Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Alfonz666
s tím Taigem co tu bylo tuším včera, tak je vidět, že vw hraje už druhý housle
No, hlavně tohle je o třídu výš - C segment vs B segment. Pokud už ani tohle kupci neřeší, něco je fakt blbě.
Cena - otázka je ta reálná - tohle je akční výbava a VW slevy, alespoň před krizí, uměl...
Jinak XCeed jsem cca před rokem jel, fajn auto :yes:
Cena - otázka je ta reálná - tohle je akční výbava a VW slevy, alespoň před krizí, uměl...
Jinak XCeed jsem cca před rokem jel, fajn auto :yes:
no asi máš pravdu, konkurent bude asi T-roc, ale ten bude v týhle výbavě tak za mega?
To je komplikovaný. T-Roc je o 3cm kratší než Taigo, o 16cm kratší než xCeed (nebo třeba Karoq). S automatem a 1.5TSI ten milion asi tak odpovídá.
Popravdě nechápu popularitu T-Rocu. Jo, hezký koncern s normálním interiérem, ale uvnitř si člověk přijde jak v Polu a přitom cena mimo.
ano a srovnávák autobildu proti 1.5TSI T-ROC vyhrál i s 1.4kou co teprv 1.5 :-) o ceně u VW nemá cenu bavit za +300tis. nemá co navíc nabídnout
Jo mně tohle auto úplně změnilo názor na duo K+H. Xceed přesně v této konfiguraci zvažovali rodiče a požádali mě, abych to s nimi jel projet a řekl jim názor. Tak jsem se celou dobu připravoval na to, jak jim budu diplomaticky to auto rozmlouvat, ale když jsem se s tím projel, v podstatě moc nebylo co kritizovat. Ta sportovní sedadla mi vyloženě sedla a kéž bych měl taková v Superbu... Příjemně překvapil i podvozek, motor i převodovka taky perfektně sladěná..
Nevím, koncern opravdu začíná hrát druhé housle a mít teď necelý milion na auto, kašlu na Superb a utíkám pro novou Sportage, přestože to jsou úplně jiné kategorie..
Nevím, koncern opravdu začíná hrát druhé housle a mít teď necelý milion na auto, kašlu na Superb a utíkám pro novou Sportage, přestože to jsou úplně jiné kategorie..
Othello
v textu:
....V kombinaci s automatem i manuálem se na stovku dostane za 9 sekund a zrychluje až do 208 km/h...
...A co spotřeba? Automobilkou udávaný kombinovaný průměr 6,2 až 6,4....
v technických datech:
Zrychlení 0 - 100 km/h 7,5
Maximální rychlost 220
Spotřeba kombi: 7,1
co teda platí ?
....V kombinaci s automatem i manuálem se na stovku dostane za 9 sekund a zrychluje až do 208 km/h...
...A co spotřeba? Automobilkou udávaný kombinovaný průměr 6,2 až 6,4....
v technických datech:
Zrychlení 0 - 100 km/h 7,5
Maximální rychlost 220
Spotřeba kombi: 7,1
co teda platí ?
To je jednoduche. V zasade plati to co se doctes na ofiko strankach vyrobce a zaroven plati, ze neni radno verit vicemene zadnym udajum, hodnotam atd., ktere se clovek docte na ACZ.
Kluci maj v redakci tabulu s "poctem dni s clanky bez chyby" a od zavedeni na ni nemuseli hrabnout, uz par let tam stoji "0". :-)
Kluci maj v redakci tabulu s "poctem dni s clanky bez chyby" a od zavedeni na ni nemuseli hrabnout, uz par let tam stoji "0". :-)
Za 7,5s z 0-100 to má s motorem 1.6 T-GDI se 150kW. Tady ten testovaný je 1.5 T-GDI 118kW.
Předběhl jsi mne. Redakce prostě není schopna odevzdat ani jeden jediný článek správně. Nevím zda je to záměr, nebo totální amaterismus, ale je to bohužel standard. Stejně jako dělení sedadel 60:40 a na fotce 40:20:40 atd. Prostě jeden nesmysl za druhým.
Hlavně, že je proklik z reklamy.
Hlavně, že je proklik z reklamy.
V texte ale píšu, že sú zadné sedadlá delené 40:20:40, alebo to medzičasom potichu opravili? :)
_jan25
Příspěvek podléhá schvalování.
