Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla investuje do vývoje jednoho vozu víc, než Ford a Toyota dohromady

Co Tesla ušetří na marketingu, to investuje do dalšího výzkumu a vývoje. Náklady na jedno auto jsou tak ve srovnání s konkurencí výrazně vyšší.
Zpět na článek
29. 3. 2022 09:05
29. 3. 2022 10:43
29. 3. 2022 12:20
29. 3. 2022 16:05
29. 3. 2022 12:23
29. 3. 2022 16:27
29. 3. 2022 09:56
29. 3. 2022 10:45
29. 3. 2022 11:25
29. 3. 2022 11:53
Avatar - Oscar_Romero
29. 3. 2022 09:05
Bizár!!!
A výsledkem těchto nákladů pro R&D je ten naprosto špatný tvar volantu, který by jakožto nepoužitelnou kravinu zavrhla i moje babička za 5 minut testování a krátkou a jednoznačnou analýzu by vypracovala za 20 Kč.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Roman Horký
29. 3. 2022 09:36
Re: Bizár!!!
Tvoje babička testovala Teslu. Tak jo, tomu jde věřit viď že jo?
29. 3. 2022 10:43
Volant
Jeho babička testovala Teslu S Plaid :-O
Avatar - Oscar_Romero
29. 3. 2022 12:08
Re: Bizár!!!
Prosím o kurz chápání textu pro Romana.
Avatar - _Karel_
29. 3. 2022 12:20
Re: Bizár!!!
Nereálné. Nikam by to nevedlo.
Avatar - Roman Horký
29. 3. 2022 13:46
Re: Bizár!!!
Musím se omluvit. Ne že bych nechápal text, jak se zde mistr Karel snaží přesvědčít. Spíše jde o kombinaci slabých brýlí a zbrklosti. Přehlédnul jsem "by".
Avatar - MS-sport
29. 3. 2022 12:23
Re: Bizár!!!
Jen tě upozorním, že elektroauto nelze odtahovat na laně......posledně u stojící e-dacie motals s lasem nad hlavou a byls naštvanej, že ti nikdo nezastavil :-!
29. 3. 2022 16:27
Odtah na laně
Asi vím na co narážíš - články o možnosti rekuperací dobít vybitou baterii tažením na laně, ale to je, dle mého názoru, dobrá hovadina pro video na youtube. Moje pidiEV má v řazení polohu N (je to třetí fotka od konce povídání na mojeauto), takže bych si vůbec nedělal nějakou hlavu s tažením na laně (pokud bych byl tak blbej, že bych si trakční baterku nechal vybít do mrtva). To je podobná hovadina jako nutnost měnit 12V baterku jen v autorizovaném servisu (opět pro Smarta ED/EQ to není potřeba, beze strachu vyměnit doma).
Avatar - MS-sport
29. 3. 2022 17:56
Re: Odtah na laně
nereagoval jsem na tebe :-!
Avatar - Roman Horký
29. 3. 2022 18:17
Re: Odtah na laně
Bohužel já jsem bez vysvětlení od pana Xylo vůbec nepochopil co vlastně plácáš. Promiň.
Avatar - MS-sport
29. 3. 2022 19:28
Re: Odtah na laně
to je naprosto v pořádku, že nechápeš....to je tvůj standart :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2022 20:57
Re: Odtah na laně
Jsi se svým chováním spokojen?
Avatar - MS-sport
30. 3. 2022 15:02
Re: Odtah na laně
ano a ty? :-!
Avatar - MS-sport
29. 3. 2022 09:46
Jen přiznání a důkaz toho
že je Tesla a všechno okolo ní virtuální humbuk a realita je úplně jiná....pár blbečků se nachytá, nic zvláštního :-!
Rozbalit vlákno
20
Avatar - eLzyx
29. 3. 2022 10:43
Re: Jen přiznání a důkaz toho
přesně :yes:
29. 3. 2022 11:30
Re: Jen přiznání a důkaz toho
Virtuální gigafactory Berlín...

