Nový Raptor dorazí na evropský trh ještě v letošním roce, tedy dřív než klasický Ranger. V příštím roce pak nabídne krom benzínové V6 i bi-turbo diesel.
RAMky berou všichni od KWA, to je centální distributor pro Evropu, od nich to berou jednotliví dealeři.
European homologation through the KWA Technology Center located in Bremerhaven, Germany
A full warranty coverage for your peace of mind:
- Standard: 2 years | 100.000 km
- Warranty extension program available: up to 5 years | 150.000 km https://kwauto.com/ram-trucks/
Silverado prodává ofiko Tucar a United Cars což jsou ofiko dealeři GM Europe. Má to plnou tovární záruku a EU homologaci.
Fordy a GMC sou neofiko. Záruku dávaj dealeři z vlastního...
Autorizovaný dealer není oficiální zastoupení. To zázemí tady prostě nemají. A předpokládám že se prodávají jako individuální dovoz a nevztahuje se na ně emisní průměr automobilek nebo jak to s tím je?
Ono jsou to jen takové hrátky. Máti byla nakupovat a v Jednotě pobíhala po krámu nějaká paní a křičela "Bude válka, bude válka". Úplně zapomněla na to, že by se ještě pořád měla bát a mít připravené pyžamo, až si půjde lehnout na ARO :-O
Hlavně k čemu to je? Tady nám hrozí zákazy spalováků, my co máme diesel abychom chodili kanálama, bojujeme za ekologii a pak si do Evropy Rusák najede v dieslovejch tankách, co kouří jako Oktávky bez DPF.... no ještě, že skončí na Ukrajině, dál do EU je nepustí, protože ty tanky stěží plní EURO 1
Já vím. Už jsem tě někde četl, že sis pořídil elektrovehikel :D
Edit: Diverzifikace se bude hodit - "Chtěl bych zároveň ujistit naše občany, že EU již několik týdnů pracuje na snížení energetické závislosti na Rusku. Jsou připraveny dodávky energetických surovin z jiných zemí "
EV je potřeba vyzkoušet. 13.4. budu slavit 10 let od doby, kdy jsem ukončil pracovní povinnosti a nějak víc a víc zjišťuju, že žádné auto vlastně nepotřebuju ;-)
No právě. Dnešní Raptor s dvoulitrovou naftou stojí přes 1.5M. Jestli bude pokračovat zvyšování cen a pokuty za emise, tak se bojím o cenu s třílitrovým benzínem. Proto píšu “k čemu” - za takový peníze si můžeš koupit z neofiko dovozu fullsize s V8 a jediný důvod pro Ranger bude oficiální zastoupení a to že se s ním lépe vejdeš. Takže dost na nic.
Jde o to, jestli každý ten Fullsize potřebuje. Na naše silnici pro ten "pocit" Muscle caru bude Ranger lepší volba, samozřejmě pro pracovní účely je to asi zase jinak.
Jo právě, ve verzi Raptor když by to konečně dostalo pořádný motor s lepším pohonem tak je to právě auto co plní potřeby jako Octavia Scout, bude možná i rychlejší než O RS, projede víc než Kodiaq a uveze víc než Superb combi. Asi se to nedá k ničemu přirovnat, takovej Allroad po americku.
Áno som. Pick-up mám hlavne na prácu a ťahanie ale je to fakt dobre použiteľné aj ako rodinné auto.
Z rozmaru by som si vedel predstaviť iné auto ako pick-up.
Já tedy docela vídám ty starší Rangery Wildtrack, udivilo mne, kolik jich třeba vlastní Němců mladších ročníků a jezdí s tím k moři, jako čech s Oktávkou.
Tak samozřejmě je to úplně jiný druh než je v evropě standard. V US jsou trucky nejprodávanější, protože jsou podle zákazníků “more fun to drive” :-[] Je to protipól ke sportovním autům, ale v kategorii těch malých se podle mě doteď nic solidního nedělalo…
Popis v článku vypadá až moc dobře, čekám nějaké ale. Něco jako že je to celé jen blbý vtip…protože to teda vypadá, že bychom se konečně v EU mohli dočkat pickupu v kvalitě a technice blízké fullsize pickupům (defaultně rwd), které v Evropě nejsou, nebudou a popravdě i kdyby byli tak se s nimi do měst nebo i na silnice doslova nevejdete. Tohle vypadá fakt dobře a jsem hooodně zvědavý. Zábavná auta mizí a tohle by byla solidní hračka na našem trhu.
Pak zbývá otázka ceny - tady víc než kdy jindy rozhodne. Jestli to bude stát 2M, tak k čemu… No aspoň za pokus :yes:
Jedná se o pracovní stroj a větší motor je vždy lepší, než malý čtyřválec.
Tady pro Evropu parádní benzínovou V6 i dieselový šestiválec (dle přechozích informací).
Nejde než Fordu za tento počin zatleskat. :yes:
Od výrobce "normálních" aut, kdy jeho evropská divize chrlila vše, od miniaut, po vyšší střední třídu, všech možných i nemožných typů karosérie, to postupně Ford začal balit a nakonec z toho bude pár hybridních a elektrických zkratovozů a namísto normálních aut tu bude prodávat plnotučné auta "macho US stylu" jako je Mustang či Ranger na steroidech..
Na jednu stranu je dobře, že tyhle motory pořád jsou a i v autech, které si nejeden člověk dá na plakát.... ale představit Dsegmentové kombi s takovou motorizací, to bych si přál já :/