To je vseobecne zname. Minuly rok urobili FL hatchbacku, kombi a Proceeda a tento rok bude FL XCeeda, nakolko ten prisiel na trh rok po inych karosarskych verziach. Prekvapenia necakaj, zmeny budu len drobne.
hugino
Ja osobne korejské autá nemusím ale toto by bolo asi jediné na ktoré, keby som si teraz vyberal auto, by som sa išiel pozrieť.Koncern zdražel to je pravda ale tu si treba aj uvedomiť kolko ťa stoja servisné náklady pri Kii napr. na 5 rokov.Kia má servisný interval 1 rok/15 000 km a koncern 2 roky/30 000 km.Keď to po piatich rokoch zrátaš tak tá X Ceed už nevýjde až tak lacno oproti koncernu.Čo sa týka nového motoru 1.5 T-GDi tak voči 1.4 T-GDi je na tom v pružnom zrýchlení horšie / robil test na Autožurnále Karpat / a čo sa týka spotreby tak voči 1.5 tsi žerie min. o 1 liter na 100 viac tj.pri nájazde 15 000 km/1 rok zaplatíš o 225 € viac a za 5 rokov o 1125 € viac ako pri 1.5 tsi..Takže keď to zrátam drahší servis + vyššia spotreba tak ten T-Roc vo finále nebude až tak predražený a povedzme si úprimne zostatková hodnota bude pri VW určite vyššia.U nás v SK máme šťastie lebo za testovaný X Ceed za 700 000 kč / tj 28 700 € / mám Cupra Formentor 1.5 Tsi a samozrejme aj T-Roc v R-line s 1.5 tsi..Ako som už viac krát písal korejci preto predávajú v našich končinách relatívne dobre lebo podliezajú ceny ale potom si to voči konkurencii zaplaťíš na servise a pohonných látkach ale to zákazník pri kúpe nerieši až kým nepríde na prvú garančku.
Minimálně litr? To se mi nezdá.
Rozdiel pri tej istej kubatúre 1.5 tsi vs 15 T-GDi je min. 1 liter.Vo všeobecnosti korejské motory majú vyššiu spotrebu ako koncern.Aj tu v teste písali že mali priemernú spotrebu 7.3 l a vraj to je dobrá spotreba.Mne sa to až taká dobrá spotreba nezdá." Během poklidných meziměstských cest se spotřeba pohybovala kolem 7 l " tak tsi to robí za 5,2 l.
Hm, tu máš ale záruku 7 rokov v cene. U koncernu si musíš priplatiť a Kia v rámci záruky zďaleka nerobí také veletoče ako koncern, takže je to prašť jak uhod :) Toto má u mňa lepší interiér a väčší komfort ako T-Roc, navyše o kus viac auta s multilinkom. Mne tu vychádza value for money lepšie.
Žhaviče vraj záruka kie nekryje.
A? V mojej Kii dávno po záruke ma stoja 4 žhaviče 40€ a keďže niesom tuleň, vymením si ich za pol hodiny sám. Navyše kde máš v benzínovom aute žhaviče?
To neviem koľko stojí, bratranec sa sťažoval, že mu odišli a ani mu ich nevymenili len tak. Ani neviem, či som menil na iných autách žhaviče. Píšem o dieseloch. Keď to stojí len 40 €, tak pohoda, fakt spotrebný materiál, na ktorý sa záruka nevzťahuje.
Test aj prvý huginov príspevok bol o porovnaní dvoch benzínových crossoverov a ty vytiahneš bratrancove žhaviče. Ale inak, máš pocit že napríklad na sviečky tiež platí záruka? To je rovnaký spotrebný materiál s predpísaným intervalom výmeny.
A práve tu je ten problém že aby ti nepadla záruka tak tam musíš 7 rokov chodiť do autorizáku a ceny majú teda dosť vysoké.Tým že majú menšiu sieť autorizákov tak to využívajú kdežto na koncernové autá máš servis v priemere povedzme každých pár kilometrov a môžeš si podľa ceny čo ti ponúknu vybrať kam pôjdeš.Rozdiel pri koncerne v závislosti od autorizáku môže byť pri tých istých úkonoch aj 100 € a to vravím z vlastnej skúsenosti.Stačí si to obvolať a v okruhu 30 km mám 7 autorizovaných servisov.Ja som platil za prvú garančku 195 € na G VII 1.4 tsi a kolega za Hyundai i 30 Fastback 1.4 T-GDi 280 €.On tam musí chodiť každý rok ja každé dva ale tým že mi už skončila záruka / osobne moc tým zárukám neverím lebo keď príde na lámanie chleba tak sa budú aj tak vyhovárať že to do záruky nepatrí / tak už si ho servisujem po vlastnej osi.A to ešte nehovorím o náhradných dieloch na korejcov / napr.čelné sklo,svetlo alebo vodná pumpa atď / tak to sú prémiové ceny.Korejci ale urobili za posledných 5-10 rokov riadny kus roboty klobúk dole o tom potom ale pre mňa sú pri výbere stále na prvom mieste európske autá + Ford.
195 eur za první garančku? To je podle tebe dobrá cena? Proceed GT 1.6 T-GDI za první 120 EUR (3000Kč). Pokud ten tvůj "známý" opravdu zaplatil 280 EUR tak se nechal oj3bat jako malý kluk. Jelikož jsi tady však byl už mnohokrát přistižen při lži, nevěřím ti ho ani trochu.
Akože mne v autorizáku raz za palivový filter zaspievali sumu 80€ s tým že je na 50 tisíc km. Tak som ich poslal kade ľahšie, beriem neoriginál za zlomok € a mením spolu s olejom svojpomocne u kamoša v servise.
Neviem ako to má benzínový i30 fastback, ale ja mám predpísaný na veľkom diesli interval 2 roky alebo 30 tisíc km. A mením každý rok a po 15 tisíc km, pritom podľa kŕčových expertov by mal byť môj motor už minimálne dvakrát po smrti. :) A pokiaľ viem, tak kvôli záruke nemusíš chodiť na prehliadky len do autorizovaného servisu, je kopu iných certifikovaných servisov, kde pri servisovaní auta o záruku neprichádzaš. Pozri ja mám druhú Kiu, rodine máme ďalšie dve. A náhradné diely stoja plus mínus rovnako naprieč značkami. Niečo stojí viac, niečo menej. Najviac ťa všade oholia na dieloch, na ktoré nie je druhovýroba a platí to zase naprieč značkami.
Hugino je usvědčený sprostý lháŕ vystupující zde pod několika dalšími nicky - např. bronch, navíc extrémně jednoduchý, takže ty lži lze snadno odhalit a vyvrátit.
Zase tvé obvyklé ptákoviny. 1.5 T-GDI jede o něco lépe (kvůli emisní normě ne o moc - videí je na netu mraky) než 1.4 T-GDI a žere o 1 - 1,5 litru na 100km méně. Čili to by znamenalo, že 1.5TSI jezdí za 5 až 5,5l/100km, čemuž jistě ani sám nevěříš - ještě že tu je spritmonitor. Servisní prohlídka na 1.6T-GDI mě stála 3000 první a 5000 druhá. Zbytek těch hovadin je pak úplně zbytečné komentovat.
Kolega má v O III s 1.5 tsi a dlhodobá spotreba 5.2 ja s 1.4 tsi 5.9 a ďalší kolega s 1.4 T-GDI za 7 l.Realita.A čo sa týka servisu možno u vás je lacnejší ale u nás si nechajú dobre korejci zaplatiť.Chceš mi povedať že za 3000 ti menili aj olej.Maximálne ti pozreli auto dookola.A ak máš 1.6 T-GDi tak ten žerie tak 9 pri výkone 204 k a len slabučkých 260 Nm.
Slabuckych 265 Nm ked uz, ale v reale mava obvykle viac, okolo 290 Nm (ako vacsina turbomotorov).
Kristova noho, ty jseš fakt retardovaný.
První servisní prohlídka je jasně předepsaná a servis si nemůže dělat, co je napadne - výměna oleje (4 litry)+olejový filtr, dále tam je kontrola karoserie, update navigace a update řídící jednotky motoru.
Nahoře jsi psal o spotřebě 1.5 T-GDI, teď tu taháš 1.4 T-GDI - srovnej si to v hlavě.
Ad spotřeba 1.6 T-GDI: https://www.spritmonitor.de/…ail/1095435.html
60% město, 20 procent dálnice, 20% okresky..
