Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
Mig_35
Tesla model 3 Performance, délka: 4694 cm, hmotnost: 1860 kg
BMW i4 M50 délka: 4783 cm, hmotnost: 2215 kg
nerozumím... ale dost bída... cena naopak poměrně příznivá, minimálně když se to přepočítá koeficientem množství kovů, které odvezeš do sběrny:)
BMW i4 M50 délka: 4783 cm, hmotnost: 2215 kg
nerozumím... ale dost bída... cena naopak poměrně příznivá, minimálně když se to přepočítá koeficientem množství kovů, které odvezeš do sběrny:)
Pátek malá sobota :-):-):-)
Rozdíl je ve zpracování toho auta. BMW je prémie, TM3 ani Sander.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
TMX je taky o 400kg lehci nez treba IX, ale jednak jsem to nemel na vaze tak nevim jestli je to pravda a pak hlavne konstrukce. TMX je mnohem hlucnejsi, pres A sloupky neni videt ven, sedacky (ktery umej vazit nesmysl) jsou uplne jinde atd. A pak nereste hmotnost, i4 neni zadna okruhovka a pokud to na to ma podvozek je jedno jestli to ma 2 nebo 2,2tuny. Ostatne m8 vazi taky 2,2 a ridilo se to neuveritelne dobre. Hmotnost u auta na zabavu, ale u sedanu stredni tridy...
Ok každý máme svoje kritéria - trojka co váží 2,3 a má odznacek M asi není to pravé ořechové
Avantime
BMW i4 je jedno z mála elektromobilov mimo SUV kategórie, ktoré som mal možnosť vyskúšať a hoci to zrýchlenie je super, viackrát som sa pristihol, že sa za volantom nudím. Snaha dokonale vyladiť dnešné autá stojí určite nemalé prostriedky aj úsilie, ale...ja neviem. Vlastne to všetko vedie len k nezmyselnému navyšovaniu výkonu a lákaniu prekračovať rýchlosť, aby sa dostavil nejaký ten adrenalín, vlastne hocičo, čo by ma prinútilo nad týmto autom uvažovať. Zvukový podmaz od Hansa Zimmera som po 10 km vypol, ale oceňujem, že sa netvári ako nejaký osemvalec. Ako taký zážitok bolo aspoň prudké stúpanie v horskom prejazde, to bolo ozaj fascinujúce vďaka okamžitému krúťaku. Ale čo ja viem...Asi ešte dlho neprídem na chuť športovým elektromobilom.
pradeda777
...jsou jako policajti na baterky....obojí na h.o.w.n.o.... :-!
topten
ze s EV, budes jezdit aspon kdyz bude svitit slunicko nebo foukat vitr
ale se spalovakem se nesvezes vubec
dokud se da benzin nacepovat, treba i litr za 100, tak to je v pohode, ale muze dojit k tomu, ze budeme na suchu
ale se spalovakem se nesvezes vubec
dokud se da benzin nacepovat, treba i litr za 100, tak to je v pohode, ale muze dojit k tomu, ze budeme na suchu
ale nebudem, do spravnejch kamen muzes dycky nalejt kuchynskej olej:)))
spotreba nafty je u nas skoro 6mld litru za rok
tedy 6mld litrovejch flasek treba se slunecnicovym olejem
umis si predstavit tech lahvi ?
jedna flaska ma na vysku dejme tomu 20cm, tedy 6mld flasek = 1,2mil kilometru
tedy 30x kolem zemegule
co na to greta ??
tedy 6mld litrovejch flasek treba se slunecnicovym olejem
umis si predstavit tech lahvi ?
jedna flaska ma na vysku dejme tomu 20cm, tedy 6mld flasek = 1,2mil kilometru
tedy 30x kolem zemegule
co na to greta ??
Tak ono 6mld flašek je hezkej výpočet, ale realita je taková, že strojů schopnejch takovej sajrajt spalovat bez poškození je minimum. Na pár bagrů a kusů techniky toho je v penymarketu dost:-))
bagrem na dovolenou :D
to je podobnej level jako tankem na dovolenou ala rusti zeleni muzcci
ale je fakt, jestli bych si mel vybrat, jestli chci na dvorku navstevu v bagru nebo v tanku se zelenejma muzickama, tak kazdopadne beru bagr
i nejakou tu raboootu bych pre nej nasel ...
to je podobnej level jako tankem na dovolenou ala rusti zeleni muzcci
ale je fakt, jestli bych si mel vybrat, jestli chci na dvorku navstevu v bagru nebo v tanku se zelenejma muzickama, tak kazdopadne beru bagr
i nejakou tu raboootu bych pre nej nasel ...
