Toyota bZ4X je první elektromobil Toyoty určený pro Evropu a počátek nové řady vozů bZ. Na rozdíl od městských crossoverů se ale vůbec nebojí zašpinit si baterky.
Jaký proporce měl ten řidič co napsal, že displej se bude překrývat s volantem? Ve standartu tepelné čerpadlo, volitelná solární elektrírna..Tohle je válka proti koncernu. Nevím, ale proč to už lidem v česku neřeknou, že ať nekupují elektro bez tepelnýho čerpadla, budou mět problémy jak enyaq v testech v Norsku. Chudáci co se unáhlili a koupili elektrický koncern asi jsou na mrtvičku-
včil studuji ceník slovenská a český a my tam máme na všem zdarma, ale je to složité, vy máte zdarma walbox a u nás jsem to nenašel, jenom káble.
možná bude někde srovnávací test, ale u vás je megan tak levnější? má, ale menší baterku a skoro o polovičku menší dojezd a když nedáš 25tkč za tepelný čerpadlo, tak jsi na dojezdu kolem 150km.
Na dojezdu 150km v ZIME, kdyz uz... ;-)
Samozrejme ze Megane s mensi baterkou neni na cestovani (idealni...).
Ale kdyz moc necestujes nepotrebujes TC.
TC nutne nesouvisi s termomanagementem baterky a jeho kvalitou/funkci.
Chlad nema vliv na zivotnost baterky. ;-)
ale spolahlivostne aj kvalitou je na tom strasne .... za mna urcite radsej auto od renomovaneho vyrobcu s patricnymi skusenostami pri vyrobe aut .. povedzme skoda vw honda kia mazda a pod .. ono staviat auta to nie je ako hra s buzolou ze jo decka .... ale chce to uz kusok praxe aj technologickej urovne a potrebne znalosti
Unáší mě jak zdejší minusujici robot bojuje za Toyotu. Udělat to já tak se zde ozvou nejmene 3 ocasove s tvrzením že mi Toyota platí. Komicky web, ještě komictejsi diskuse.
Baterky sú stále skrátka príliš objemné. To isté ma nemilo prekvapilo pri statickom zoznamovaní sa s EV6 - kufru som udávanú papierovú hodnotu neveril. Ďalšia prekvapujúca vec je, aké to auto (EV6) bolo vnútri malé - v protiklade s megalomanskými vonkajšími rozmermi. Snáď táto Toyota nebude na tom podobne aj v tejto disciplíne.
co stím proboha má společný kufr, tohle není plug in prius, tohle je postavený na nové platformě a jestli se zdá tobě plochý, tak se podívej na toyoty jak válcují jízdníma vlastostma třeba octávii.
já tohle sleduji a přesně to sedlo, v tabulkách jsou sice chyby, ale to nás netrápí. Podívej se třeba ze strany vybírajícího mezi VW a Toyotou. U toyoty máš třeba na okna 4 tlačítka, na klimu taky tam máš čudle na který jsou lidé zvyknutý, máš tam tepelný čerpadlo ve standartu kde u konkurence musíš připlácet. Za příplatek střešní elektrárna může poskytnout až 1 800 km navíc ročně!
Za tep. čerpadlo si musíš připlatit i když ho nechceš. Fakt výhoda. Když jsem se konečně proklikal desítkama zbytečných snímků exterieru k interieru, tak jsem ta kolečka klimy nenašel. A na kolik vyjde ta střešní "elektrárna"?
to nevím, ale v edici premiere to máš v základu. JirkoX jsi nevzdělaný nebo tohle děláš na nějaký popud? Třeba já mám doma dvě tepelný čerpadla a napsat-Za tep. čerpadlo si musíš připlatit i když ho nechceš- prosím tě ty znáš člověka co nechce tepelný čerpadlo, někdo ti něco nakukal a řekl,že tepelný čerpadlo je studna na peníze? Normálně tohle nám vysvětli co jsi tím myslel.... Moc se v technice asi nevyznáš.
není zdarma, je v základu, prostě bez tepelnýho čerpadla to neseženeš a když jsi zvyknutý na toyotu, tak víš, že mají páčky-navrch dolů, rav 4 mají otočný čudle. Cenu střešní elektrárny si vypočítej sám, edice premier to má, tak si spočítejj od nížší výbavy asi cenu. Prostě nejsem rozpočtář a nákupčí pro toyotu, ale ty se mně nelíbíš, mluvíš jazykem potrhlých a zklamaných koncernistů, já za to nemůžu, že enyaq nemá solární střechu ani roletku na tu skleněnou.