Motor má papírových 265Nm, reálných podle měření 300-310Nm což je u tohoto objemu standardní hodnota, akorát nechápu, jak to souvisí s tím, že tady neustále lžeš?
A zase ten "kolega"...
1.5 TSI 110 kW má podle spritmonitoru v menším a lehčím Golfu 6,7l, 1.5 T-GDI 118kW 7,1l/100km. Tak už přestaň s tím lhaním. Tohle je příliš tupé i na tebe.
První servisní prohlídka je jasně předepsaná a servis si nemůže dělat, co je napadne - výměna oleje (4 litry)+olejový filtr, dále tam je kontrola karoserie, update navigace a update řídící jednotky motoru.
Nahoře jsi psal o spotřebě 1.5 T-GDI, teď tu taháš 1.4 T-GDI - srovnej si to v hlavě.
Ad spotřeba 1.6 T-GDI: https://www.spritmonitor.de/…ail/1095435.html
60% město, 20 procent dálnice, 20% okresky..
Motor má papírových 265Nm, reálných podle měření 300-310Nm což je u tohoto objemu standardní hodnota, akorát nechápu, jak to souvisí s tím, že tady neustále lžeš?
A zase ten "kolega"...
1.5 TSI 110 kW má podle spritmonitoru v menším a lehčím Golfu 6,7l, 1.5 T-GDI 118kW 7,1l/100km. Tak už přestaň s tím lhaním. Tohle je příliš tupé i na tebe.
Ja by som sa nerozculoval .. Ignoruj ho, tie jeho storky s Karpatovym videom su pod kazdym korejcom. Rovnaky pripad tu mas renaultami, mazdami... kazda znacka ma svojich pacientov, H/K dava zahul koncernu a nevie to rozdychat.
kaa
Takhle má vypadat auto. v
Vypadá dobře, jede dobře, žádné tablety místo palubovky, ne dotykové, ale otočné ovladače, čtyřválec navíc bez elektrických serepetiček A cena mluví sama
za sebe.
Vypadá dobře, jede dobře, žádné tablety místo palubovky, ne dotykové, ale otočné ovladače, čtyřválec navíc bez elektrických serepetiček A cena mluví sama
za sebe.
Matus Brajercik
Příspěvek podléhá schvalování.
Verny_2013
Za mě designově nejhezčí Kia ( pominu-li Stinger ). Nekonfliktní design má šmrnc, ale není přeplácaný a vyumělkovaný, jak to Kia/Hyundai umí. V interiéru jsem se cítil příjemně, kvalitní sedadla, dobré materiály. Technika na výši, jízda byla komfortní ale jistá i na 18", jen trošku hlučnější podvozek. Příjemně překvapila dvouspojka, konečně normáně zpřevodovaná, bez cukání, řadila skoro jako já s manuálem. Na rozdíl od VAG rozumná cena.
Ginger Kyriakos
Pěkné auto, tohle se Kacku povedlo.Jediné, co nemůžu z jejich produkce zkousnout, je nová Sportage. Das ist sehr ekelhaft.
No na fotkách se mi Sportage taky vůbec nelíbila, naživo si asi začínám zvykat, sice z toho pořád nejsem kdovíjak nadšenej, ale furt se mi líbí víc než Tucson. Xceed se povedl po všech stránkách, tady :yes:
Myslíš tu úplně novou? Já si jakž takž zvykl na tu minulou... a ta úplně nová podle fotek opět o něco větší divočina než bych chtěl mít v garáži. Líbí se mi XCeed... a nebo Sorento, to je design dle mého gusta (když už bych teda měl jezdit v krabici).
https://images.drive.com.au/…aums4zu39iagncot
https://images.drive.com.au/…aums4zu39iagncot
jj. tu aktuální, ale pořád to není nic co by se mi nějak extra líbilo, spíš jsem v rovině, že kdybych dostal, čistě hypoteticky třeba jako služebák, na výběr mezi Tucsonem a Sportage, tak vezmu Kiu, Sorento a Xceed souhlas.
rohYpnol
Krásně se tu sešel X-ceed a VW Taigo. Dokonalé zvýraznění a podtržení zoufalé nabídky dnešního VW. A důkaz toho že Korejci dnes kdysi svůj vzor doslova válcují.
