Nový Raptor dorazí na evropský trh ještě v letošním roce, tedy dřív než klasický Ranger. V příštím roce pak nabídne krom benzínové V6 i bi-turbo diesel.
Od výrobce "normálních" aut, kdy jeho evropská divize chrlila vše, od miniaut, po vyšší střední třídu, všech možných i nemožných typů karosérie, to postupně Ford začal balit a nakonec z toho bude pár hybridních a elektrických zkratovozů a namísto normálních aut tu bude prodávat plnotučné auta "macho US stylu" jako je Mustang či Ranger na steroidech..
Na jednu stranu je dobře, že tyhle motory pořád jsou a i v autech, které si nejeden člověk dá na plakát.... ale představit Dsegmentové kombi s takovou motorizací, to bych si přál já :/
Jedná se o pracovní stroj a větší motor je vždy lepší, než malý čtyřválec.
Tady pro Evropu parádní benzínovou V6 i dieselový šestiválec (dle přechozích informací).
Nejde než Fordu za tento počin zatleskat. :yes:
EV je potřeba vyzkoušet. 13.4. budu slavit 10 let od doby, kdy jsem ukončil pracovní povinnosti a nějak víc a víc zjišťuju, že žádné auto vlastně nepotřebuju ;-)
Já vím. Už jsem tě někde četl, že sis pořídil elektrovehikel :D
Edit: Diverzifikace se bude hodit - "Chtěl bych zároveň ujistit naše občany, že EU již několik týdnů pracuje na snížení energetické závislosti na Rusku. Jsou připraveny dodávky energetických surovin z jiných zemí "
Hlavně k čemu to je? Tady nám hrozí zákazy spalováků, my co máme diesel abychom chodili kanálama, bojujeme za ekologii a pak si do Evropy Rusák najede v dieslovejch tankách, co kouří jako Oktávky bez DPF.... no ještě, že skončí na Ukrajině, dál do EU je nepustí, protože ty tanky stěží plní EURO 1
Ono jsou to jen takové hrátky. Máti byla nakupovat a v Jednotě pobíhala po krámu nějaká paní a křičela "Bude válka, bude válka". Úplně zapomněla na to, že by se ještě pořád měla bát a mít připravené pyžamo, až si půjde lehnout na ARO :-O
Áno som. Pick-up mám hlavne na prácu a ťahanie ale je to fakt dobre použiteľné aj ako rodinné auto.
Z rozmaru by som si vedel predstaviť iné auto ako pick-up.
Popis v článku vypadá až moc dobře, čekám nějaké ale. Něco jako že je to celé jen blbý vtip…protože to teda vypadá, že bychom se konečně v EU mohli dočkat pickupu v kvalitě a technice blízké fullsize pickupům (defaultně rwd), které v Evropě nejsou, nebudou a popravdě i kdyby byli tak se s nimi do měst nebo i na silnice doslova nevejdete. Tohle vypadá fakt dobře a jsem hooodně zvědavý. Zábavná auta mizí a tohle by byla solidní hračka na našem trhu.
Pak zbývá otázka ceny - tady víc než kdy jindy rozhodne. Jestli to bude stát 2M, tak k čemu… No aspoň za pokus :yes:
Tak samozřejmě je to úplně jiný druh než je v evropě standard. V US jsou trucky nejprodávanější, protože jsou podle zákazníků “more fun to drive” :-[] Je to protipól ke sportovním autům, ale v kategorii těch malých se podle mě doteď nic solidního nedělalo…
Já tedy docela vídám ty starší Rangery Wildtrack, udivilo mne, kolik jich třeba vlastní Němců mladších ročníků a jezdí s tím k moři, jako čech s Oktávkou.
Jo právě, ve verzi Raptor když by to konečně dostalo pořádný motor s lepším pohonem tak je to právě auto co plní potřeby jako Octavia Scout, bude možná i rychlejší než O RS, projede víc než Kodiaq a uveze víc než Superb combi. Asi se to nedá k ničemu přirovnat, takovej Allroad po americku.
Jde o to, jestli každý ten Fullsize potřebuje. Na naše silnici pro ten "pocit" Muscle caru bude Ranger lepší volba, samozřejmě pro pracovní účely je to asi zase jinak.
No právě. Dnešní Raptor s dvoulitrovou naftou stojí přes 1.5M. Jestli bude pokračovat zvyšování cen a pokuty za emise, tak se bojím o cenu s třílitrovým benzínem. Proto píšu “k čemu” - za takový peníze si můžeš koupit z neofiko dovozu fullsize s V8 a jediný důvod pro Ranger bude oficiální zastoupení a to že se s ním lépe vejdeš. Takže dost na nic.
Autorizovaný dealer není oficiální zastoupení. To zázemí tady prostě nemají. A předpokládám že se prodávají jako individuální dovoz a nevztahuje se na ně emisní průměr automobilek nebo jak to s tím je?
RAMky berou všichni od KWA, to je centální distributor pro Evropu, od nich to berou jednotliví dealeři.
European homologation through the KWA Technology Center located in Bremerhaven, Germany
A full warranty coverage for your peace of mind:
- Standard: 2 years | 100.000 km
- Warranty extension program available: up to 5 years | 150.000 km https://kwauto.com/ram-trucks/
Silverado prodává ofiko Tucar a United Cars což jsou ofiko dealeři GM Europe. Má to plnou tovární záruku a EU homologaci.
Fordy a GMC sou neofiko. Záruku dávaj dealeři z vlastního...