Tihle lidé to pochopí, až když si Teslu koupí někdo v jejich vsi...
Do tý doby budou tvrdit, že je Tesla virtuální.
Avatar - MS-sport
29. 3. 2022 11:53
Re: Jen přiznání a důkaz toho
Tesly předjíždím se svými auty na fosilní paliva na dálnicích :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2022 17:35
Re: Jen přiznání a důkaz toho
Dej někam video RÁD se kouknu = jak se svým naftovým autobusem předjíždíš Tesly = stačí třeba jen 2-3 :-)
Avatar - MS-sport
29. 3. 2022 17:57
Re: Jen přiznání a důkaz toho
proč? :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2022 18:01
Re: Jen přiznání a důkaz toho
Protože rád koukám na sci-fi a fantasy
Avatar - MS-sport
29. 3. 2022 19:29
Re: Jen přiznání a důkaz toho
já vůbec, protože mám rád realitu, jsem pragmatický člověk. :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2022 20:53
Re: Jen přiznání a důkaz toho
Ano tvé chápání reality je známo = jak na Ukrajině tak viz ty 9:46

Realita https://fdrive.cz/…eta-uz-brzy-8739

Realita https://fdrive.cz/…ym-naskokem-8709

(bohužel) Realita https://www.irozhlas.cz/…a_2203292023_zuj
30. 3. 2022 06:58
Re: Jen přiznání a důkaz toho
Už zase začínaš? Ja sa divím, že ti neblokli všetky nicky, keď je všeobecne známe, že je pod nimi jeden a ten istý exot.
Avatar - MS-sport
30. 3. 2022 08:10
Re: Jen přiznání a důkaz toho
nech ho vždyť je retardovanej :-!
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2022 09:30
Re: Jen přiznání a důkaz toho
Viz MS-sport dnes 8:16
30. 3. 2022 12:54
Re: Jen přiznání a důkaz toho
A ty si myslíš, že to tvoje viz bude niekto hľadať... Píšeš skrátka ako kretén, k tomu už netreba dodávať nič.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2022 17:34
Re: Jen přiznání a důkaz toho
https://fdrive.cz/…ym-naskokem-8709 pár blbečků to dodnes nepochopilo. Blbeček jsem jen opsal od tebe = mám na mysli https://kdojeto.superia.cz/…anlive/blbec.php mentálně retardovaného jedince https://www.auto.cz/diskuse/84477/1?… u tebe s dodatkem PRO RUSKÁ SVI..NĚ a PÓVL ODPAD ÚROVNĚ https://www.idnes.cz/…4521_domaci_remy
Avatar - MS-sport
29. 3. 2022 18:02
Re: Jen přiznání a důkaz toho
Boris Johnson reagoval na dnešní jednání v Istanbulu slovy: "To co se domlouvá nemá vliv na již uvalené sankce Velké Británie vůči Rusku"......i když před pár dny tvrdil opak. :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2022 18:13
Re: Jen přiznání a důkaz toho
Velmoc co jí ukrajina dává přes jejich obří množstevní převahu https://cnn.iprima.cz/…ku-a-tanku-55245 na *** ve válce https://zpravy.aktualne.cz/…9b1ac1f6b220ee8/ a my 216x menší stát s nima málem můžem soupeřit ekonomicky

Dneska je Rusko ekonomicky reálně tak v úrovni Indonésie nebo Mexika = proč měnit sankce když PRÁVĚ TEĎ v téhle chvíli Putinova vojska zabíjí = normální lidi v cizí zemi

tak JAKÉ používáš zdroje = pro ruskej trapáku = co nadšeně popichuje V DOBĚ VÁLKY a VRAŽDĚNÍ
Avatar - MS-sport
29. 3. 2022 19:27
Re: Jen přiznání a důkaz toho
Už i BBC oficiálně potvrdila válečné zločiny ukrajinských nacistických batalionů Azov. Videa, která koluji na internetu verifikoval jako autentická, co se týče smrtelných zranění z mučení, anglický lékař, kterého BBC oslovila. Rubl opět posílil, po skončení dnešního jednání v Istanbulu se již obchoduje 1 USD za 83 rublů :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2022 20:56
Re: Jen přiznání a důkaz toho
https://www.idnes.cz/…0_zahranicni_dtt si se sebou spokojen?

