Novinky
Dinar
4
Tohle je fakt bída, chyby i v tom, co je podstatou sdělení článku. :no:
Přejít do diskuze
Zatímco Ranger Raptor pro evropský trh slibuje výkon 288 koní, ve verzích pro australský a jihoafrický trh by se měl výkon pohybovat kolem 292 koní a 583 Nm točivého momentu.
Taková auta mají být zatížena 700 procentní daní, aby si s nimi nejezdili č....i do OBI pro 2 šroubky, jako to dělá jeden takový u nás.
proti ruskejm 12 valcum a skoro tisicovce koni v T90, v kterych opili zeleni muzici opet vyrazili na dovolenou na ukrajinu pod vedenim sveho vudce adolfa vladimirovice putlera???
Vždycky to jse udělat jinak, ale jde o princip. Jinde ve světě to nevadí, ale tady se ostrouháme.
Zase na druhou stranu si myslím, že nebude problém ten motor otevřít, aby dával plný výkon. Záleží jen na majiteli. Udělat STK a emise problém asi nebude 😉
navrhuju, ze my si nechame nase podmerecny 300-400 konovy 6 valce v osobacich u nas na Zapade, a rusaci si zas nechaj svoje 1000 konovy 12 valce v tancich u nich v rusku
A proč by s tím nemohl jezdit majitel do OBI pro šroubky? Co sis koupil to můžeš libovolně používat a nikdo ti do toho nemá co kecat. 😉
Kup si americký pickup a můžeš mít i V8. 😄
Aneb proč chodit ke kovaříčkovi, když můžeš jít rovnou ke kováři.
Aneb proč chodit ke kovaříčkovi, když můžeš jít rovnou ke kováři.
Takže krásný motor s potenciálem uškrcený jen kvůli nesmyslným Evropským limitům. Avizovaný šestiválcový diesel se Evropě dle této informace o dieselovém čtyřválci v Raptoru, také nejspíše vyhne.
A přitom vyhlídky byly tak krásné. Díky bohu, že je alespoň ten V6 byť v podladěné formě.
A přitom vyhlídky byly tak krásné. Díky bohu, že je alespoň ten V6 byť v podladěné formě.