Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mazda 6 se šestiválcem a pohonem zadních kol zněla až příliš úžasně. Nevznikne

37 komentářů

Avatar - MS-sport
MS-sport
:-! :-!
Mino 1
rozhodnutie 🤔.
vor
...áno je to prekvapivé až nelogické, ale možno pochopiteľné.
Stačilo len vykonať to, čo Alfa s Giulia / Stelvio "copy-paste".
OK, Mazda sa na to vybrala z opačného konca 😄 , je to relatívne malá automobilka, vďaka kríze vymanivšia sa z pazúrov Forda.
Doba, teda aj my všetci, bohužiaľ praje mastodontím SUV, tak sa prosím nedivme.
Avatar - reign88
reign88
Mazde som fandil, ale po novej 3 a cx30 uz nikdy do domu nesmie. Tie auta maju tolko problemov (elektronika, vrzganie snad vsetkeho, prefukovanie dveri) a ceresnickou na torte bol lak, ktory bol po jednej zime viac obity ako druhe auto v rodine (Kodiaq) po styroch. Za toto im prajem, aby predaje v EU padali nadalej kym sa nespamataju. Hrat na premiu sa nestaci, premiu robi kvalita spracovania.
Avatar - Anonym
Anonym
Rozveďte problémy s elektronikou.
Co se týče kvality odhlučnění a laků, za to byla Mazda kritizována dlouhodobě.
Avatar - reign88
reign88
No tak, kde zacat 😄. Taktiez, aby sa predislo tvrdeniu, ze som mal vadny kus. Vo svojom okoli mam 6 ludi jazdiacich novu 3 a cx30. Problemy, ktore som mal ja a tiez vacsina znamych😒br /> - asistencne systemy velmi radi vyhadzuju chybove hlasky bez zjavneho dovodu. V zime by som to chaoal v pripade znecistenia snehom, inak nie.
- system i-loop 2x chodil chybu a bolo nutne to riesit v servise
- par zvolavaciek tykajucich sa SW. Hlavne zavazna z mojej strany bola ta, ktora sa tykala systemu front assist. Ten mi dvajrat vyslapol brdzu bez zjavneho dovodu.
- velmi nepresne tepelne cidlo. Auto kuri/klimatizuje zvlastne s porovnani s inymi znackami.

Staci takto? Osobne si myslim, ze Mazda robila spolahlive auta. Vsetko slo do ***e s novou 3 a cx30, kde sa zacali hrat na premiu a velmi sa setrilo.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Mám ve firmě 3 Mazdy, 2x CX-5 a 1x M6 a je to nuda. Do servisu jen na povinné prohlídky. A co se týče laku, máme modrý a černý a také vše jak má být, vyjma faktu, že mi auto někdo obešel s klíčem, tomu by neodolal žádný lak na žádném autě.
Avatar - reign88
reign88
Ktoru generaciu 3 a rocnik? Ja som nal hned jednu z prvych novej generacie. Mal som aj minulu a to auto som si nevedel vynachvalit. Okrem beznych veci absolutne nic. Na novu 3 a cx30 sa mi neskutocne stazovali aj v servise, ze toto este nezazili s Mazdou.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, stačí. To je slušná sbírka problémů, kterou by člověk od Japonců neočekával.
Avatar - Josef-Kratochvil
Josef-Kratochvil
Mam zacit o WV? 😀 passat 2019 a golf 2021. Infotaiment je jeden velkej šprýmař. Obcas se sekne, restartuje, nenacte, nekdy nektera tlacitka ignoruje… ve spravne chvili se umi i sam vypnout. o funkci front asist a udrzovani v jizdnim pruhu by se taky dalo chvili psat. kamarad ma V90 z roku 2019 a elektronika je taky vesela vec. Kdyz pak odejde kompresor a praska vyfukove potrubi, tak clovek jen krouti hlavou. Takze bych to bral uuuuplne v klidu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Hlavne tie tenke plechy... tym nasa klima dobre nerobi.... toyota alebo honda budu u nas v miernom pasme lepsim kaufom
voyo
no lak na skodovke je nula cela nula mikrometra.
superb ma 2 roky a auto je odobkovane ako moj niekdajsi 12 rocny mercedes.
Avatar - reign88
reign88
S tymto uplne nesuhlasim. Ako sluzobaky jazdim Skodu roky. Teraz mam 4 rocny Kodiaq, na ktorom som najazdil 112 tisic km hlavne dialnica. Lak v dobrom stave. Mazda po 2 zimach celolak v ramci reklamacie.

