Novinky
a jestli umím dobře počítat (4785-4111=674) tak užitečná hmotnost je směšných 674 kilo. Na pětitunku tedy hodně velká bída. Tolik vážila vejtřaska a po silnici uvezla to co vážila prázdná a v terénu tuším 3 tuny. Tohle tedy pokrok není ani omylem.
Proboha zamysli se nad sebou. Poslední dobou se čím dál víc v diskusích projevuješ jak totální de-bil :no: Nechci tě urážet, ber to jen jako zpětnou reakci na to co tu píšeš. Dřív jso takové bullshity nepsal. A je to čím dál tím horší co předvádíš.
U toho Iveca a nielen u neho vieš čarovať s užitočným zaťažením, keď otypovanim na 3,5 tony znížiš nosnosť. Ale základ váži povedzme 2,5 tony. U Hummera, ktorý má suchú hmotnosť 4,1 tony to urobíš ako ty rozumbrado?
Ještě by to chtělo připojit nějakou moudrost, co si počít, když tě potom na silnici zaženou na váhu. 😄
Jestli on provedl něco, za co by mohl jít do kriminálu z diskuzí nijak patrné není. Ovšem nutnost tvého umístění do cvokárny je naprosto zřejmá.
H1 nikdy nebyl do 3.5t, takže v tomto ohledu to až tak zvláštní není. Smysl elektrifikace za cenu takových parametrů je věc jiná…
Tak špatný poměr užitečné hmotnosti k celkové hmotnosti nemají ani dvoumístná sportovní auta. Holt ekologie dle úředních tabulek.
Zapomněl jsi na fakt, že kromě poklesu příjmů státních pokladen ještě státní poklady dotují elektrozkraty, takže do minusu DVOJNÁSOBNĚ.
V Bruselu a v Německým , francouzským, norským, švédským parlamentu 😄 😄 😄
a v USA ve Washingtonu.
Ale museli by odtamtud všechny ty zelené bolševické utopisty vyházet
a v USA ve Washingtonu.
Ale museli by odtamtud všechny ty zelené bolševické utopisty vyházet
Pád prodejů takže prázdné konta automobilek. Snížení daňových příjmů do státních kas. Menší kupní síla obyvatelstva. Nové strany přinesou perestrojku a nastane nastartování automotivu s tím, že se uzná EURO 6 za čisté motory na 30 let.
Arnold, křišťálová ukázka ekologisty. Spousta bullshitu a přitom si nechal předělat armádní Humvee na civilní auto, má vlastní tank i letadlo a nedávno měl nehodu, kde ho nabušil prius v jeho V8 SUV. Ale holt dnes stačí dojet na nějakou konferenci eko pošuků, řict tam něco děsně hlubokého a je z tebe ekologista no matter what.
...v praxi. Demence spojená s rádoby ekologickým automobilismem nabírá děsivých rozměrů. Člověk, který považuje BEV za budoucnost a zároveň na nich těžce neprofituje je dnes již bez jakýchkoli pochyb naprostý *** a vypatlanec.
Tohle vidím jako kandidáta na cenu Ropáka. Uvidíme, jestli někdo přijde letos s ještě větším nesmyslem. Věřím že VW, Renault nebo Stellantis mají naději tohle prubnout.... 😒
Protože Bolty hořely i přes několik udpate a vylepšení a úprav. Tak to radši potichu odpískali....
Kvalita sama, hlavně baterie od LG 😄 😄
Kvalita sama, hlavně baterie od LG 😄 😄
Takže smůla v GM se žádná EV revoluce nekoná. Zastavili výrobu elektrických Boltů a jen dál chrlej spalováky. :no: :-!
To mi připomělo toto :-!
https😐/www.cobaltinstitute.org/…ytic-converters/
Cobalt plays a vital role in catalysing the removal of sulphur from oil, contributing to a more sustainable society. Desulphurisation is the process by which sulphur is removed from oil. A significant use of cobalt globally is as part of catalysts in this desulphurisation process. The use of cobalt in desulphurisation reactions represents the highest tonnage of cobalt use in the catalyst sector.
Čili kobaltem v rafinériích čistěj ropu od síry, aby ti nešel z vejfuku černej dým. :-!
https😐/www.cobaltinstitute.org/…ytic-converters/
Cobalt plays a vital role in catalysing the removal of sulphur from oil, contributing to a more sustainable society. Desulphurisation is the process by which sulphur is removed from oil. A significant use of cobalt globally is as part of catalysts in this desulphurisation process. The use of cobalt in desulphurisation reactions represents the highest tonnage of cobalt use in the catalyst sector.
Čili kobaltem v rafinériích čistěj ropu od síry, aby ti nešel z vejfuku černej dým. :-!
Píši u nás, podívej se do TP třeba na multikáru fumo, tomu kinder kamionu jsou vystaveny třeba dva TP-jeden na podvozek, druhý na nastavbu. Iveco- v německu dvoujmontážka nad 3,5tun, u nás do 3,5tun bez mýta a tachografu..Já píši, že dovozce to nějak udělá, aby tam nebyl tachograf.
baterky napíšeš zvlášt,stejně jak u multikáry, iveca a dalších. Já píši jak to u nás chodí, já to nedělám.
A ted nemyslim tech 5 tun v pohybu, aler to silenstvi s baterkama.
Umite si predstavit, co znamena pro planetu vyroba JEDNE baterie o vaze 1.3 tuny?!