I v dobách strašných poklesů výroby díky hrozné čipové krizi automobilky slaví, protože se jim daří dosahovat výborné úrovně provozních zisků - Mercedes 23 miliard Euro a Stellantis 13,4 miliardy. Uvidíme až se pochlubí Škoda. Už jsem zachytil zprávu o vyplacení bonusu zaměstnancům (asi 50 tisíc ?), tak to asi tak špatné nebude. Naopak postrádám pláč nad hrozícími pokutami za emise.
WinDiesel
2
Oni dostávají obrovské dotace na EV, profitují také na sdílení platforem Peugeot/Citroën/Opel/Fiat ... To byl dobrý krok. Ten se vyplatil.
ptr078
0
Automobilky zazivaju zlate casy, mas okolo toho vela videii na youtube. Nevyraba sa uz na sklad v takych objemoch, prestali sa predavat holobyty, cipy idu do najlepsich vybav, zdrazeli auta.
del42sa
1
ať si to uživají dokud můžou, tohle nebude dlouho trvat 😉
WinDiesel
0
Také si myslím.
argejev
0
Automobilizmus je z pohladu R&D najvacsi investor v EU na urovni cxa 60mld €, jeden z najvacsich zamestnavatelov co do celkovych a v ramci priemyslu asi aj priemernych miezd.
Ak teda dojde k unifikacii na zaklade platforiem, zjednoduseni na zaklade EV pohonnej sustavy, zvysenia priemernej ceny na zaklade komlexnosti ICEv a zatial maleho rozsahu zavedenia EV, tak sa da predpokladat ze to takto ostane dlhsie. Pretoze sa bude setrit na R&D, bude sa setrit na zamestnancoch ktorych ubudne vdaka moznostiam robitizacie vyroby a zaroven poklesnu jednotkovych nakladov na vyrobene auto minimalne na urovni personalnych nakladov a casom zacnu pribudat uspory z rozsahu pri vyrobe EV a diverzifikacia podnikania automobiliek napriklad cez vsyup do nabikaciek, resp. nabijacej infrastruktury...
V skratke: ICEV skoncia skor ako sme si mysleli...a navyse sa to automobilkam oplati.
WinDiesel
0
Neskončí, EV si může pořídit jen pár lidí.
Naopak, je tady konec green dealu, Timmermans definitivně zešílel a slabiny EV jsou odhalovány každým dnem víc a víc.
argejev
0
Ok. Tu nejde o sukromneho zakaznika...v ale o akcionara a nasledne uspory a najma o flotiloveho zakaznika na ktoreho cielia automobilky.
Já Prvni_1
2
A jsou tesne pred krachem.
Jak tady casto zazniva.
😄
WinDiesel
0
Před krachem nejsou, protože si našli nové penězovody.
Je mnohem snazší SÁT STÁTNÍ PENÍZE (pocházející od všech daňových poplatníků) než SOUTĚŽIT O PŘÍZEŇ ZÁKAZNÍKŮ.
Ja Prvni 123
0
To vzkaž EK.
Jejich příjmy z dotací jsou nižší, než opěvovaného koncernu VW.
Ak teda dojde k unifikacii na zaklade platforiem, zjednoduseni na zaklade EV pohonnej sustavy, zvysenia priemernej ceny na zaklade komlexnosti ICEv a zatial maleho rozsahu zavedenia EV, tak sa da predpokladat ze to takto ostane dlhsie. Pretoze sa bude setrit na R&D, bude sa setrit na zamestnancoch ktorych ubudne vdaka moznostiam robitizacie vyroby a zaroven poklesnu jednotkovych nakladov na vyrobene auto minimalne na urovni personalnych nakladov a casom zacnu pribudat uspory z rozsahu pri vyrobe EV a diverzifikacia podnikania automobiliek napriklad cez vsyup do nabikaciek, resp. nabijacej infrastruktury...
V skratke: ICEV skoncia skor ako sme si mysleli...a navyse sa to automobilkam oplati.
Naopak, je tady konec green dealu, Timmermans definitivně zešílel a slabiny EV jsou odhalovány každým dnem víc a víc.