Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Elektrický Renault Mégane si polepší v dojezdu. Stačil jeden logický krok

65 komentářů

gil54
Bývalo zde zvykem, že ze 150 fotografií z galerie se aktuálně k článku vztahovala alespoň jedna. No tak dnes se nepovedla ani ta jedna.
Chtělo by to připojit třeba ještě fotky vítězného oblouku a Eiffelovky - také francouzské.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To hraničí už s drzostí. A k takovému budoucímu propadáku se to hodí.
Já Prvni_1
😄

Nebo portret Belmonda.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Poprosim aj fotky notre damu
PowerHouse
jak se ukazuje, tak Korea u EV utíká Evropě.
Hyundai, Kia nabídne i u levnějších aut 800V.
Xylo
Jestli to bude jezdit okolo 13 kWh na 100 km, tak to bude velmi dobré.
Já Prvni_1
Aniz by to vyresilo hlavni problem ev.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
zlatý oči - fyzika nepustí...
BoBik_CZ
. . . ty davy zákazníků dosavadních Mégane, které se prodávaly většinou do 0,5mio, jak utíkají pro tento elektrický zázrak s malým kufrem (oproti kombíkům), ale za cenu (minimálně) dvojnásobnou.

Buď u Renaultu ví něco, co já ne nebo se nemuseli namáhat s vývojem.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak tak
Bojkas
No vidíš, třeba mají zájem k o nové zákazníky, já třeba o tomto vážně uvažuju. 😉
BoBik_CZ
Ale jo, já Ti to neberu. Mi třeba tohle auto přijde designově povedené. Ale nějak si nedovedu představit, že nahradí Mégane. Ten vnímám jako rodinné auto (kombi, sedan) na spíše spodním okraji mainstreamu. Tohle s kufrem 390l rodinné auto není a cenovka lepších verzí 1mio+ taky prodejům neprospěje.
Ale třeba se pletu a čeká nás krásný bez(lokálně)emisní elektrický svět. 😄
Avatar - xxc
xxc
Trošku mimo dávať Renault na spodný okraj mainstreamu
BoBik_CZ
Já jsem nepsal o Renaultu, ale o Mégane. A ten v posledních dvou generacích určitě není leaderem třídy. Zajímavý dokázal být jedině cenou, moc jiného čím by převyšoval konkurenci nabídnout nedokázal.
Avatar - xxc
xxc
Táto generácia vraj má byť iná
ryccardo
Radsi si koupis Megana za milion nez za 500 tis jo? A co by te k tomu motivovalo pane bychari?
Já Prvni_1
Mozny to je.

Otazka je, jestli si oba vazni zajemci tohle auto koupite jeste letos.
Avatar - xxc
xxc
Ja som tiež vážny záujemca, ale musím najprv nasporiť
ryccardo
Hamuna ma koukam dovolenou, tak to napisu za neho 😁

Myslis si ze si = chytrejsi nez vsichni z akademie ved? Proc chces vsechno = postaru kdyz je jasny ze ropa nam za chvili dojde 😁 Rikala to pani ucitelka ve 2. Tride = ta vi vsechno nejlip 😁
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄 😄 :yes: A myslím že brzo už sem dorazí neboť vedle jsem ho viděl.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
😁 😁 😁 :yes:

Jen je zvláštní, že v arabské 2. třídě učitelka učí, že ropa nedojde 😒]
scadar
Vypadá to, že časy obludností typu Peugeot 1007 nebo Renault Kaďák pomalu a jistě končí, a francouzi opět začínají vyrábět designově parádní auta. Tohohle Megoše nebo třeba 308/508SW (nejlépe 508 SW PSE) bych si v garáži absolutně dokázal představit...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A jsi připraven za to zaplatit, bychaři? :-!
scadar
Vzhledem k firemní car policy jsem si musel objednat 330e, ale ano, kdyby na to přišlo, byl bych ochotný trochu downgradovat a jít do 508 PSE. Byla by aspoň levnější.
ryccardo
Ale to ja nerikam ze to neni pekny auto jen ne za mega. Za 4 kila by se koupit dalo 😉
Makovnik
zacinaju mat rovnaky zakladny profil a su teda rovnako hnusne.