PRO RUSKÝ DURACI co dávaj odkaz na to STBáka by chtěli aby ukrajinci bránili svou zemi házením plátků růží a proti ruským bombardérům nasadili holubice = CHÁPEME
Avatar - MS-sport
30. 3. 2022 08:11
Re: Jen přiznání a důkaz toho
Plynovod Jamal - Evropa přestal dodávat plyn. :-!
Avatar - wakantanka
29. 3. 2022 21:10
Re: Re: Jen přiznání a důkaz toho
Batalion Azov z r. 2014 bol rozpustený a vynníci odsúdení na tresty 9 - 11 rokov. Súčasný pluk Azov patrí pod armádu a s tým starým má spoločný akurát názov.
Avatar - MS-sport
30. 3. 2022 08:11
Re: Re: Jen přiznání a důkaz toho
Tak tos zaspal dobu :-!
Avatar - JirkaVejrazka
29. 3. 2022 09:53
Neprekvapiva statistika
Vzhledem ke "stari" Tesly a tomu, ze Ford a Toyota maji mnohem sirsi modelove portfolio, kde mohou vyuzit uspory z rozsahu, na tom neni vubec nic prekvapiveho. Spis by bylo spatne, kdyby to tak nebylo.

Kdyz zacnu sit boty a nikdy predtim jsem to nedelal, tak taky budu muset vymyslet vic postupu a technologii nez Bata, ktery uz ma par milionu bot za sebou.
Rozbalit vlákno
10
29. 3. 2022 11:52
Re: Neprekvapiva statistika
Zvlášť když je to zcela novej typ bot ;-)

Baťové ho teď zkouší napodobit = třeba tohle je výborná Tesla S https://fdrive.cz/…t-do-zivota-7836 a tohle Tesla 3 https://fdrive.cz/…izdni-dojmy-8598
Avatar - MS-sport
29. 3. 2022 19:58
Re: Neprekvapiva statistika
:D :D no to je blbost! Z tebe padá jedna perla za druhou :-! a ten retardovanej osel-multinick ti přizvukuje....měl by ses nad sebou zamyslet trolle :-!
30. 3. 2022 07:01
Re: Neprekvapiva statistika
Necítiš sa trápne?
Avatar - MS-sport
30. 3. 2022 08:16
Re: Neprekvapiva statistika
ne a ty? :-!
30. 3. 2022 09:28
Re: Neprekvapiva statistika
Nemám sa na rozdiel od teba prečo.
Avatar - MS-sport
30. 3. 2022 15:03
Re: Neprekvapiva statistika
já na rozdíl od tebe taky ne :-!
29. 3. 2022 20:42
Re: Neprekvapiva statistika
Napises rozumnou vec.
A dockas se reakce MS-sport s nulovym obsahem. Jen urazkami. :no:

Ja s tebou souhlasim, jen si myslim, ze se jedna o zajimavy udaj, vzhledem k tomu, ze Tesla letos uz prekona milion vozu.

Kazdopadne R&D investice. :yes:
Avatar - MS-sport
30. 3. 2022 08:19
Re: Neprekvapiva statistika
Neschovavej svůj fanatismus a absenci základních znalostí za podbízení druhým kvůli vlastní nejistotě, která se u tebe objeví vždycky v momentě střetu s realitou :-!
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2022 09:33
Re: Neprekvapiva statistika
Medúzy přežily na Zemi 650 milionů let. Aniž by měly mozek. Mnoha lidem to dává naději

Jinak JSI SLUŠNĚ ODPORNEJ TÝPEK = a těší tě že slušný lidi sereš = JSI ODPORNEJ TYP
Avatar - MS-sport
30. 3. 2022 15:11
Re: Neprekvapiva statistika
Další podepsaný dokument se týká tzv. Paralelních dovozů. Účelem tohoto mechanismu je uspokojit poptávku v Ruské federaci po zboží obsahujícím výsledky duševní činnosti :-!
29. 3. 2022 09:56
Dobre spravy
Dufajme, ze investicie idu do brzd modelov plaid a nie do prdiacich sedaciek
Rozbalit vlákno
2
Avatar - eLzyx
29. 3. 2022 10:45
Re: Dobre spravy
kdo to auto používá jako běžné, tomu stačí ty obyčejné. Pro ty ostatní jsou full karbonkaramika za 20000usd
29. 3. 2022 12:25
Re: Re: Dobre spravy
To co je za blbost. Kupit si auto za extra cash s extra vykonom bez brzd a jazdit v nom pomaly ako v beznom aute.
29. 3. 2022 11:25
Proti Tesle
Ten kdo píše dnes proti Tesle, obzvlášť pod článkem o investicích do vývoje, musí mít (jemně řečeno) zvláštní vidění světa.
Ostatně je to podobné, jako se nevymezit proti ruské agresi.

