Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový VW Multivan T7 má v českém konfigurátoru už i motor TDI!

Diskuze (18)

Naftový agregát u nejnovějšího Multivanu šlo objednávat už v lednu, teprve nyní se však dostává i do zákaznického konfigurátoru.

Již sedmá generace populárního Multivanu dorazila do České republiky v lednu letošního roku. U autorizovaného prodejce jste si mohli naftový motor TDI objednat, byť chyběl v zákaznickém konfigurátoru. To je však již minulostí a Multivan T7 má v českém konfigurátoru kompletní paletu motorů.

Ke dvěma benzinovým motorům a plug-in hybridu se nyní přidává také vznětový motor 2.0 TDI, ten se svojí základní cenou 1.297.170 Kč včetně DPH zaujímá druhé místo v pořadí nejlevnějšího Multivanu T7 za slabším benzínem TSI o objemu 1,5 litru, který startuje na 1.202.104 Kč včetně DPH.

Video se připravuje ...

Naftový čtyřválec s přímým vstřikováním paliva a zdvihovým objemem 1968 cm3 disponuje systémem Twindosing, který napomáhá k udržení nízkých emisí. Ve dvou katalyzátorech  SCR s dvojitým vstřikováním AdBlue se snižuje množství oxidů dusíku (NOx) ve  výfukových plynech až o 80 procent. Tato technologie minimalizuje navíc i emise CO2 a údajně i zlepšuje reakce motoru. Stejně jako všechny verze modelové řady splňuje i nový Multivan TDI emisní normu Euro 6D-ISC-FCM. 

Vznětový motor o výkonu 110 kW (150 koní) s točivým momentem 360 Nm dosahuje nejvyšší rychlosti 190 km/h a jeho kombinovaná spotřeba paliva je 5,4–5,3 litru na 100 kilometrů (emise CO2 jsou 143–140 g/km). Stejně jako u ostatních druhů pohonu je MPV s dvoulitrovým motorem TDI dodáváno v kombinaci s automatickou převodovkou DSG a pohonem předních kol.

Za nový Multivan TDI lze připojit přívěs o hmotnosti až 2000 kilogramů. Nejvyšší  přípustná hmotnost soupravy je 4850 kilogramů, užitečná hmotnost může být až 807 kg. I tato verze pohonu pro nový Multivan je k dispozici pro krátké i dlouhé provedení karoserie, ve svém interiéru může mít celkem pět, šest nebo sedm  sedadel.

V sériové konfiguraci Multivanu TDI je základní lak v barvě šedá Pure se šestnáctipalcovými ocelovými koly. Ve výbavě bez příplatků najdete LED světlomety vpředu i vzadu. Nechybí zde ani vybrané asistenty jako Lane Assist, tempomat nebo prodloužená záruka od výrobce na 4 roky/200.000 km. Multivan TDI na míru si pak můžete vybavit adaptivním podvozkem DCC, head-up displejem, digitálním kokpitem, navigací Discover Pro nebo tažným zařízením.

„Mám velkou radost, že čeští zákazníci si mohou od dnešního dne sestavit svůj  nový Multivan s motorem TDI v našem konfigurátoru,“ říká Jakub Šebesta, ředitel značky Volkswagen Užitkové vozy v České republice. „Klasický turbodiesel patří v této kategorii vozidel mezi preferované motorizace. Jsem proto přesvědčený o tom, že i nový Multivan TDI bude stejně jako jeho úspěšní  předchůdci velmi populární. Mezi jeho trumfy se řadí kromě suverénní hnací síly také kultivovaný běh, vysoká hospodárnost a čisté emise.“

V příštím roce by měl být VW Multivan T7 obohacen o pohon všech kol. Podrobnější informace o dalších chystaných motorizacích však zatím nejsou k dispozici.

Autor: Dominik Kovář

Diskuze (18)

Doporučujeme

18. 2. 2024 20:12
Nesmyslná politika Volkswagenu: 4wd
Nabídka motorů a pohonů pěkně ilustruje, jak moc je VW mimo realitu. Vlastním Californii T6, diesel 204k 4wd. Kdo někdy jezdil s velkým autem, jistě mi dá za pravdu, že 4wd je nutnost, pokud člověk nejezdí jen ve městě. Stačí najet na mokrou trávu a bez 4wd se ven nedostanete. Po roce od zahájení prodeje VW ještě 4wd nenabízí... Hlavně že na fotkách mají LGBT.
Avatar - rohYpnol
13. 3. 2022 13:23
Re: T7 teprve nastupuje do hry
Odpověděl sis sám. Protože spotřeba identická nebude ani za zlatý prase. Benzín bude +3l/100km proti dieselu.

Jediné kde benzín je ok je město. Ale pokud někdo kupuje T7 s tím že bude poskakovat po městě, tak to příliš nedává smysl pro velikost a typ auta. Ale ok, beru že někdo má dětí jak smetí zvlášť když je křesťan že :-[] Pak ale asi bude lepší volbou 1.5 TSI nebo PHEV. Ale určitě ne 2.0 TSI.
13. 3. 2022 10:11
Re: diesel je vždy lepší
4x4 a 200k diesel bude do půl roku, manuál nebude nikdy, nikdo ho nekupuje.
13. 3. 2022 07:57
Re: T7 teprve nastupuje do hry
Na Enyaq se*e pes, za ty peníze by ten Multisharan měl mít alespoň 150kW a 4mot ;-)
Avatar - Ada je zase tady
12. 3. 2022 23:28
diesel je vždy lepší
Proš v tom ale proboha není manuální převodovka a 4x4?