s EV prichadza doba hnusnych aut. Doteraz boli hnusne len X6 a jej ekvivalenty + cinske kopie europskej produkcie.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
jsi si jist, že přispíváš v diskuzi elektrický megane? Tohle je francouszká dizajnová škola, žádný německý studený čumáky.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Musím tě dnes pochválit, dnes ses dokázal po dlouhé vyjádřit tak, že text dává smysl. Akorát design je jen unielektro crossover.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
joo mám dobrou náladu z počasí a hustýho provozu, dokázal jsem dnes dojet za 2,5l/100km.
Avatar - Anonym
Anonym
Ale to jsi jel z kopce 😄
Já Prvni_1
Tuhle jsem jel svym autem, rok vyroby 2008, najeto neco pres 200 tisic km, vzdalenost asi 80 km se spotrebou benzinu 3.1.

Jako nove stalo 199.900,-, a to jsem ho koupil na leasing 5 let, bez navyseni.
😄
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
To s HTP jsem jezdil mimo město i pod tři, žádný leasing, ale ta ekologie, nebylo to eu6, jsem rád, že ta doba je pryč, hlavně ty diesly a zlodějina kolem toho.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
3 kačky na kilometr za odtah? Dobrý :yes:
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Z kopce jenom 200m a v půlce na přechodu červená, tak rekuperace až se baterka nafoukla a k další červené jenom na elektriku.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Já myslel že Ti v nádrži přibylo 2,5 litru ..... 😒] 😒] 😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Když jsem jel posledně, tak jsem jel za 0 na 100 km. Dobrý trajekt... :yes:
Makovnik
Skus nabuduce nechlastat benzin, 2.5/hodinu, ked lezies do diskusie, lebo ti nie je rozumiet.
Tento frantik a nemecka divna EV skola je uplne rovnaka katastrofa a rovnaky podorys.
starý_kluk
Přehodnocením složení NMC (Ni-Mg-Co) s více Ni a míň Co docílil 0,6 kWh/kg. Tato hodnota už se patrně blíží teoretické možnosti hmotnostní hustoty Li-Ion. I to jen dokazuje utopickou nesmyslnost čistě elektrického pohonu. Benzín-nafta mají cca 12 kWh/kg - o hustotě na litr ani nemluvě.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Hornické řemeslo nezahyne. Místo uhlí budou kutat😒br /> fosfor, nikl, měď, fluor, lithium, mangan, vzácné kovy, síru, molybden a mnoho dalších
a kutání se přesune daleko od lidí, do Afriky, Austrálie, Chile a do Krušných hor 😲
aby nebolelo srdíčko "ekologů", co oči nevidí, srdce nebolí ..........
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
I kdyby sem spadlo blilon tun elektrošrotu z vesmíru na recyklace, tak pořád ti kluci ekologičtí nějak nevymysleli, odkud sem spadne ta vyrobená elektřina. Prý je budoucnost české i německé energetiky zajištěna tím, že budeme elektřinu dovážet. Možná už skutečně Paroubek s těma marťanama jednal 😒] 😒]
jam2015
Tak veru - bude sa kopať, vŕtať, kutať ... až sa prepadneme pod zem
ericn
Budeme ten krásně nafouknutý marketingový dojezd dělit dvěma a ve finále budeme rádi, že dojedeme alespoň na 150km vzdálenou chalupu 😒]
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
no mět 150km daleko chalupu, tak asi ten dotyčný to nemá v hlavě v pořádku a tedy autům nemůže rozumět, natož elektrovozům.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Polovina Brna má 150 km vzdálenou chalupu.
ericn
Asi nerozumím řeči tvého kmene... co si nám tím chtěl říct? Zkus se nad tím, co napíšeš, přístě i zamyslet 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zřejmě myslí že většina Prahy má chaty na Sázavě. Zamrzl tak před 30ti lety 😁 😁

Zapomíná, že polovina Prahy jede na víkend na Moravu...
ericn
Vypadá to tak 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jediný logický krok dnes je nepořizovat tenhle elektrošrot na 4 kolech :-!

