Tak za ta dávám palec nahoru. Je zajímavé, že Dacia se snaží být levná, ale zde volí výrobně dražší provedení. Je totiž podstatně bezpečnější při ovládání než dotykáče. :yes:
na to je idealna treningova dovolenka v uk, nejaky cotswold povedzme. mimo dialnic, vzhladom na sirku ciest a premavku, je predbiehat nemozne, takze sa clovek velmi rychlo da do kludu a o predbiehani ani neuvazuje,. a po tych rokoch na anglickych cestach sa ani nepamatam kedy som niekoho predbehol na okreske. ked sa ponahlam, proste na dialnicu...
Tu bezpečnost úplně neuznávám.
Řidič musí být schopný jezdit bezpečně i se slabým autem. Vytahování z průšvihu je z 99% o předjíždění, do kterého se člověk nemusel pouštět.
Zrovna cesta na hory... třeba od Nové Paky dál se stejně předjíždět reálně nedá, respektive předjedeš jedno nebo dvě auta a pak jedeš ve stejné koloně o 20m dál. Na to, abys s rakví na střeše držel pozici, ti bude i ten litr stačit.
To není o sportování, ale o pocitu bezpečí. Když potřebuješ víc síly, šlápneš na to a ono to jede. Může tě to vytáhnout z průšvihu. A pak o tom, že když naložíš rodinku a pojedeš na hory, rakev s lyžemi na střechu,tak nejsi brzdou provozu ;-)
Jogger nepotřebuje stovky koní, ale jen trošku víc, tj ta 1.3 96kW/240Nm by byl naprostý ideál...
Budou, no. Prostě se musíš hodit do klidu, vykašlat se na předjíždění autobusů, přijet do cíle o pět minut později. Snažím se o to už hezkých pár let :-)
Prečo myslíš, že pár tlačidiel je drahšie ako ovládanie cez displej? Práve preto je v lacnom aute staršie a dávno zaplatené riešenie, lebo je to lacnejšie. ;-)
Tak co se týká mě, jsem v pohodě s tím co pro rodinu mám. Touran 1,4TSI 150k Highline, čili za mě ideální rodinné auto. Motor je na to auto tak akorát, prostor taky a ani s koly na tažným nebo s rakví na střeše mě nesežere a jezdí svižně. Cena taky nebyla nijak strašná, pravda asi bych za něj měl skoro 2 Joggery, ale naštěstí nemám hluboko do kapsy ;-)
Btw jinak moje předchozí MPV - P5008 1.6 THP 156k bylo jako nové za podobnou cenu jako TOP verze Joggeru s 3hrnkovým litrem :-[]
Treba si to vyskúšať, aj so slabým motorom nemusí byť človek brzda. Jedine na diaľnici, keď ma niekto spomalí, tak trošku trvá, kým auto dosiahne maximálku a potom ľudia musia čakať. Ale nech sa sťažujú na toho, kto ma spomalil, a nie na motor :-)
Je to o bezpecnosti, da sa to pouzivat aj v meste, ale nie so spalovacim motorom, ten ked sa sliapne, tak sa caka a caka. Na takom priechode, kym vstupi chodec, tak sa tesla teleportuje za priechod :-) Trosku pochybujem, ze to dokaze 1.3 tce na rozdiel od toho motora, co tam davaju.
Já bych ještě pár koní k dobru uvítal... Opel je po záruce, možná zvážím nějaký decentní čip. Ale jinak se vždycky přizpůsobím možnostem auta... možná dobře, že tam víc koní není :-)
presne tak, absolutne suhlasim. Ale snaha predavat 1.3 u dacie nie je, mali objednane asi 2ks dusterov s tymto motorom verzie n na cely rok a normalne mali zakazane zadavat do vyroby 1.3ku. Nehovoriac o tom, ze ked sme chceli dustera brat, na slovensku nebola ani jedna skladovka s automatickou klimou :-(
Tak litr do Dustera ani Joggera asi nechceš, v plným zatížení budou oba dost dýchavičný :no: Bohužel u Joggera není na výběr, tím se obírají o prodeje…
Kdyby měli 1.3TCe nebo 1.5dCi, tak zákazníci, co chtěli Riftera / Berlingo by jim utrhali ruce ;-) PSA by si ty svoje elektro a nákladní verze mohli strčit tam, kde slunce nesvítí….
Kdysi jsem delal pro Dacii ohybani zavesu vika kufru na Loganu.
A vyhrali jsme to, protoze k chlazeni jsme pouzivali gel, takze se zavesy uz mohly rovnou strikat barvou.
Mně se to taky líbí, aspoň teoreticky. Hlavně variabilita, ten systém sedaček a obecně princip malého-velkého auta. Moc se mi nelíbí nabídka motorů, ale to cílovce asi žíly trhat nebude. A vypadá to....prostě docela slušně.
Jogger jsem viděl u dealera v ČB a krátce v něm seděl.
Trošku zklamání z prostoru na zadních sedačkách - zcela stejné (možná o malinko větší) než v Sanderu. Interiér jinak téměř také totožný se Sanderem. Kufr pak parádní :yes: . A přístup k zadním sedadlům (6 a 7) také dobrý (na velikost auta).
Bohužel byla možná zatím pouze statická prohlídka... ;-\
U spalovacich motortov to tak nefunguje, ze pre pocit bezpecia sliapnes na to. Pri elektromobiloch je to ine, tam sa slapne a auto sa hned premiestni z nebezpecenstva. Hlavne u tych silnejsich. Cize su to len fantazmagorie :-)