Novinky
Karel_V
Příspěvek podléhá schvalování.
Konecne jsou tady!
Auto, co nikdo moc nechce, ani pri bezhlavych dotacich...
Auto, co nikdo moc nechce, ani pri bezhlavych dotacich...
Amaterasu
Bezhlavě MULTI MILIARDAMI je dekády dotovaná nafta = to ti nevadí?
Jo tohle je asi fakt KONEC VW = jejich rozsah bezradnosti fascinuje i mě
Jo tohle je asi fakt KONEC VW = jejich rozsah bezradnosti fascinuje i mě
Už prestaň trepať tie koniny o dotovanej nafte. Však už musíš byť smiešny a otravná sám sebe.
Amaterasu
je ŠÍLENĚ TRAPNÉ jak známý fakt lidi jako ty (dodnes furt dál a dál :😉 POPÍRAJÍ 😲 :😉 😁 :-!
to samé ZVÝHODNĚNÍ elektromobilů aut bez emisí VADÍ to samý pro diesly lééta NEVADILO = a nevadí ani právě DNES 😲 :😉 😁 😒] 😄
tomu se říká fakt BLBOST NON PLUS ULTRA = hele traveldrive fakt dodnes nevíš že trepeš koniny? 😢
to samé ZVÝHODNĚNÍ elektromobilů aut bez emisí VADÍ to samý pro diesly lééta NEVADILO = a nevadí ani právě DNES 😲 :😉 😁 😒] 😄
tomu se říká fakt BLBOST NON PLUS ULTRA = hele traveldrive fakt dodnes nevíš že trepeš koniny? 😢
A že ta tvoje "bezemisní auta" u nás jezdí z hruba poloviny na uhlí ti nevadí?
Amaterasu
až TAKOVÝ ROZSAH NEznalosti? 😲
tuhle KRAVINU tu hodně traveldriveů apod často a rádo opakuje = sem myslel že si maličko znalejší
tuhle KRAVINU tu hodně traveldriveů apod často a rádo opakuje = sem myslel že si maličko znalejší
To, čo prehlasuješ za fakt, je tvoj výmysel.
Nižšie zdanenie nie je dotácia. Dotácia je úhrada časti nákladov alebo predajnej ceny. Ujasni si pojmy a dojmy a netrep koniny.
Nižšie zdanenie nie je dotácia. Dotácia je úhrada časti nákladov alebo predajnej ceny. Ujasni si pojmy a dojmy a netrep koniny.
Amaterasu
ano UJASNI SI dojmy a pojmy = a NEZTRAPŇUJ SEbe https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit
tak znovu ZVÝHODŇOVÁNÍ nafty MULTI MILIARDAMI nevadí = to samý pro bez emisní auta VADÍ 😁 :-!
tak znovu ZVÝHODŇOVÁNÍ nafty MULTI MILIARDAMI nevadí = to samý pro bez emisní auta VADÍ 😁 :-!
vzhledem, že je to velké auto (výška 194) a že to nemá nabíjení 800V.
Jdu si pustit na Autobild sitzprobe.
Jdu si pustit na Autobild sitzprobe.
VilemRousi_
Příspěvek podléhá schvalování.
Mrtvý úhel přes dvojitý A sloupek vypadá dost katastroficky. S tímhle bych jezdil asi dost nerad
Amaterasu
Tak trochu to má všechna negativa co snad jdou VWymyslet
Tak toto mi príde ako najzbytočnejšie auto, aké bolo za posledné roky predstavené. Campervan, z podstaty veci určený na dlhé výlety a roadtripy, ale s baterkou umožňujúcou dojazd tak 350 km (v dobrom počasí). Minivan s trojmetrovým rázvorom, ale len 5-miestny. Vysoké, krabicoidné auto s maximálnym miestom vzhľadom na obostavanú plochu, ale zvnútra úplne nevyužitý priestor na variabilitu, t.j. žiadne plnomodnotné, samostatné, posuvné a vyberateľné sedadlá, ale obyčajná lavica s neplnohodnotným miestom v strede; dokonca delená len 60:40, hoci dnes aj trojdverové športiaky ponúkajú delenie 40:20:40 (viď 2er kupé).
Proste auto, ktoré absolútne nespĺňa účel, na ktorý je takýto krabicovitý minivan určený. O tradičných prešľapoch ako je celodotykové ovládanie, vrátane už legendárne blbých slideroch na teplotu sa ani nemá zmysel zmieňovať.
Ale hlavne, že to má fancy dvojfarebné lakovanie.
Za mňa proste auto úplne mimo a totálne zbytočné.
P.S. názov Buzz na Slovensku bude zvádzať k pomenovaniam ako Buzzík či Buzzerant 😒]
Proste auto, ktoré absolútne nespĺňa účel, na ktorý je takýto krabicovitý minivan určený. O tradičných prešľapoch ako je celodotykové ovládanie, vrátane už legendárne blbých slideroch na teplotu sa ani nemá zmysel zmieňovať.
