Mně se to taky líbí, aspoň teoreticky. Hlavně variabilita, ten systém sedaček a obecně princip malého-velkého auta. Moc se mi nelíbí nabídka motorů, ale to cílovce asi žíly trhat nebude. A vypadá to....prostě docela slušně.
Tak litr do Dustera ani Joggera asi nechceš, v plným zatížení budou oba dost dýchavičný :no: Bohužel u Joggera není na výběr, tím se obírají o prodeje…
Kdyby měli 1.3TCe nebo 1.5dCi, tak zákazníci, co chtěli Riftera / Berlingo by jim utrhali ruce ;-) PSA by si ty svoje elektro a nákladní verze mohli strčit tam, kde slunce nesvítí….
presne tak, absolutne suhlasim. Ale snaha predavat 1.3 u dacie nie je, mali objednane asi 2ks dusterov s tymto motorom verzie n na cely rok a normalne mali zakazane zadavat do vyroby 1.3ku. Nehovoriac o tom, ze ked sme chceli dustera brat, na slovensku nebola ani jedna skladovka s automatickou klimou :-(
Budou, no. Prostě se musíš hodit do klidu, vykašlat se na předjíždění autobusů, přijet do cíle o pět minut později. Snažím se o to už hezkých pár let :-)
To není o sportování, ale o pocitu bezpečí. Když potřebuješ víc síly, šlápneš na to a ono to jede. Může tě to vytáhnout z průšvihu. A pak o tom, že když naložíš rodinku a pojedeš na hory, rakev s lyžemi na střechu,tak nejsi brzdou provozu ;-)
Jogger nepotřebuje stovky koní, ale jen trošku víc, tj ta 1.3 96kW/240Nm by byl naprostý ideál...
Tu bezpečnost úplně neuznávám.
Řidič musí být schopný jezdit bezpečně i se slabým autem. Vytahování z průšvihu je z 99% o předjíždění, do kterého se člověk nemusel pouštět.
Zrovna cesta na hory... třeba od Nové Paky dál se stejně předjíždět reálně nedá, respektive předjedeš jedno nebo dvě auta a pak jedeš ve stejné koloně o 20m dál. Na to, abys s rakví na střeše držel pozici, ti bude i ten litr stačit.
na to je idealna treningova dovolenka v uk, nejaky cotswold povedzme. mimo dialnic, vzhladom na sirku ciest a premavku, je predbiehat nemozne, takze sa clovek velmi rychlo da do kludu a o predbiehani ani neuvazuje,. a po tych rokoch na anglickych cestach sa ani nepamatam kedy som niekoho predbehol na okreske. ked sa ponahlam, proste na dialnicu...
Tak co se týká mě, jsem v pohodě s tím co pro rodinu mám. Touran 1,4TSI 150k Highline, čili za mě ideální rodinné auto. Motor je na to auto tak akorát, prostor taky a ani s koly na tažným nebo s rakví na střeše mě nesežere a jezdí svižně. Cena taky nebyla nijak strašná, pravda asi bych za něj měl skoro 2 Joggery, ale naštěstí nemám hluboko do kapsy ;-)
Btw jinak moje předchozí MPV - P5008 1.6 THP 156k bylo jako nové za podobnou cenu jako TOP verze Joggeru s 3hrnkovým litrem :-[]
Já bych ještě pár koní k dobru uvítal... Opel je po záruce, možná zvážím nějaký decentní čip. Ale jinak se vždycky přizpůsobím možnostem auta... možná dobře, že tam víc koní není :-)
Je to o bezpecnosti, da sa to pouzivat aj v meste, ale nie so spalovacim motorom, ten ked sa sliapne, tak sa caka a caka. Na takom priechode, kym vstupi chodec, tak sa tesla teleportuje za priechod :-) Trosku pochybujem, ze to dokaze 1.3 tce na rozdiel od toho motora, co tam davaju.
U spalovacich motortov to tak nefunguje, ze pre pocit bezpecia sliapnes na to. Pri elektromobiloch je to ine, tam sa slapne a auto sa hned premiestni z nebezpecenstva. Hlavne u tych silnejsich. Cize su to len fantazmagorie :-)
Treba si to vyskúšať, aj so slabým motorom nemusí byť človek brzda. Jedine na diaľnici, keď ma niekto spomalí, tak trošku trvá, kým auto dosiahne maximálku a potom ľudia musia čakať. Ale nech sa sťažujú na toho, kto ma spomalil, a nie na motor :-)
Kdysi jsem delal pro Dacii ohybani zavesu vika kufru na Loganu.
A vyhrali jsme to, protoze k chlazeni jsme pouzivali gel, takze se zavesy uz mohly rovnou strikat barvou.
Tak za ta dávám palec nahoru. Je zajímavé, že Dacia se snaží být levná, ale zde volí výrobně dražší provedení. Je totiž podstatně bezpečnější při ovládání než dotykáče. :yes:
Prečo myslíš, že pár tlačidiel je drahšie ako ovládanie cez displej? Práve preto je v lacnom aute staršie a dávno zaplatené riešenie, lebo je to lacnejšie. ;-)
Jogger jsem viděl u dealera v ČB a krátce v něm seděl.
Trošku zklamání z prostoru na zadních sedačkách - zcela stejné (možná o malinko větší) než v Sanderu. Interiér jinak téměř také totožný se Sanderem. Kufr pak parádní :yes: . A přístup k zadním sedadlům (6 a 7) také dobrý (na velikost auta).
Bohužel byla možná zatím pouze statická prohlídka... ;-\