Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tohle je nové Ferrari Purosangue! Podoba prvního SUV značky unikla na internet

21 komentářů

MOJE JMÉNO
Divná to doba... 😲
Do Ostravy se vozí uhlí z Austrálie...
Ferrrari bude vyrábět SUV....
velitel mesta bugulmy
Je to ošklivý auto, ty proporce nezvládli. Chápu, že je to asi uživí... Ale nebudu se na to dívat rád. Urusy vidím každý den, to samý cullinany. A v obou případech je to degradace značky. V SUV ztrácejí exkluzivitu. Když kolem jede placatý lambo, vždycky se ohlídnu, je to náramný pohled, zaregistruje ho i manželka a děti. Když kolem jede urus, kolikrát si ho všimnu až na poslední chvíli, rodina ho nezaznamená nikdy. Protože tady se v té záplavě velkých SUV ztrácí. Nemá tu zajímavou placatost sporťáku, je tvarově podobné dalším krabicím, ale tady je každé druhé auto o hodně větší než urus, takže to nemá žádný efekt. To samé cullinan - v řadě aut vůbec nevypadá majestátně. To klasický sedan - extrémně dlouhý - vyčnívá.

Tak jo, lidi, kupujte si to, zachovejte nám tím výrobu těch opravdu hezkých aut.
Avatar - Dinar
Dinar
Jasně, že ne, akorát, když si člověk vzpomene na ty kecy kolem, třeba když lambo ukázalo urus, tak ferrari prohlašovalo, že oni nikdy, ferrari prostě nikdy nebude vyrábět suv. Pár let před tím byly podobné tance kolem motorů s turbem (my a turbo? Nikdy!). 😁
Avatar - speedfred
speedfred
Keby boli na to peniaze tak k Ferrari alebo Lambu by si išiel ako po prvé auto po SUV?
Len sa pýtam, ja určite nie.
Mr.Murphy
.... u těchto aut nikdo neřeší placatost, ale jenom marži.... 😉
Niemand
Ale polož si otázku či to majú zapotreby? Roky mali produkciu zastropovanú na 7000 kusov. Teraz každý rok navýšia produkciu o nejaké percento, ale nevyrábajú na sklad. Predajú všetko a za cenu čo si povedia. A priestor na rast tam stále je aj bez SUV. Lamborghini bolo v inej situácii, ta značka toľko neťahala. S Urusom sa im predaje zdvojnásobili. A tak nejak neverím, že Ferrari teraz skokovo uvoľní produkčné limity. No a Porsche je iná cenová. Kde ich základné modely sú dostupné aj smrteľníkom.
Freddka
O techniku nejde. Dneska vyrobit SUV neni o nic tezsi nez cokoliv jineho.

O penize jde.

Produkce Lambo je 60% Urus. A to je komplet technika Audi, to je nestalo na vyvoji temer nic.

Porsche Cayenne 45% (stejna platforma a technika jako Urus) a Macan nevim, tj SUV delaji minimalne 60% produkce Porsche.

Zakazik je pan a tak to ma taky byt - kdyz to zakaznik chce, bylo by hloupe nevyjit mu vstric.

Ovsem me osobne to prijde fakt usmevne, ale chapu to. Ovsem pokud bude vytvor Ferrari takhle osklivy, je to smutne… Urus vubec nevypada dobre, a ze jsem ho videl 100x. Ale tohle bude dost mozna jeste osklivejsi…

Co me se tyka, doufam, ze se to bude prodavat jak rohliky na krame a ze za to bude mit Ferrari prachy na svy krasny sportaky … idealne GTcka … a budu happy.
Mr.Murphy
no jo... lidi to budou kupovat, to jediné je pro automobilku podstatné.... Fandům aut je z toho možná na nic, ale to ty firmy neživí.... Při dnešních nákladech na vývoj je firmy potřebují rozpustit do více vyráběných kusů, takže tihle SUV mastodonti pomáhají zaplatit vývoj na ty klasické sportovní verze....

Takže já přeju tomu SUV komerční úspěch někde v Asii a tady v Evropě vždycky rád zaslintám na klasické Ferrari.... Když vidím třeba URUS, je mi z něj zle.... 8-s
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
Je vidět, že se umíš vyjádřit k věci. Inteligence z tvého příspěvku úplně sálá.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Určitě s přeplňovaným V8 - už kvůli Urusu...
Freddka
Haha hahaha ha ha :-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
já to myslel obecně, ne konkrétně na SUV.
Avatar - wakantanka
wakantanka
A ono v zásade nie tak dávno išli z Maranella hlášky, že produkciu zvyšovať nebudú, skôr chcú znižovať aby boli ešte viac exkluzívni. Lenže F1 stojí strašné prachy, takže asi aj preto teraz SUV.
gil54
...to už dotáhl až do Maranella. 😄
Freddka
Produkcni kapacita je celkem zajimava otazka.

Dokazu si predstavit spolupraci pres ulici v ramci Maserati (tudiz Stelantis?) nebo Magna Steyr v rakousku (ti zvladaji cokoliv), ale nejspis jsou dalsi moznosti, o kterych ani netusime, vsak co my o tomhle asi vime.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Trosku im to trvalo.... ale je jasne ze ani ferrari nebude bez suv.... spolu s urusom asi najkupitelnejsie kusky od oboch talianskych znaciek... drzim palce... suv vladnu :yes:
Tiborek
Mi se to náhodou líbí.. 😄

A automobilka vyrábí auta proto, aby se prodávaly a ona vydělávala. Kdyby si mohli dovolit takovou marži a zisk na ledničkách, tak budou vyrábět ledničky. Nevím, proč to furt někdo nechápe.
Niemand
Lenže Laborghini nepredávalo. Pred Urusom paberkovali okolo 3000kusov. Ferrari malo roky limit na 7000 aut. Postupne ho navyšujú, už sú cez 11 tisíc a ešte stále tam je priestor na rast aj bez SUV. Ceny a marže majú tiež vyššie. A nejak sa mi nechce veriť, že teraz z roka na rok výrazne zvýšia produkčnú kapacitu.
kpt.Budha
Nevím no, Porsche potřebovalo SUV, aby vůbec přežilo, Lambo to s prodeji také nemělo kdoví jaké, ale Ferrari vyrábí pořád dost aut, tak k čemu to 😒
Avatar - Mikesus
Mikesus
To je ta dnešní kratkozrakost. Jako nic nového nechceme, zůstaneme při starých pořádcích, a nakonec s tím musí něco udelat nebo jim v technice ujede vlak a lidi vždy chtějí to lepší. A pak nikdy znamená později.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To uz se říkalo, kdyz přišlo Prosche s SUV a dieselem, pak lamborghini s SUV, no a teď Ferrari. Za zlé jim to člověk mít nemůže.