Testy
KANKUNEN
1
tak ví, jak takové auto náročné na motor. Tlačí tolik vzduchu, že jedeš pod plynem i z kopce. Do takového auta platí jen zákaz benzínu nebo omezovač na 110.
Barry Lyndon
5
110 km/h mi pro takový busík připadá jako OK rychlost. Nerozumím tomu, proč mají majitelé T6 potřebu všem, ukazovat, že jim to jeden jako osobák. A pak ti stejní hysterčí, že nemají na naftu za 50.
KANKUNEN
0
110 je utrpení, sedíš výš a máš pocit, že jedeš 80.
Tak podľa testu sa mi to javí ako jedno z najhorších áut, čo sa tu v poslednej dobe testovali (aj preto 3,5* nekorešponduje s vyznením testu). Zjednodušene: je to síce základ, ale stojí 1,5 milióna. Stojí síce 1,5M, ale má to dynamiku Felicie 1,3. Prešiel síce na platformu MQB pre osobné autá, napriek tomu búcha. Má to súce balónové 65% gumy, ale zlý komfort jazdy. Je to síce dvojtonová krava s čelkou plochou Rolldooru, ale VW znížil výkon 1,5TSI oproti osobným autám... Proste celé zle. Z môjho pohľadu jedna z najhorších možností, čo aktuálne u VW kúpiť. 8-s
:yes: Navíc tedy alespoň mne to příjde fakt ošklivý 😐 Zlatá T4 a T5
Né 😁 , je mi úplně jedno jestli T7 nejede a je to předražený křáp na podvozku z Golfu. Nicméně smrduté dieselové krumply T4 a T5 (které jsou bohužel zřejmě nesmrtelné) mě vytáčejí k nepříčetnosti! :no: 😒]
Tohle jsem potkal nedávno v Praze, je až neuvěřitelné kolik podobných a ještě horších vraků člověk stále potkává na silnicích.
https😐/www.2i.cz/i/FXvbJ
https😐/www.2i.cz/i/FXkru
https😐/www.2i.cz/i/FXvbJ
https😐/www.2i.cz/i/FXkru
A to není ani tak starej Transporter, já tady říkám pořád, že největší emisní bomby jsou právě staré dodávky a lehké nákladní auta, která jezdí po centrech měst... ale tady se honí Oktáfky ftédéí
Včera jsem potkal polepenou jedničkovou firemní Fábii, sice žádné saze, ale lehký šedomodrý dým a naprosto neuvěřitelný, odporný smrad. Takhle nějak asi smrdí petka plná vyjetého oleje po vhození do kamen. Ten smrad byl tak intenzivní, že jsem nakonec vědomě spáchal přestupek a objel jsem to pruhem pro odbočení.
Starý mergl, který jel na olej z friťáku byl proti tomu příjemně navoněný frajer. 😁
Starý mergl, který jel na olej z friťáku byl proti tomu příjemně navoněný frajer. 😁
Já neříkám, že osobáky nejezdí v takovém stavu, ale v těch centrech měst jsou to častěji ty nákladní auta a dodávky. Jezdím po Praze na moto a mám to načuchané z první ruky 😁
Zatím jsou pořád na trhu znatelně levnější nabídky - Traffic nebo Verso se vejdou pod milion s dvoulitrovou naftou a manuálem. Jiná věc je, že třeba ten Traffic je spíš dodávka a třeba autoklima v nabídce vůbec nefiguruje. Naopak třeba Tourneo Custom je cenově docela blízko, základní nafta je myslím 1,15 s manuálem... a co jsem s tím jel tak to má projevem pořád blíž dodávce než osobáku.
Takže T7 s podměrečnou 1.5 za 1,2 určitě není nabídka roku, ale kdo fakt potřebuje takhle velké auto, tak by měl asi kupovat rychle - a doufat, že auto i dostane*.
(viz kamarád s Rifterem - auto co mělo být v srpnu opět odloženo, stále se neví jestli vůbec bude nebo ne, pokud ano tak možná až koncem roku... prostě bordel).
Takže T7 s podměrečnou 1.5 za 1,2 určitě není nabídka roku, ale kdo fakt potřebuje takhle velké auto, tak by měl asi kupovat rychle - a doufat, že auto i dostane*.
(viz kamarád s Rifterem - auto co mělo být v srpnu opět odloženo, stále se neví jestli vůbec bude nebo ne, pokud ano tak možná až koncem roku... prostě bordel).
Jo, alternatív nie je veľa, ale je vždy lacnejšia. Verso je o hodne lacnejšie, a to napriek tomu, že má dvojlitrovú naftu (podstatne vhodnejšiu pre tento typ auta ako downsizovaný benzín, naviac podladený oproti štandardu). Asi bude mať dodávkovitejší jazdný prejav, ale z testu mi vyplýva, že ani T7 nie je žiadne terno, keď drncá aj na základných balónoch.
preto nerozumiem preco stellantis zarezal zafiru/spacetourer etc., este v lete sa dali zohnat 2.0 hdicka vo fullke za rozumne peniaze. Dodnes lutujem, mal som ponuku na zafiru 2.0hdi automat v plnej za 36k
Otázka je, jak je na tom VW aktuálně s cenovým jemnocitem. V listopadu Tourneo Custom L1 Titanium 136k manuál s pár příplatkama (metalíza, tažný) vycházelo na 855t vč.DPH. Byla tam nějaká fixní sleva proti ceníku, už bych kecal ale něco kolem 250-260t. To nebylo zlý. Momentální situaci nevím.