Na dobu, kdy bude zase auto funkční a dostupné pro chátru, má-li být EV, si musíme ještě chvíli počkat, pokud se dočkáme. EV typu Ford T, brouk, Fiat 500, 2CV.... ještě nejsou, zatím jsme ve stádiu, kdy se jezdilo pro benzín do lékárny.
Pořád většině lidí připadal kůň lepší než auto do doby, než se auto svými vlastnostmi a cenou neprosadilo samo. A ne tím, že všichni koňští handlíři uměle zdražili koně a žrádlo pro ně.
Nekde dokonce dosud zdarma.
Obycejne lidi skutecne (narozdil od petrolheadu) zajimaji provozni naklady.
A vzhledem k tomu, ze porizovaci naklady EV klesaji to bude vyhoda pro nizkoprijmove. :yes:
https://www.motor1.com/…-europe-us-2030/
Stellantis 100% elektricky. :yes: :yes: :yes:
Renault 5 i Fiat Panda budou mit atraktivni ceny neprilis vzdalene spalovacim verzim.
https://electrek.co/2022/01/17/next-fiat-panda-aims-for-most-affordable-ev-title-will-slot-below-500e/
A samozrejme celkove naklady na provoz budou NIZSI nez u spalovaku!
PS Ceny novych aut by rostly i bez elektrifikace vzhledem k inflaci.
....to bude výhoda pro.....
....budou mít atraktivní ceny......
...náklady na provoz budou NIŽŠÍ.....
Takže šablonka, jako vždycky, až bude, až budou, až až až.... budou SSB, start-up dojezd 160 km nabito za 2 minuty...to je furt dokola, čert vem, že kára má 3 tuny, hlavně že má nízko těžiště, elektřina je někde zadarmo, ale brzo u těch zadarmo budou lidi po sobě střílet a já tam stejně nejezdím a kvůli elektrice zadarmo jezdit do horoucích pekel ani tak nebudu.
Já mám málo času, té zářné nirvány se já už nedožiju, ale třeba před tím, než chcípnu, tak v milosrdné demenci zapomenu základní fyzikální zákony a na smrtelné posteli prozřím.
"Na dobu, kdy bude zase auto funkční a dostupné pro chátru, má-li být EV, si musíme ještě chvíli počkat, pokud se dočkáme. EV typu Ford T, brouk, Fiat 500, 2CV.... ještě nejsou, zatím jsme ve stádiu, kdy se jezdilo pro benzín do lékárny."
Kdyz nemas k EV co napsat, tak nepis... :D
Nevis nic o provoznich nakladech.
A existujou lidi, pro ktery jsou naklady na palivo dulezitejsi, nez desetiminutova zastavka navic. Kdyz pises o nizkoprijmovych (urazlive "chatra" :no: ), tak by bylo fajn se oprostit od sveho uhlu pohledu...
PS Zkus si rozkliknout alespon ty odkazy. Pak nebudes psat o 500, ale o Pande. A celkove treba budou tvy prispevky o EV spis davat smysl. ;-)
Tvými slovy...až budou..... EV pro lidi výhodnější v pro ně rozhodujících parametrech, budou si je rádi kupovat. To bylo sdělení mého příspěvku z 9:33.
https://www.fleetnews.co.uk/news/environment/2019/01/21/deloitte-predicts-electric-vehicle-price-parity-by-2024
A je jen otazka casu, kdy to nastane.
Bud to bude 2025 nebo 2027.
2024 uz asi tezko.
Ale to je uplne jedno a nic to nemeni na jasnem trendu, ktery bohuzel nevidis.
A mimo jiné já psal o Fiatu 500 ze 70 let, to je snad každému jasné, když je ve společnosti 2CV, brouka, Fordu T.....
Tak nepruď a nepřekrucuj.
A o tom, jestli se dockame.
Zjisti si, co je economies of scale.
Podivej se, jak vypada EV dnes a jak vypadalo pred deseti lety. Pak snad prestanes pochybovat.
A zacnes tusit, co prinese dalsi generace EV: Fiat Panda... , Renault 5, VW id.2.
https://www.roadtraffic-technology.com/…s-of-scale-id-2/
Preju prijemny patecny vecer
Tvoje věc, když nedokážeš pochopit paralelu.