Společnost Pražská energetika (PRE) ve spolupráci se Škodou Auto a hlavním městem plánuje letos v metropoli umístit prvních deset ultrarychlých nabíječek pro elektromobily. Sdělil to Pavel Lux z marketingového oddělení PRE.
Mas pravdu, je to nedorozumeni. Zejmena v tom ze nekterym jeste nedoslo, ze velka cast tech, co potrebuji dobijet, nepotrebuje dobijet na rychlych nabijeckach.
Pres noc z 230V zasuvky dobije majitel elektromobilu (nebo PHEV) dostatecnou zasobu energie na ujeti vetsi vzdalenosti, nez je prumerny denni najezd v CR.
V Praze ne kazdy, kdo si koupi, nebo spis nafasuje, ma svuj vlastni barak, aby si sam nabil ze sve zasuvky. Znam spoustu lidi, co maji sluzebni octu iV, a v zivote ji nenabili a jezdi jen na benzin... 😉
protože nabíjet hybrid je opruz. Je to pomalé a kvůli těm 25km to za to nestojí. Ne stáním x hodin na veřejné nabíječce. To se "vyplatí" nabíjet jen když to parkuje doma nebo v práci.
Velké části ještě nedošlo, že nebude dobíjet čím, protože nebude kde ten proud vyrobit.
Nebude dobíjet co, protože lidi na EV auta nebudou mít.
A samozřejmě v nposlední řadě nebude dobíjet, kde, protože současná přenosová sít nemá šnaci zvládnout nějaký vysoký počet rychlodobíječek, bez masivních investic na její celkovou rekonstrukci.
"Technici tedy předpokládali, že v tomto místě by nabíjecí stanice neměla způsobovat žádné problémy týkající se zpětného vlivu elektromobility. Po ukončení měření a vyfiltrování dat bylo zjištěno, že původní předpoklad byl naprosto správný."
O Vinohradech diskutovat nehodlam, jiste existuje moznost, jak sit posilit.
Ale klidne sem dej odkaz s vyjadrenim, ktere uvadis. Rad si o tom neco prectu.