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale před nedávnem tu dostal luxusní Peugeot 508 PSE 4 hvězdičky a tahle zdechlá a předražená krabice na kolech dostane 3,5? Vždyť je to v této konfiguraci nepoužitelné auto...
Plus cakas, ze hodne ludi v tom bude mat deti, ale tato konfiguaracia je doslova samovrazedna. Za toto fakt palec dole. Inak mam Sharan a pred kupou som velmi riesil ci benzin alebo diesel. Aj som chcel vyskusat 1.4TSI so 110KW lebo som to mal vtedy v Golfe 7 a islo to v pohode. Vobec to ale nebolo, ze nikde. Ale ze absolutne nikde k vyskusaniu a to som obisiel vsetky VW a SEAT dealeships. To tomu VW nedoslo, ze ked to nikto nekupoval v Sharane, tak tu je to zbytocne vobec davat do ponuky?
PSE nedává o mnoho větší smysl než toto.
Už len Toyota, PSA ponúka už len elektrinu. A Toyota dáva väčší zmysel a nie že nie. Kratšie Verso v základnej výbave stojí necelých 30 tis. s dvojlitrovou naftou a manuálom, dlhá verzia je o 800 e drahšia. Počítam, že ceny v ČR budú zodpovedajúce. Česká Toyota uvádza len ceny bez DPH (od cca 700 000,-Kč), nechce sa mi to počítať.
Vyzerá to skôr ako voľba z nerozumu. Naviac - štvorvalec 1,5 za 1,2 milióna? Nerozum je v tomto prípade ešte dosť decentný výraz.
Mal som Galaxy 1.5 EB a tam bola ceníkovka snáď 1.25M za menšie auto s manuálom a šesť rokov spät.
Test som nečítal tak neviem akú to má výbavu.
Test som nečítal tak neviem akú to má výbavu.
Tak ten EB bol výkonnejší ako toto (160k vs 136k), čo v spojení s menšou hmotnosťou (1645 vs 1938 kg) a lepšou aerodynamikou znamenalo podstatne živšie auto (9,9s vs 13,5s na sto). A napokon za 1,2M je to holobyt, testovaný kus má 300t v príplatkoch.
Ale hlavne sa vtedy autá za cenníkovku nepredávali, kúpil si to možno s 20% zľavou. Na to dnes môžeš zabudnúť. Takže ten cenový odskok tu je a značný.
Ale hlavne sa vtedy autá za cenníkovku nepredávali, kúpil si to možno s 20% zľavou. Na to dnes môžeš zabudnúť. Takže ten cenový odskok tu je a značný.
No ceny tahal asi papoušek Ara. Už samotná základní cena je podle mě vysoká a k tomu ty libové příplatky 😁 Jako co má to auto tak navíc, tak extra, že se vyplatí si ho koupit? Je to upřímná otázka
V textu se píše o provozní hmotnosti 1938 kg, v technických datech je ale stejná hodnota označená jako pohotovostní hmotnost
A nosnost jen 662 kg pro sedm lidí včetně zavazadel ? Ještě že je ten kufr tak malý...
A nosnost jen 662 kg pro sedm lidí včetně zavazadel ? Ještě že je ten kufr tak malý...
Je to takové fosilní rozloučení, bez většího zájmu, pozornost je odteď jen na elektromobilitu :yes: :-!
Kde je "pozornost" je celkem šumák, podstatné bude, kde budou na konci roku prodeje. Teď je na trhu ID Buzz, tedy EV a Multivan 6.1 a Multivan 7.0 tedy zástupci ICE a já se klidně vsadím, že 6.1 a 7.0 Multivan zašlapou v prodejích ID Buzz do země. A to tak, že totálně. A i když se naftových verzí prodá daleko více než těchto benzínů, tak i tyhle benzíny ten ID. Buzz překonají. Stačí se podívat kolik se u nás prodá Golfů a kolik ID.3 a to jsou prťavá autíčka, kde EV má daleko větší šanci než u dodávek.
jj, pojďme nahradit špatné řešení se slabým 4hrnkem 100kW za ještě horší s elektromotorem, ktarý může mít síly dost, za to díky malé baterce nikam nedojede a pak bude trvat hodiny, než budete moci jet dál 😒] Nehledě na to že to auto bude stát o půl milionu víc. Super nápad, všechny rodiny to ocení...
s lidovou výbavou, lidovým motorem a lidovým jízdním výkonem....... :-! Gut gemacht :yes: :-!