Jinak X-Ceed není levný, nedává až takový smysl a zvolit jej místo Sportate mu nepřijde úplně šťastnou volbou. I přesto, Kia :yes: :yes: :yes: :yes:
Jinak X-Ceed není levný, nedává až takový smysl a zvolit jej místo Sportate mu nepřijde úplně šťastnou volbou. I přesto, Kia :yes: :yes: :yes: :yes:
Náhodou jsem o něm chvíli uvažoval, o Sportage ani na vteřinu, vyšší světlost a plasty můžou přijít vhod, ale zas nemusím sedět úplně vysoko a mít nad hlavou kubík vzduchu. A 4x4 úplně nevyužiju, jestli jsem se za těch cca 12 let nevyškrábal kam potřebuju, tak to nebylo chybějící čtyřkolkou ale nízkou světlostí nebo moji vlastní blbostí.
Já si pamatuji ještě roky 2006-2007 tady na foru, to jsem si koupil Ceeda místo Cerata. To bylo kydanců na korejce a ty cancy od toho "apoštola" GTI, to se nadalo číst... sic nohsledů a přitakávačů měl hafo.
No a podívejme, co se dá za patnáct let v Koreji stihnout :yes:
Zatímcou soudruzi z dojčlandu postupně ničí to jediné co jim, krom válčení a likvidace Evropy, šlo, asiati se derou kupředu a bez "levá"
No a podívejme, co se dá za patnáct let v Koreji stihnout :yes:
Zatímcou soudruzi z dojčlandu postupně ničí to jediné co jim, krom válčení a likvidace Evropy, šlo, asiati se derou kupředu a bez "levá"
Riceeater
Otec si do důchodu Xceed pořídil už loni... s 1.5TGDI. Je to designově povedený kousek, ale co mě zarazilo, tak to je ta neuvěřitelná hlučnost. Nejsem si jist, zda je to způsobeno těmi 18", ale přijde mi, že je tam hluk jak v manželčině Fabii 3.
Další věc je velké zklamání z výkonu 160k... měl jsem možnost jezdit dva týdny v hatchi s 1.4TGDI, který měl jen 140k, ale přišlo mi to živější... a ještě si přisadím, že i moje nafasovaná Octavia 3 s 1.6TDI jede lépe a hlučná je stejně.
Nevím, nevím... za ty kačky ;-\
Další věc je velké zklamání z výkonu 160k... měl jsem možnost jezdit dva týdny v hatchi s 1.4TGDI, který měl jen 140k, ale přišlo mi to živější... a ještě si přisadím, že i moje nafasovaná Octavia 3 s 1.6TDI jede lépe a hlučná je stejně.
Nevím, nevím... za ty kačky ;-\
Uvnitř navíc všechno to, co u Taiga a dalších chybělo - sedačky 40-20-40, výdechy ventilace na loketní opěrce, kolečka na teplotu...
Jinak - naprosto souhlasím.
Jinak - nový Tucson se mi moc líbí (vím, jsem zde v menšině). Sorento jsem viděl zatím jen na fotkách, netroufám si soudit.
I ten nový Tuscon je nabídkou pohonných jednotek, nastavením podvozku a pojetím interiéru vlastně "konzerva", ač v moderním pojetí...
Nevím, no, ale řešit v podobné cenové Taigo a Tuscon, není vo čem.
Ps.: Můj táta, do té doby zarytej škodovkář, vyzkoušel na mé doporučení "nové" Santa Fe. V roce 2006 (i zde na ACZ na to byla recenze - velice pochvalná). To bylo první Hyu, které se vyrovnalo evropské konkurenci - pár let před Ceedem (který to v první generaci až tak nezvládl, ale díky ceně naučil čechy, že normální auto pro rodinu je C segment, nikoli Fabia).
Táta tehdy to Santa Fe koupil a sloužilo neskutečně dobře - do teď to naši považují za jejich nejlepší auto ever.
Já nejsem cílovka SUV, na Tucson jsem moc chvály od kolegů neslyšel... no ale jasně, za cenu Taiga bych to asi ani nemusel jít projet, to je volba jasná.
http://www.carpixel.net/w/f5a6d6df9902f6b1ea5af41d59d82180/kia-ceed-sw-gt-line-wallpaper-hd-33138.jpg