Tesla urychlila přechod k elektromobilitě (a utlumení spotřeby ropy...) o leta, možná desítky let. :yes:

PS Je skvělé investovat do výzkumu a vývoje namísto do marketingu a dealerů!
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Oscar_Romero
29. 3. 2022 12:20
Re: Proti Tesle
Musím ti sundat tvoje růžové-Tesla brýle. Jen samotné městské trolejbusy uspořily víc ropy než zatím všechny (nejen Tesla) elektromobily světa. No a pak jsou tu jízdní kola, elektrokoloběžky, rožšířená novinka elektrokola atd. Ono i ty jen čínské elektroskůtry v Číně mají v šetření ropy větší váhu než dnešní flotila Tesel - je třeba započítat i materiály vyráběné z ropy.

Máš opakovaný problém s vnímáním reality skrze průkazná čisla - to je obvyklý problém nekritických příznivců elektromobilů a elektronáklaďáků.

PS: Jen omezenec musí rvát politiku i sem.
29. 3. 2022 12:49
Re: Proti Tesle
Jaka jsou tva cisla?
Podel se.
Bylo by to lepsi nez urazky. ;-)

Vazne reaguje tento prispevek na to co jsem napsal?
Wtf
S cim konkretne polemizujes?

https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika
"Osobní automobily se řadí mezi největší emitenty CO2, na celkových emisích vytvořených v dopravě se podílejí 60,7 procenty."
Kdo ze tu ma problem s cisly?
Kolik prosim te tvori elektrokolobezky?
:D :D :D

Odpoved samozrejme necekam.
Protoze kdyz dojdou argumenty, nastupuji urazky (agrese...). A jsme zpet u politiky. ;-)
Avatar - Oscar_Romero
29. 3. 2022 13:39
Re: Proti Tesle
Ty neumíš nic jiného než se blbě ptát. Zajeď si do nejbližšího města, kde provozují trolejbusy a zeptej se kolik km ujely všechny trolejbusy od jejich zavedení. Pro ulehčení počtů můžeš dát spotřebu 10 l na sto.

Když jedu na elektrokoloběžce a ne autem (tak to občas dělám), tak ušetřím ropu a přitom vůbec nejedu v dvoutunové Tesle. To je zvláštní a pro tebe nepochopitelná situace? Proč tohle vysvětlení píšu? Protože ty nechápeš ani úplně jednoduché věci. Máš problém s čísly spojený s nechápáním textu.
29. 3. 2022 13:56
Re: Proti Tesle
Viz posledni veta meho minuleho prispevku.

Ale asi mas pravdu, mam problem s cisly.
S cisly ktera ty neuvadis.

Sbohem
Avatar - Oscar_Romero
29. 3. 2022 14:34
Re: Proti Tesle
Já je neuvádím, protože je všem nedebilním jedincům jasné, že jsou v případě např. těch trolejbusů hodně velká. Oni totiž jezdí 80 let, mnoho hodin denně a to ono se to nasčítá, experte.
29. 3. 2022 18:49
Re: Proti Tesle
Díky za ''prukazna cisla''... :yes:

Jsou lidi, co nemají ani tušení o množství prodaných EV (a patrně ani o množství prodaných trolejbusů). A pak tu píšou pitomosti...