Reálných zimních 230 až 240 km je zkrátka ubohost nad ubohost. Dá se říct, že to je 2x tak drahé a ani ne třetinový dojezd jako normální auto. Tedy vlastně víc než 6x horší než obyčejný Mégane co se ještě před pár lety prodával za 350 papírů...

Zkrátka důkaz katastrofální politiky EU :-!
ericn
"Reálných zimních 230 až 240 km" a to ještě musíš vynechat dálnici, jinak budeš ještě tak o 80km kratší. Nemluvě o tom, že nesmí moc mrznout a nesmíš parkovat přes noc před cestou venku na ulci, tak jak obvykle auta ve městech bývají parkována...
Avatar - xxc
xxc
Ved pojde pomaly. Minule som siel dialnicu 80kou a len par aut ma obehlo, a to som ich dobehol na konci v meste 😄 Kto jazdi bezne viac, ako 230 km denne? Vraj europsky priemer je okolo 50 km.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Průměrné IQ je 100. A přesto v poslanecké sněmovně na průměr dosáhne možná tak Tomyo 😁 😁
Makovnik
Len Pitomio ledva dosahuje 100 z lavej strany... Ale ci CZ alebo SK vlada, oboje su mentalna paralympiada.
ericn
Děláš si srandu? Jako že vjedu na dálnici, kde můžu jet nejvyšší povolenou rychlostí 130kmh (v realitě levý pruh 150kmh), abych se tam táhnul 80kmh? Hmmm to opravdu dává smysl 😉
Avatar - xxc
xxc
Nedelam, ja jazdim dialnice nohou na podlahe podla waze, ale s elektrickym autom som uz nemal dojazd, tak som siel 80 😄 Ako inak sa na tu vzdialenu chatu dostane? Len tak, ze pojde pomalsie. Ved si vsimnime diskusie o Passerovi, ludia nemaju radi vysoke rychlosti 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak určitě. Na průměr sere pes, 300 km denně občas jedu a ne, nepotřebuji pauzu na kafe.
Avatar - xxc
xxc
Tolko obcas jazdim aj ja, ale kedze je to obcas, tak nabijem. Aj mobil vydrzi cely den, ale ked si obcas zahram, alebo sedim za nim cely den, tak si ho na chvilu dam nabit. Vobec to nepotrebujem, ale co narobim?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Koupím si spalovák za poloviční cenu a jsem doma o půl hodiny dřív.
Arese
😒] :yes:
Avatar - xxc
xxc
Na dialnicu pouzivam spalovak aj ja, ale kolko ludi ma viac aut a moze si vyberat, kde ake zoberie? A ano, na dlhe cesty nema konkurenciu a ani mat nebude mozno nikdy. Univerzalnejsi je ten Megane a tam uz by som pri par dlhych cestach musel nabijat a jazdit pomalsie, svet sa meni.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
...a spalováky ti byyrokratičtí blbové drbají za to, že uvádějí nepravdivou spotřebu... Tady vlastně automobilky vyloženě lžou. Ale je to přece ekologické že...
Avatar - xxc
xxc
V com lzou? Ved ked pojde v lete podla wltp, urcite tolko dojde. Preco nespravia normu, kde budu merat spotrebu pri -10?
jam2015
Asi tak. 2 1/2 izbový byt v paneláku a e-fáro za milión odparkované pri kontajneroch na odpadky.
ptr078
Tak to aby si vlada prichystala dukaty na zachranu. V 2019 renault predal 1,1mil aut v eu, 2021 680tisic. Novy megan sa bude predavat po kusoch, za tri roky klesnu predaje o polovicu. To si moze renault kopat hrob
cudzinec111
Asi nemaju fleetove predaje velmi a bezny clovek si take drahe priblizovadlo nekupi.
berka
Vypadá velmi dobře a tím to končí. S klasickým motorem a normální cenou by to byl dobře prodejný model. Takto se v první vlně "prodá" jen pár tisíc kusů, než se naplní sklady prodejců, zásoba novinářských aut a pak to budou jen jednotky prodejů "uvědomělým" zákazníkům, kteří zachrání celou planetu.