Použitelný T7 se teprv dostává na trh. Celková mizérie zůstává, ale konečně aspoň s použitelnou motorizací :yes:
Benzín v tomhle autě absolutně nedává smysl.
Co presne myslis tym, ze “benzin v tomhle aute absolutne nedava zmysel”. Podla mna 2.0 TSI dava teda uplne zmysel minimalne ako diesel. Mam Sharan kupeny 01/20 s 130KW TDI 4M DSG a poviem ti ze auto s tym motorom vazi takmer 2 tony. Spotrebu ma okolo 8.5 na dialnici, desinu v pohode v meste. Co sa tyka hluku a vybracii tak o tom nebudem stracat rec. ani o utekoch s hanbou z parkovisk ked zacne nahodou dochladzovat ci vypalovat ci toto preboha robi. takze preco presne by mal vyborny a relativne kultivovany TSI nedavat zmysel ked napriklad spotreba je identicka ako so silnejsim dieslom.
Chapem to spravne, ze ty by si radsej ako van prevazal napriklad 3 deti rozdelene do kolony dvoch samostatnych osobnych aut? Trosku Pat a Mat riesenie, nezda sa ti? Tato trieda ma svojich zakaznikov a nikto netvrdi ze multivan alebo vecko by nemohli byt lacnejsie a kazdy chape ze davas peniaze ako za premiove suv so 6 valcom. V poriadku. Ale ked raz mas 3 male deti ani premiove suv so 6 valcom ti nepomoze ked potrebujes tri isofixi a zaroven dost siroke sedadla v druhej rade a idealne v tretom plnohodnotne (ano nie ako v kodiaqu) sedadla pre babku a dedka. Ci myslis, ze vw branduje multivan ako nejaky lifestylovy ulet pre 2 mladych single ludi zijuci aktivny zivot?
treti dite na ceste, premiovy suv a kombi doma, nebudu jezdit dodavkou za cenu Sklasse. Ale
kdyz nekdo potrebuje vozit vzduch proc ne. Ostatne za cenu peknyho V je Toyota proace a k tomu treba peknej superb (cecko libovolne dopln). Nechapu proc bych za ctyrvalcovou krabici mel dat totez co za premiovy auto. Jo a naposled jsem s takovymdle kristalem jel v utery 1800km na jeden zatah, takze trosku tusim jakej je v tom rozdil
jinak kazdopadne souhlas, multivana s tsi bych klidne vzal. Ale za adekvatni penize, tzn max 1,4-1,5
Tyhle velký krabice mají smysl, když těch dětí je víc, tedy 4-5. Jinak je to vození vzduchu. Na 5ti členkou rodinku ti stačí v pohodě Touran nebo C4 Spacetourer a ještě ušetříš :yes:
Odpověděl sis sám. Protože spotřeba identická nebude ani za zlatý prase. Benzín bude +3l/100km proti dieselu.
Jediné kde benzín je ok je město. Ale pokud někdo kupuje T7 s tím že bude poskakovat po městě, tak to příliš nedává smysl pro velikost a typ auta. Ale ok, beru že někdo má dětí jak smetí zvlášť když je křesťan že :-[] Pak ale asi bude lepší volbou 1.5 TSI nebo PHEV. Ale určitě ne 2.0 TSI.
Poměr cena výkon je totální nesmysl. Mě vyšel MB Vito Tourer 124 CDI 4x4 včetně individuálních úprav interiéru, podvozku na 1,4 mil bez dph. Kamarád má T6.1 204 koní za 1,7mil bez daně a teď jsme se byli svézt v T7 benzín.....za 2,1 mil. Mercedes prostě ve všem vyhrál. Kámoš si zatím dost zoufá, protože T6.1 vůbec netáhne, nejede....má najeto 3tis km, tak to snad bude jen softwarová záležitost...
Nabídka motorů a pohonů pěkně ilustruje, jak moc je VW mimo realitu. Vlastním Californii T6, diesel 204k 4wd. Kdo někdy jezdil s velkým autem, jistě mi dá za pravdu, že 4wd je nutnost, pokud člověk nejezdí jen ve městě. Stačí najet na mokrou trávu a bez 4wd se ven nedostanete. Po roce od zahájení prodeje VW ještě 4wd nenabízí... Hlavně že na fotkách mají LGBT.