Nicméně sebechvála Oskara, že je ''nedebilní jedinec'' mě pobavila.
Aspoň že nemá přehnaný ambice.
I tak se evidentně přecenil. :D
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2022 21:02
Re: Proti Tesle
Myslím že ještě hůř = protože dál většina většinou jedou "tu svou"

Prostě je to baví = ať popichovat za RUSákA nebo proti BEV atp.

a jo VĚTŠINOU je to PŘESNĚ NAOPAK = ti nejblbější (ne jak urážka ale prostě pravý IQ tykve) často argumentují.. no uráží a přitom píší sami o sobě :*)

Prostě https://www.national-geographic.cz/…alerie/foto.html?… + https://www.national-geographic.cz/…ni-20181018.html vs https://citaty.net/citaty/18910-sokrates-vim-ze-nic-nevim/#google_vignette ;-)
30. 3. 2022 07:04
Re: Proti Tesle
Sorry, kámo, ale tú politiku si do toho celkom ZBYTOČNE vniesol ty. Mohol si si to odpustiť.
30. 3. 2022 07:41
Re: Proti Tesle
Jenze tahle temata spolu souvisi.
Samozrejme ze rusko je proti elektromobilite.
Elektromobilita snizuje spotrebu ropy.

https://oenergetice.cz/…sti-na-dalnicich
The 10 key actions

Reduce speed limits on highways by at least 10 km/h

Impact*: Saves around 290 kb/d of oil use from cars, and an additional 140 kb/d from trucks

Work from home up to three days a week where possible

Impact: One day a week saves around 170 kb/d; three days saves around 500 kb/d
Car-free Sundays in cities

Impact: Every Sunday saves around 380 kb/d; one Sunday a month saves 95 kb/d

Make the use of public transport cheaper and incentivise micromobility, walking and cycling

Impact: Saves around 330 kb/d

Alternate private car access to roads in large cities

Impact: Saves around 210 kb/d

Increase car sharing and adopt practices to reduce fuel use

Impact: Saves around 470 kb/d

Promote efficient driving for freight trucks and delivery of goods

Impact: Saves around 320 kb/d

Using high-speed and night trains instead of planes where possible

Impact: Saves around 40 kb/d

Avoid business air travel where alternative options exist

Impact: Saves around 260 kb/d

Reinforce the adoption of electric and more efficient vehicles ;-)
Impact: Saves around 100 kb/d

Note: Impacts are short term and reflect implementation in advanced economies where feasible and culturally acceptable; kb/d = thousand barrels of oil a day.

PS Narozdil od plku mistnich "nedebilnich jedincu" tady jsou uvedena cisla (alespon odhadovana). A petrolheadum se to samozrejme taky libit nebude. Ty neresi jak pomoci Ukrajine, neresi klimatickou katastrofu. Resi jen aby mohli levne a bez omezeni jezdit...
30. 3. 2022 09:30
Re: Proti Tesle
Tesla a vojna na Ukrajine? Sorry kámo, ale mám pocit, že ti občas už hrabe.
30. 3. 2022 09:35
Re: Proti Tesle
Viz bod deset.

Reinforce the adoption of electric and more efficient vehicles
Impact: Saves around 100 kb/d

Tesla je nejvetsi vyrobce EV. ;-)

Co na tom nechapes?
29. 3. 2022 12:15
investice do vyvoje je investice do budoucnosti
jen lopaty si myslej ze ne (a ze jich tady je !)

kdysi davno sem delal ve stredne velky firme, kde sefove dali na volani lopat a odboraru a sahli na vyvoj, protoze stoji moc penez.
jeste 5 roku to fungovalo relativne dobre a pak strmej pad.
dnes firma jen paberkuje a zije z ruky do huby
z puvodnich vyvojaru cast presla ke konkurenci, cast si zalozila vlastni firmicky, cast sla postupne do duchodu, cast sla ucit do prumyslovek.

nakonec na to nejvic doplatili sami lopataci a odporari, kteri volali po zariznuti vyvoje, az se jim jejich prani splnilo.

typicka lopata vidi jen do pristi vejplaty (a ze jich tady je !)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Oscar_Romero
29. 3. 2022 12:27
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
Já ti nevím, označovat druhé jako lopaty a ani nepochopit jednoduchý článek. Z článku nevyplývá, že by Toyota dávala na R&D málo a že by kvůli tomu měla být Tesla vyzdvihována. :-)
29. 3. 2022 13:06
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
Z clanku vyplyva, ze Tesla dava na jedno auto nejvic.
Vkladas toptenovi do ust neco co nenapsal. Kde psal co o Toyote???

Tak jako mne o trolejbusech... Ja nejsem proti zadne elektricke doprave!
O tom, ze je ta individialni automobilova nejpodstatnejsi z pohledu emisi snad nepochybuje ani... Oscar.
Avatar - Oscar_Romero
29. 3. 2022 13:47
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
I o Toyotě je článek, tak netrapči a zkus si ho znovu přečíst a pak si přečíst co napsal topten.

