Prostě design po italsku je neodolatelný ale když příjde na to, jestli si to mám jít koupit, tak člověk začne přemýšlet a skončí u nějakého němce.
Ale snad se jím podaří nějak ukecat autíčkáře, že to není jenom pozlátko ale i držák
Ne, velmi pravděpodobně ne. Já totiž v životě řídil Spider Duetto + jeho 3. generaci, starou Giulii, 33. 75. 164, 155, 145, 146, 156 (vč. GTA), 147 (vč. GTA), Spider/GTV, GT (Busso i 2.0 JTS, 166 (Busso i JTD), 159 (JTS, V6, JTD), SpiderBreru JTS, Od ní odvozený Spider 3.2 V6) Giuliettu 1.4 i JTD, "novou" Giulii (2.0 Q4, JTD i Quadrifoglio) , Stelvio JTD a určitě jsem ještě na něco zapomněl. Jaké Alfy si řídil ty? :-)
Auta chci samozřejmě normální, tedy prakticky použitelná a s radostí z jejich řízení, tj. ne debilní obludné zkratopřepravníky. Elektrospotřebiče jsou jiná věc, s jejich digitálizovaným provedením nemám problém.
Ty fakt nevis o cem mluvis nebo nechces vedet?
Elektro mozna spalovacim autum ujede.
Jednou.
A rovne.
To nema se sportovnim autem spolecneho zhola nic.
Já jsem Tesle ujel, ano první reakci na plyn měl ten šašek větší, když nechtěl uhnout z levého pruhu a já na něj zablikal, jenže pak na velkém kruhovém objezdu u dálničního najezdu s jeho váhou neměl koule i s těžištěm nízko no a pak to vzdal, když jsi uvědomil, že když pojede 200+ dlouho, nedojede do cíle s baterkou :-[]
Nicméně sportovní auto a především Italské sportovní auto není jen o rychlosti, rychlý je i TGV, ale sportovní svezení to není, sportovní auto a auto pro radost je o zvuku, kdy se při přidání plynu zježí chlupy po celém těle, o ždímání výkonu z motoru, o cizelování meziplynů a charakternímu odplivnutí do výfuku u nich, o vůni spáleného benzínu, o sálajícím horkém vzduchu nad výdechy chlazení motoru, s zápachu spálených brzdových destiček při sjezdu z Grossglockneru... Kdo tohle nezažil nebo o tom nesní, nemá na tomhle webu co hledat...
Auta chci hlavně normálně použitelná a poskytující rados z jejich řízení. Takže ne debilní zkratomobily. Jinak pokud by tě to zajímalo, tak mobil mám dávno v chytrém provedení, ale obábám se, aby progresivisté v budoucnu nechtěli digitalizaci zneužít k zotročení běžného obyvatelstva.
EU predvadi divy udatenstvi a pacha ekonomickou sebevrazdu v primem prenosu.
A zdaleka se nejedna jen o auta.
Akorat ze nam jsou ta auta proste nejbliz.
.... Alfa si těžko bude budovat nějakou pozici, když bude dělat auta +/- stejná jako ostatní. Tonale možná bude dobrý, ale nějaký "must-have" faktor tam bohužel hledám marně. Naopak u těch různých sporťáků by lidi myslím utratili dost slušné prachy za to, že můžou mít krásnou Alfu.... u specialit lidi mozek vypínají, u běžných crossoverů to nefunguje....
Za mě je prostě alibismus říkat "nejdříve musíme prodávat hodně obyčejných aut, abychom pak mohli prodávat emoční produkty".... Podle mě je to přesně naopak - napumpujte lidi emocema z vyhraněných, byť nízkoobjemových aut, a pak si někdo koupí i ten crossover....
Jinak velmi škodolibě čekám na ten den, kdy Alfa představí "elektrickou 8C".... (ono to "C" totiž znamená "cilindro", tedy válec) :-[]