Ale hlavne, že to má fancy dvojfarebné lakovanie.
Za mňa proste auto úplne mimo a totálne zbytočné.
P.S. názov Buzz na Slovensku bude zvádzať k pomenovaniam ako Buzzík či Buzzerant 😒]
S výhradama vcelku souhlas. Na obranu... auto je hezký a prostorově je to pro pětičlennou rodinu - na šířku se tam vejdou a mají kufr jak hrom. Pak ani tolik nevadí lavice dělená 60:40, ta potřeba něco sklápět nebude taková.
Škoda je těch sedmi míst, uvidíme, co znamená ta formulace "na začátku výroby", třeba ještě něco přijde.
Nemyslím si, že by měl být problém s hmotností... Enyaq má pohotovostní 2t, kolik bude mít tohle, 2,5t?
Škoda je těch sedmi míst, uvidíme, co znamená ta formulace "na začátku výroby", třeba ještě něco přijde.
Nemyslím si, že by měl být problém s hmotností... Enyaq má pohotovostní 2t, kolik bude mít tohle, 2,5t?
tak sice je to pre 5 clennu rodinu ideal, ked sa rozhodnu ist do lidlu cez dve ulice na vikendovy nakup a s5. Inac nepouzitelne. Kupi si to iba blazon
to neni, ale na vozeni hostu z letiste do hotelu v dobe miru jo
Ani na to to nie je dobré, zrovna minulý týždeň ma viezol minivan (tuším zrovna VW Transporter) z letiska, boli sme šiesti, Transporter s tromi radmi sedadiel v pohode, tento päťmiestny Buzzík by to nedal.
Tak tohle je teda fakt bída. Čekal jsem baterii 100-125 kw, takhle baterie z iD4 tam vůbec nedává smysl. To auto rozhodně nepojede za míň než 20kW na 100 km, takže dojezd max. 400 km a vzhledem k tomu, že nikdo nechce jezdit na dojezd až na nulu to tedy bude využitelných 350 km max ...
To je špatný, moc špatný. Doufal jsem, že větší auto bude automaticky znamenat větší baterii ...
To je špatný, moc špatný. Doufal jsem, že větší auto bude automaticky znamenat větší baterii ...
Presne. Pri minivane určenom na dlhé presuny a plné obsadenie sa dá očakávať spotreba tak 25 kWh/100 km, teda na dojazd aspoň 400 km (čo je i tak veľmi málo na daný typ auta) by to chcelo min. 100 kWh baterku (ešte lepšie tých 125). Ale 77 kWh je fakt zúfalstvo. 8-s
Já jsem si říkal, že ten bílý interiér je sice hezký, ale zřejmě to bude jenom promo, ale oni ho asi opravdu budou vyrábět. To bude opravdu velice praktické v "užitkovém" autě. Už v tom videu jde vidět něco na na sedačkám.
Jinak dle videí na Youtube: Obrovský prostor před řidičem. Nechápu na co tam je tolik místa, když tam není motor. Pokud kvůli deformační zóně, tak stále: Je to nevyužitý prostor? Zdá se mi tam více místa, než když tam jsou motory.
Kufr je o kus vyvýšený oproti druhé řadě sedaček kvůli baterkám. Ve verzi Cargo je výše celá podlaha v nákladovém prostoru.
Samozřejmě klasické VW šílené dotykové ovládání všeho.
Jinak dle videí na Youtube: Obrovský prostor před řidičem. Nechápu na co tam je tolik místa, když tam není motor. Pokud kvůli deformační zóně, tak stále: Je to nevyužitý prostor? Zdá se mi tam více místa, než když tam jsou motory.
Kufr je o kus vyvýšený oproti druhé řadě sedaček kvůli baterkám. Ve verzi Cargo je výše celá podlaha v nákladovém prostoru.
Samozřejmě klasické VW šílené dotykové ovládání všeho.
Kdo zas ten nadpis vymýšlel? On snad na elektrického Buzzíka někdo čekal? Za mě zbytečné auto, pokud v něm není benzinový motor nebo alespoň hybrid. Čisté elektro v karoserii tvaru kvádru nemá smysl, navíc s podměrečnou baterkou v podstatě nikam nedojede 😉
Za mě škoda, promarněný pokus o zajímavé rodinné auto. Např. jako náhrada za Touran by to mohlo s normálním pohonem fungovat... O didávce nemá smysl ani přemýšlet, pro rozvážku do měst bude určitě brutálně drahá, podle poslední cen novinek od VW 😒]
Za mě škoda, promarněný pokus o zajímavé rodinné auto. Např. jako náhrada za Touran by to mohlo s normálním pohonem fungovat... O didávce nemá smysl ani přemýšlet, pro rozvážku do měst bude určitě brutálně drahá, podle poslední cen novinek od VW 😒]
Na cestování kolem světa si nikdo elektroauto nekoupí a k užitkové verzi jsou pragmatičtější alternativy.