Zčásti dobře jim tak. Svým způsobem si za to můžou sami. Sklízí důsledek toho, že za vidinou zisku vyměnili stabilní místní dodavatele za levnější výrobu v geopoliticky nejistých lokalitách!!!
Hnali se za ziskem, teď mají ztrátu :-! :-! :-! Ale zaměstnancům populisticky zvedají platy a rozdávají odměny... Stejný populismus jako předvádí celá zahraniční politika EU :-! :no:
nikto z nas nema krystalovu gulu a nevie co sa kde moze na svete v buducnosti stat.... ze ci niekde nevypukne konflikt... inde zase moze prist prirodna katastrofa... proste v tomto si nevyberies... a zase nemozes vyrabat vsetko len v tych par vyspelych a na vyrobu drahych statoch.. to by tie chudobne staty boli este chudobnejsie a izolovanejsie a to nie je ani trvalo udrzatelny stav a ani ekologicky to neobhajis ... no a bohuzial v skode tiez nemohli tusit ze raz sa im taketo nieco pritrafi
Sorry jako, ale na jedný straně si hrát na Green Deal a hru na ochranu klimatu a na druhý straně vyrobit v Čechách díly a odvézt je smontovat na Ukrajinu kvůli levný pracovní síle a pak to zase vozit kamionama zpátky a dodávat to Just in time na linku to není normální. To je jen nenažranost TIER1 a automobilek a honba za každou korunou. Dřív se ty svazky montovaly u nás, pak se to odstěhovalo na Ukrajinu a parazituje se na tamní levný pracovní síle. Důsledky si teď Škodovka, Aptiv, Yazaki a další vyžerou. Dobře jim tak!
Přesně tak. Já to těm dementním excelovým manažírkům přeju. To se kvůli pár korunám stěhuje výroba do Číny, Indie, Maroka, Ukrajiny, Egypta, tak ať si to teď vyžerou. To je stejně tupá sorta lidí jako je Hamuna. Prostě v životě neviděli globus a neznají mapu. Vůbec nechápou, že řešit logistický řetězec v rámci Evropy je mnohem méně náchylnější na možné potíže, než logistický řetězec z druhýho konce planety. Teď se ale roztrhne pytel se snahou lokalizovat výrobu co nejblíž automobilky, takže by to pro místní firmy mohlo mít pozitivní dopady. :yes:
Všechno zkurwili systémem just in time. Začali s tímto systémem počítat jako se stálicí, místo jako s proměnnou. Sklady by fungovaly jako buffer. Nyní žádný buffer nemají. Zisky budou menší, tak ať se ve Vlkohradu těší.
Přesně tak. Automobilky a TIER1 budou ještě čumět jak se jim změní spousty věcí, který do teď brali jako standard. Jak píšeš JIT v podobě jak to probíhalo do teď končí. Celý logistický řetězec se bude muset zásadně přenastavit.
Hnali se za ziskem, teď mají ztrátu :-! :-! :-! Ale zaměstnancům populisticky zvedají platy a rozdávají odměny... Stejný populismus jako předvádí celá zahraniční politika EU :-! :no: