No máme tu sice mínusy, ale upřímně také mě to napadlo. Také jsem si říkal, že kolikrát tří leté auta strašně klesly na hodnotě. Proč by to tak mělo být?
V.
Není se čemu divit. Vždyť tu vládne eurobolševický ekosocialismus!!!
Politická likvidace trhu prostřednictvím emisních norem a elektromobilita nemůže vést k jinému výsledku. Problémy s čipy a covidem pak zafungovaly jako akcelerátor.
Líp nebude. Výrobní zdroje jsou omezené. A tyto vyrobni zdroje produkují to, po čem není poptávka. Naopak modely, které by všichni chtějí, kosí jak hráče olihně...
Smutné je, že my už tohle zažili a připustili jsme to znovu. Nejdřív jsme doplatili na východ, dnes doplácíme na západ... Aspoň že už neposloucháme lži o tom, že bude líp Smutné, že posloucháme lži o tom, jak se nebude šetřit na lidech. Navíc si stát vybral státního zaměstnance jako obětního beránka, na kterého hodí škrty...
Jakkoliv to ještě před pár lety vyznívalo jako vtip, čím dál zřetelněji se vracíme do těch světlých socialistických zítřků, kdy ojeté auto stálo víc, než katalogová cena nového.
K poslednímu odstavci - rozbujelý státní aparát, který nevytváří tržní produkt, ekonomiku nespasí. To, co z trhacího kalendáře s názvem státní rozpočet zbylo, je třeba investovat do infrastruktury