Že se ti nelíbím je mi jedno. Ale jsem rád, že jsi to už pochopil. Vypadá to, že jsi se konečně z toho orgasmu po shlédnutí nápisu Toyota trochu vzpamatoval.
Když okolo sebe budeš něco dělat, tak to můžeš změnit a budeš se mět i lépe. No já budu mět dnes v neděli absták, prostě to vydržím den bez toyoty a nahradím si to diskuzí, já jsem uvedení na trh čekal skoro rok. Vlastním už třetí toyotu, škodovku jsem měl dvě, ztoho jednu komunistickou a mám ztoho deprese do smrti.
Ty mne znáš že víš jak se mám? Já jenom pořád nechápu, proč pod článek o Toyotě, píše se s velkým T a to by jsi už jako vlastník 3. mohl vědět, stále píšeš o Škodě? To je nějaká nemoc?
a jsme u toho, něčím jsem se tě dotkl(nevím čím) a už nemáš co diskutovat tak začínáš gramatikou. O škodě píši proto, že koncern začal inflací v republice, škodovkáři si zvykli na velké dotace, nejnovější autobusy, chce mět nejmodernější nádraží, nejdražší restaurace atd. Jsi neštastný v životě, myslím,že jsi osamocen, kdo by s takovým co ukazuje ukazováčkem na chyby žil? Tuším, že jsi strůjcem násilí doma i na silnicích.
ty děláš domácí násilí nebo někdo na tobě? Ty poukazuješ na pravopis v diskuzích o autech? A ty děláš jak gramatické i pravopisné chyby. Proč nejdeš mezi kravatáky a ty co jí příborem kačenu a ryby. Kdybys diskutoval o technice a o autech, tak asi by diskuze někam vedla, když nejsi schopen se držet ani desaterem na internetu, tak máš nějaký poruchy méněcenosti.
Co konkrétně znamená záruka 10 let nebo 1.000.000 kilometrů?! Na co se vztahuje, jaké jsou přesné podmínky? "Od základu vyvinutá jako elektromobil" a přitom s předním pohonem, ale to snad ne! :no: Kde je průchod na lyže? :no: Ukazuje plánovač % dojezdu a čas nabíjení? Umožňuje OTA aktualizace? Nesmyslný, překážející tunel vpředu, jak v nějaké kosmické lodi :no:
to je prodloužená záruka, normální budeš mět 8let. Ty nemáš toyotu abys sis přečetl podmínky?. Průchod na lyže???? snad tohle je pro lidi a né seladony co dělají sport za dotovaný peníze státu, který potom nemá aby dal babičce příspěvek na vlak. Máš auto se safety senze? Tohle se bude prodávat dobře, počkej na testy mimo základny VW.
šak jsou taky jiné automobilky, třeba enyaq, kterýho ani nechtěli v norsku testovat, protože nedojel v zimě na testovací dráhu. Jenom toyota nedělá náhražky. Spočítej si, co musíš mět ke škodovce za příplatek abys vůbec s tím mohl jezdit.
“Ti naopak ignorují fakt, že její první elektromobil se začal prodávat už v roce 1997 a vydržel ve dvou generacích dalších 17 let.”
Lol a pisálci v redakci zas ignorují fakt že RAV4 EV bylo auto prodávané jen v Kalifornii, byli to compliance car čili auto z donucení a bylo jich jen pár kusů, takže žádnej regulérní model dostupnej všude možně. Navíc u druhé varianty dodávala baterii a celou pohonnou soustavu a nabíječku Tesla. He he he. Toyota prostě bojkotovala nástup elektromobilů a bojkotuje ho doteď. Vede celosvětovou kampaň poroti baterkáčem, mele houna o nesmyslným vodíku, v u americký vlády tvrdě lobuje za prodloužení používání spalováků a v Japonsku na to má celou kampaň kde už do dětí na školách tlačej jen vodík, hybridy a PHEV a žádný baterkáče. Jsou tím úplně postižený a pomatený. Zároveň schizofrenicky předvedli asi 16 nových elektroaut, ale kromě 2, jsou to jen koncepty s termínu příchodu na trh neznámým možná někdy za dlouho. Takže opět jen Toyotí fraška. :-!:no:
Kedze Toyote nevysiel povodny plan prist s BEV az ked budu vyrabat vlastne solid state baterky, ktore vyvijaju s BMW a budu mat na nich skutocny profit ako Tesla, tak prisli s klasickymi lithiovymi a prvy a najviac podporovany model bude konkurentom Modelu Y ktory pravdepodobne prevezme rekordne predaje Modelu 3 v Europe. Tak nech lepsi zvitazi, snad sa coskoro dockame prveho Made in EU Modelu Y vs "nezmyselny nazov modelu" :-)