Napsal si tuhle kravinu.
„Tesla urychlila přechod k elektromobilitě (a utlumení spotřeby ropy...) o leta, možná desítky let."

Spotřebu ropy více snížily trolejbusy atd. Přechod k elektromobilitě může urychlit jedině lepší akumulátor, což se už částečně dělo/děje nezávisle na Tesle. Tesla není jediná firma vyrábějící dopravní prostředky na elektriku viz. třeba mnou zmíněné čínské elektroskůtry.
29. 3. 2022 14:00
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
Jen neco k te "kravine" a koncim s tebou:
https://cleantechnica.com/…o-electric-cars/
"Tesla Model 3 Success Convinces Hyundai To Accelerate Transition To Electric Cars"

https://thedriven.io/2020/10/27/tesla-has-made-the-ev-transition-inevitable-but-can-the-big-legacy-car-makers-catch-up/
"Tesla has made the EV transition inevitable"

https://insideevs.com/…ification-shift/
"VW Admits That Tesla Is Pushing It To Speed Up Shift To EVs"

A o prinosu trolejbusu tu nikdo nepolemizuje. Nicmene jejich podil vuci 60% silnicni dopravy (osobni auta) je temer zanedbatelny. To jsou cisla, vis...
Kolik bylo vyrobeno trolejbusu v cele historii celkem? 100.000?
To da celkem (pri najezdu 1M km) sto miliard trolejbusokilometru.
Kdyby Tesla najela za zivotnost 500.000km tak da pet set miliard teslokilometru z rocni produkce (2021).
5 Tesel ma spotrebu jako jeden trolejbus, cca.
Takze auta z rocni! produkce (jen) Tesly usetri za svou zivotnost cca tolik, co usetrily trolejbusy za sto let... :-O
To jsou cisla a klidne si vynasob spotrebu trolejbusu 2x a dojdes k tomu, ze to bude 2x rocni (2021) produkce Tesly, resp. rocni produkce Tesly 2023.
O tom to je.
To jsou cisla.
Ne kecy.
Avatar - Oscar_Romero
29. 3. 2022 14:45
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
„Kdyby Tesla najela za zivotnost 500.000km"

Přiznám se, že ty bláboly jsem jen přelétl (srovnání počtu vyrobených Tesel s vyrobenými trolejbusy co uvezou mnohem více lidí - jako fakt?), ale tohle mě fakt rozesmálo. Jenom tohle ukazuje, jak moc si mimo realitu.

Vyrobené Tesly najedou v průměru 500 tisíc km. autor DonVito

To si zapamatuju, něco takového se ani v diskuzích na internetu, tak často nevidí.
:-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2022 17:39
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
ano v diskuzích VÝRAZNĚ převažuje TYP TY = naopak typ DonVito se často nevidí NAPROSTÝ SOUHLAS to sis všimnul SPRÁVNĚ

https://elektrickevozy.cz/…ie-elektromobilu
29. 3. 2022 18:47
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
Kam se hrabe deset milionu aut na trolejbusy... :D :D :D

Wtf

Bohužel odstranit kognitivní zkreslení některých jedinců (obvykle odpůrců elektromobility) v diskuzi acz je nemožné.
https://cs.wikipedia.org/…D_zkreslen%C3%AD
30. 3. 2022 07:09
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
A tých 10 miliónov áut je elektrických? To potrvá ešte desaťročia a ani potom nebude elektromobilov ani polovica. Väčšina áut sveta sú staré šroty, ktorých majitelia na EV nebudú mať do konca života a tých horných desaťtisíc, čo si EV kúpia, je len zlomok z tých 10 miliónov. Zlož ružové okuliare, kamoš.
30. 3. 2022 08:23
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
https://ekonomickydenik.cz/…ou-modely-tesla/
Deset milionu elektrifikovanych.

https://elektrickevozy.cz/…elektroaut-rocne
Desetileti asi tezko. ;-)
"Tesla chce vyrábět až 20 milionů elektroaut ročně"
Kdyz jen Tesla chce vyrabet 20 milionu za osm let...