Jedine, co ma na 3 potesilo, ze som ju predal za 18000 pri kupnej cene 21350 (3 rocna v maji). Zaujem bol neskutocny a Mazda uz len zije z historickej spolahlivosti.
Freddka
Ja jsem slysel, ze mazda ma spatny lak s vyjimkou jejich cervene, ktera pry vydrzi celkem normalne.
Avatar - iudex
iudex
Jo, ten tenký lak je známa bolístka Mazdy. Máme machine grey metlu a stačí sa o ňu obtrieť oblečením a je tam škrabanec. ;-\
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nemáte se oblékat do šmirglpapíru. 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Babské tlachy a pindy 😄
c5III
Momentálne mám 2 týždne novú cx 5 2022, v tej red metalize. Hneď po prevzatí som dal preventivne fóliu na kapotu a blatník, nakoľko mi to hneď odporučili páni, u ktorých som riešil keramickú ochranu laku, keď som im povedal aké auto mám, tak hneď odporučili fólie. Nedal som na blatník, neviem prečo, a včera som tam uvidel malú bielu botku od kamienka 😲. Mal som ich aj na passate, ale ten bol biely, takže tam to tak nekricalo. Inak ak porovnám spracovanie, materiály v kabíne, neviem ako v predchádzajúcich verziách, ale tu som nadmieru spokojný, porovnávam to s passat b8, čo som mal. Filtrovanie nerovností o niečo komfortnejsie aj na 19,jazdné vlastnosti, na to že je to vyššie SUV, veľmi dobré. Prevodovka krásne sametova. Mám 143 kW benzín, AWD, automat, revolution top. HUD na čelné sklo výborný. Čierne lesklé plasty som mal aj v passate, a tiež boli náročné na údržbu a zachovanie vzhľadu, tak uvidíme. A ak by som dostal otázku, že prečo z koncernu do japonca, tak odpoveď je jednoduchá, nebol som ochotný akceptovať za podobne nakonfigurovaneho tiguana 48000 € cennikovu cenu už len z princípu!!!
St.
Opět se v článku opakuje, že u nás bude jen naftový. Ale pokud jste se dívali na český stream s představením CX-60 bylo jasně řečené českým zastoupením, že u nás bude jak naftový, tak benzínový.
Avatar - Anonym
Anonym
Dle dostupných informací se mají v budoucnu do té Mazdy montovat Skyactive-D a Skyactive-X. O Skyactive-G nepadlo slovo. Tzn. klasický zážehový motor nebude. Tedy bude, ale jen jako ten čtyřválcový plug-in hybrid.
St.
Je to stream pro registrované uživatele, proto sem nebudu dávat odkaz, ale je jistě možné si tento stream nějak dohledat (první ze čtyř plánovaných), v čase 9:50 je jasně řečené, že na začátku 2023 bude benzínový šestiválec dostupný "v Evropě". Předpokládám, že "v Evropě", je také u nás, nebo to aspoň nebude těžké to např. z Německa dovézt.
Avatar - Anonym
Anonym
Nemluvil jsem o palivu, ale o typu motoru.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Sky X je podle tebe co?
St.
Benzínový motor.
Avatar - Anonym
Anonym
To nevím. Mazda kolem motoru Skyactive-X dost mlží. Dle původních plánů to měl být motor bez svíček spalující pomocí vznícení směsi, tzn. dieselový (vznětový) motor.
Dnes mluví o kompresním zapalování řízeným svíčkou (Spark Controlled Compression Ignition, SPCCI) v úsporném režimu a klasickému zážehu při ostatních režimech. Takže je otázkou, kam ten motor zařadit, sousloví kompresní zapalování je něco jako světlá tma, prostě protiklad.
Trochu podezřívám Mazdu, že jde v principu o to samé, co mělo Mitsubishi v 90. letech pod označením GDI. Pak by šlo o zážehový motor.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Čistý benzín má šílené emise CO2.
Avatar - Anonym
Anonym
Otázka na Rádio Jerevan: Slyšeli jsme, že Mazda chystá novou generaci sedanu Mazda 6 se zadním pohonem a šestiválci. Je to pravda?
Rádio Jerevan: V principu ano. Avšak nepůjde o sedan Mazda 6, nýbrž o SUV CX-60. Zadruhé nebude mít pohon zadních kol, ale bude to čtyřkolka. A zatřetí nebude to šestiválec, ale plug-in hybridní čtyřválec.
Avatar - iudex
iudex
😁 😁 Na socialistické vtípky o rádiu Jerevan som už takmer zabudol. 😄
Každopádne dve z tých troch téz platia: CX-60 bude mať ako RWD, tak aj šesťvalec. Len ako prvý príde ten hybrid so štvorkolkou, ale všade sa jasne uvádzalo, že s čistými spaľovákmi (3,0 benzín, 3,3 dízel) bude aj RWD.
Druhá vec už je, že ten RWD by bolo veľa vhodnejší do sedanu než do SUV, tam tá štvorkolka tak nejak patrí. Obdobné platí o benzínovom R6.
Avatar - Anonym
Anonym
Samozřejmě to bylo trochu v nadsázce a později nějaký ten šestiválec od Mazdy do Evropy dorazí. A souhlasím s tím, že technika šestiválce a RWD je pro SUV zbytečná.
BTW Podobné to bylo se sliby Mazdy, že přijde s motorem spalujícím benzín vznětovým způsobem bez svíček s rekordním kompresním poměrem 18:1. Jak by řeklo Rádio Jerevan, je to v principu pravda až na to, že motor Skyactive-x svíčky má a kompresní poměr je 15:1.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Normalne sok... to fakt 8-s 😒]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
nebude žádná šestka.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tak veselé to tedy nebude. V těch dvou SUV u nás bude jen dieselový 6 válec. Benzín jen pro mimoevropské trhy. A do řady 6 útrum, přitom to by byla pravé prémie... Velká škoda. Této zálibě v sypání dalších a dalších SUV nerozumím.
Avatar - Midlosek
Midlosek
No a právě tady by se mohli uplatnit všichni eko - aktivisté. Boj proti nesmyslně přerostlým, těžkým a neaerodynamickým SUV, by pomohl naplnit jejich ideály 😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
BMW, Mercedes, Audi prodávají většinu luxusních aut se silným dieselem.
Adamantium
Vím, že trh si to žádá, ale neodpustím si to: Běžte už se všemi těmi nekonečnými variantami SUV krabic do ***e..
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jdi si tam sám, kámo, nikdo tě nenutí je kupovat 😄
Avatar - Josef-Kratochvil
Josef-Kratochvil
Bohuzel, normalni velke kombiky a predevsim mpv ustoupily suv. Takze ono na vyber fakt uz moc neni, kdyz clek nemuze koupit premiu.