Cobalt plays a vital role in catalysing the removal of sulphur from oil, contributing to a more sustainable society. Desulphurisation is the process by which sulphur is removed from oil. A significant use of cobalt globally is as part of catalysts in this desulphurisation process. The use of cobalt in desulphurisation reactions represents the highest tonnage of cobalt use in the catalyst sector.
Čili kobaltem v rafinériích čistěj ropu od síry, aby ti nešel z vejfuku černej dým. :-!
a jestli umím dobře počítat (4785-4111=674) tak užitečná hmotnost je směšných 674 kilo. Na pětitunku tedy hodně velká bída. Tolik vážila vejtřaska a po silnici uvezla to co vážila prázdná a v terénu tuším 3 tuny. Tohle tedy pokrok není ani omylem.
Arnold, křišťálová ukázka ekologisty. Spousta bullshitu a přitom si nechal předělat armádní Humvee na civilní auto, má vlastní tank i letadlo a nedávno měl nehodu, kde ho nabušil prius v jeho V8 SUV. Ale holt dnes stačí dojet na nějakou konferenci eko pošuků, řict tam něco děsně hlubokého a je z tebe ekologista no matter what.
Pád prodejů takže prázdné konta automobilek. Snížení daňových příjmů do státních kas. Menší kupní síla obyvatelstva. Nové strany přinesou perestrojku a nastane nastartování automotivu s tím, že se uzná EURO 6 za čisté motory na 30 let.
...v praxi. Demence spojená s rádoby ekologickým automobilismem nabírá děsivých rozměrů. Člověk, který považuje BEV za budoucnost a zároveň na nich těžce neprofituje je dnes již bez jakýchkoli pochyb naprostý idiot a vypatlanec.
Proboha zamysli se nad sebou. Poslední dobou se čím dál víc v diskusích projevuješ jak totální de-bil :no: Nechci tě urážet, ber to jen jako zpětnou reakci na to co tu píšeš. Dřív jso takové bullshity nepsal. A je to čím dál tím horší co předvádíš.
Píši u nás, podívej se do TP třeba na multikáru fumo, tomu kinder kamionu jsou vystaveny třeba dva TP-jeden na podvozek, druhý na nastavbu. Iveco- v německu dvoujmontážka nad 3,5tun, u nás do 3,5tun bez mýta a tachografu..Já píši, že dovozce to nějak udělá, aby tam nebyl tachograf.
U toho Iveca a nielen u neho vieš čarovať s užitočným zaťažením, keď otypovanim na 3,5 tony znížiš nosnosť. Ale základ váži povedzme 2,5 tony. U Hummera, ktorý má suchú hmotnosť 4,1 tony to urobíš ako ty rozumbrado?
Tohle vidím jako kandidáta na cenu Ropáka. Uvidíme, jestli někdo přijde letos s ještě větším nesmyslem. Věřím že VW, Renault nebo Stellantis mají naději tohle prubnout.... :-(