Sundej sve cerne bryle. :-)
30. 3. 2022 09:31
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
Okuliare nenosím, mám rád pravdivý obraz, nie prifarbený.
Elektrifikované - to znamená dva rôzne motory na jedno auto a ušetrenie v priemere možno litra paliva na sto km. A to zachráni planétu...
30. 3. 2022 09:39
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
Ok v tom mas pravdu, neni to deset milionu BEV (jenze je to rocni produkce, ne cela historie...).
Ty jsi schopny to precist a mit relevantni poznamku. :yes:

A deset milonu rocne (BEV celosvetove) bude dosazeno kdy? 2025?
30. 3. 2022 12:59
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
Don Vito: 10 miliónov BEV bude možno v roku 2025, ale koľko sa dovtedy vyrobí a predá spaľovákov? Fakt by som ten elektrický optimizmus brzdil.
30. 3. 2022 13:13
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
Kdyby byl nas elektricky optimismus vetsi, mohla byt nase zavislost na rope mensi...

Jinak k tve otazce. Ja jsem samozrejme pro co nejrychlejsi prechod na EV.
Nicmene musi byt realisticky a tim padem se proda spalovaku jeste mnoho...
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2022 09:43
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
Nejde ZDALEKA jen o záchranu planety = SÁM si teď SPRÁVNĚ napsal že to je na desaťročia = já používám NA CELÝ LIDSKÝ ŽIVOT

No a když vzpomeneš na mládí https://www.1zdar.cz/…-52-246-314-.pdf tak ses jako žáček učil že jí není na věky = a CO VŠECHNO se z ní dělá

a teď víš že jí velký množství k nám přitéká z jedné VELKÉ ZEMĚ kde https://www.databazeknih.cz/…mena-vcera-92204

a to je další důvod proč ropu omezovat = protože s nima NECHCEME bejt https://theses.cz/id/zzyh5s/?… protože to sou ZRŮDY https://www.novinky.cz/…u-mrazi-40392109
30. 3. 2022 13:00
Re: investice do vyvoje je investice do budoucnosti
Hammuna: Nemusíš reagovať na moje príspevky. Tvoje názory a odkazy idú úplne mimo môj záujem. Nečítam to, ani neklikám.
Avatar - _Karel_
29. 3. 2022 12:22
Tesla investuje do vývoje víc, než...
A přesto jim pořád do aut při dešti teče. Možná by bylo levnější poptat se třeba v Dacii, jak to dělají, že jim ne.
Rozbalit vlákno
7
29. 3. 2022 13:07
Re: Tesla investuje do vývoje víc, než...
Ten byl zase k veci...
Avatar - Roman Horký
29. 3. 2022 13:45
Re: Tesla investuje do vývoje víc, než...
Mě do Tesly neteklo když jsem ji testoval. Najel jsem s ní 1500 km. Chtělo by to nepapouškovat hospodské řeči.
Avatar - Oscar_Romero
29. 3. 2022 13:48
Re: Tesla investuje do vývoje víc, než...
To byly spíš takové hospodská videa dokládající zatékání do Tesel.
Avatar - _Karel_
29. 3. 2022 16:14
Re: Tesla investuje do vývoje víc, než...
To nejsou hospodský řeči. To jsou řeči lidí, co si Teslu (na rozdíl od tebe) koupili a teče jim do ní. Např. pouhý rok stará záležitost - https://www.youtube.com/watch?…
Jinak - tvé první dvě věty - to jsou argumentační perly! :D
29. 3. 2022 19:04
Re: Tesla investuje do vývoje víc, než...
Ahoj Karle,
jestlipak znáš další osud auta z tvého videa (SPZ: K8 RUO)?
https://www.youtube.com/watch?… :-!
Tesla Model 3 Performance - Zero Issues :yes: :yes: :yes:
''most of the issues with the car were fairly minor...they were resolved and we're happy''
Video o tom samém autě! ;-)

Nechápu jak může někdo (s hodnocením značek podle videa youtube) jezdit (s čímkoliv..) SUV od VW koncernu.
Když do nich teče... wtf

https://youtu.be/cpQDsocgdnA?t=843

I now realize, why they gave us an Audi umbrella, when we bought the car...
:D

https://www.youtube.com/watch?…
30. 3. 2022 07:14
Re: Tesla investuje do vývoje víc, než...
Zase nemôžeš niekoľko medializovaných prípadov prezentovať ako plošný nedostatok vzťahujúci sa k značke. Podľa podobného metra by sa tiež dalo tvrdiť, že bežne tečie do Volkswagenov (viacero popisovaných problémov s tesnením VW Passat CC), alebo že všetky Mitsubishi sú zlé, lebo ASX sa nevydaril a tak podobne...
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2022 09:47
Re: Tesla investuje do vývoje víc, než...
Prostě většina lidí NIKDY neměla něco jako https://elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu a rozhodně ne https://www.tesla.com/cs_cz/model3 a maximálkou 261 km/h

Tak na to alespoň nadávají
29. 3. 2022 12:48
Jednoduchej kluk
Ja jsem teda jen jednoduchej kluk z vesnice… ale 1. kdyz zakladam novou automobilku a delam si veci sam, tak to bude stat raketu a pokud to udelam dobre tak se to vrati.

A hlavne kdyz to rozpocitam na prodany kusy, tak je ponekud dulezite kolik prodam tech kusu, ze ano.

Navic to stejne nejde srovnavat, protoze bezne automobilky jedou dnes vetsinou tick-tock system (novy model, potom facelift cca po 4 letech) s minimem zmen v prubehu cyklu.

Tesla naopak uplatnuje modernejsi lean-development / continuous integration proces, kdy neustale vylepsuje a meni vsechno. Takze napr. i bez faceliftu ma auto za 1 rok desitky vylepsenych a pozmenenych soucastek.

Tudiz potom v podstate tyto dva modely vyvoje vubec nejde porovnavat.

Jinak ze je tesla v EV technologii na uplne spici nezpochybnuje naprosto nikdo z tech, kdo tomu rozumi.
A jednim z hlavnich duvodu je prave zpusob, jak to delaji. Zkratka neustale vylepsuji produkt tak, aby byl kazdy den lepsi nez byl vcera a snazi se to dostat do produkce okamzite. A jde jim to.

Napr. Model 3 na zacatku produkce je jiny, nez soucasny, a to v mnoha ohledech. Take to stejne auto vyrobene na jedne lince neni totozne jako to, ktere vyrabi na jine lince (US / China / Berlin), a to vcetne skeletu, pouzitych baterii atd atd.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Oscar_Romero
29. 3. 2022 13:56
Re: Jednoduchej kluk
Souhlasit se dá jenom s tou první větou. To ostatní je směska nepochopení a popírání (např. problémy s kvalitou).
29. 3. 2022 16:16
Re: Jednoduchej kluk
Problemy s kvalitou rozhodne maji a velke.

Co jsem jonak presne nepochopil?
Avatar - Oscar_Romero
29. 3. 2022 16:37
Re: Jednoduchej kluk
Třeba tohle je jak z příručky sekty sv. Elona.
„Jinak ze je tesla v EV technologii na uplne spici nezpochybnuje naprosto nikdo z tech, kdo tomu rozumi."

Už jenom kvůli tomu, že ve vodíku mají krásnou 0, se tohle tvrdit nedá.
30. 3. 2022 07:17
Re: Jednoduchej kluk
Bože, čo je toto za dementný výmysel, tá vaša sekta...
To už mi je len argument, spochybňovať takou chujovinou technológie, ktoré na špici vo svojej oblasti sú. Nejaké reálne argumenty k veci by neboli?
29. 3. 2022 19:30
Re: Jednoduchej kluk
Dobře se bavím, když čtu, jak je Elon (a lidé kteří jeho úspěch uznávají) hloupej.
https://fdrive.cz/…eta-uz-brzy-8739

Neumí vyrobit auto do kterého neteče.
Nestaví vodíková auta s loňským celosvětovým prodejem 16.000 (ne, ne šestnáct milionů) kusů...

Jen se díky BEV stal nejbohatším člověkem světa.
Ubožák. Narozdíl od zdejší diskuzní elity, která BY všechno dělala líp.

PS Tady si někdo myslí, že urážením významných lidí vzroste jeho vlastní význam. Mylně.
30. 3. 2022 07:19
Re: Jednoduchej kluk
Čo narobíš, mať dnes úspech, to sa len tak neodpúšťa...