Novinky
Marybel
4
No akorát Outback nemá elektromotor 😊)
Přejít do diskuze
Z těch aut bych chtěl nejraději Outback, ale dynamikou bych si pohoršil i proti mé osobní dodávce.
Mnohem horší by bylo se shodnout s deseti nebo dvacetijediným stvořením, co tápajíce zda-li je ženou, mužem nebo jiným tvorem potřísní svými výkaly jakýkoliv náznak rozumné diskuze mezi normálními lidmi.
Zaklínej se kým chceš, někoho s kým bych rád diskutoval to z tebe stejně neudělá. Až se dovzděláš a získáš slušné chování, budeš vítán.
Do té doby si svoje výmysly a napadání schovej mezi podobně postižené.
Tenhle nick jsem neměl na HL, tak šup tam s tebou. 😉
Stejně jako s tvými dalšími, ty Columbo, PHEV atd..,.
Zaklínej se kým chceš, někoho s kým bych rád diskutoval to z tebe stejně neudělá. Až se dovzděláš a získáš slušné chování, budeš vítán.
Do té doby si svoje výmysly a napadání schovej mezi podobně postižené.
Tenhle nick jsem neměl na HL, tak šup tam s tebou. 😉
Stejně jako s tvými dalšími, ty Columbo, PHEV atd..,.
Za mě Jogger, protože value/money.
Potom Fabia, protože komplexní malé auto v populární třídě + domácí produkt.
308 i Astra - z fotek mám zásadní výtky k interiéru, nadšený nejsem ani z motorizací... spíše ne.
Potom Fabia, protože komplexní malé auto v populární třídě + domácí produkt.
308 i Astra - z fotek mám zásadní výtky k interiéru, nadšený nejsem ani z motorizací... spíše ne.
Jako, že se Kia EV6 nedostane ani mezi top 6, to je fakt komedie, když se tam dostane i4. Čím si to zasloužilo BMW i4 ? Český zástupce evropského auta roku dal EV6 na první místo a pak čtu, že v Čechách máme jiné favority ? 😁 Aha.
A Fabia ? Za co ? Pochopím ještě ten Jogger protože nabízí dobrý poměr cena/užitná hodnota. Je to sice Dacia, takže to na silnici předjede i elektrokolo a za 3 roky bude pořád v servisu ale jako nové OK.
Z toho, co tam je nabídnuté mi přijde jediná zajímavá ta Astra. Za dobré peníze slušné auto. Ale celé je to fakt dost postavené na hlavu.
A Fabia ? Za co ? Pochopím ještě ten Jogger protože nabízí dobrý poměr cena/užitná hodnota. Je to sice Dacia, takže to na silnici předjede i elektrokolo a za 3 roky bude pořád v servisu ale jako nové OK.
Z toho, co tam je nabídnuté mi přijde jediná zajímavá ta Astra. Za dobré peníze slušné auto. Ale celé je to fakt dost postavené na hlavu.
no o těhle tvých znalostech aut mluvím = když máš rozporY s Culdou nebo Migem = co vím vždy se mýlíš vždy si mimo ty
ad PS já i Kylie tě máme za furt to samý = viz předchozí odstaveček😉
že MI redakce típla účet za PRO RUSKÝ DURAKy a je nechala dál denně opakovat další pro ruský dezinfo = to si machi(avelli) za rámeček v nebi nedá :-!
žádný megamulti není a nikdy nebylo = já se k sobě hlásím ŽE sem to JÁ (ale třeba to je pro někoho moc složitý😉
https😐/www.auto.cz/diskuse/84477/1?… to co si (nejen) ty převáděl pod (trochu slabším místní klasika) článkem s výborným tématem = je SMUTNÉ
To co Barik a MS-sport = je OSTUDA ale nejen jejich (sou to pro ruský hovada) ale redakce :no: :no:
ad PS já i Kylie tě máme za furt to samý = viz předchozí odstaveček😉
že MI redakce típla účet za PRO RUSKÝ DURAKy a je nechala dál denně opakovat další pro ruský dezinfo = to si machi(avelli) za rámeček v nebi nedá :-!
žádný megamulti není a nikdy nebylo = já se k sobě hlásím ŽE sem to JÁ (ale třeba to je pro někoho moc složitý😉
https😐/www.auto.cz/diskuse/84477/1?… to co si (nejen) ty převáděl pod (trochu slabším místní klasika) článkem s výborným tématem = je SMUTNÉ
To co Barik a MS-sport = je OSTUDA ale nejen jejich (sou to pro ruský hovada) ale redakce :no: :no:
Souhlas s Joggerem, Fabia je výborné auto. Jen je škoda, že VAG nemá malý hybrid a spíš pracuje na EV. Sem by krásně pasoval.
V reálu to není úplná tragédie, pocitově mají dobře odladěnou pomoc od elektromotoru, kdy osa první pohyb pravé nohy auto až dychtivě zrychlí. Pak už to samozřejmě nepokračuje, ale aspoň při běžné jízdě fungují přednastavené virtuální stupně CVT. Líbí se mi to víc než u Toyoty.
P.S.: koukám, že Kylie se vrátila k megamultinickování a zase mě vzývá jako modlu. 😁
P.S.: koukám, že Kylie se vrátila k megamultinickování a zase mě vzývá jako modlu. 😁
Dnes už to úplně tak neplatí. Kdyz vezmu yaris, tak výbava hybrid vs nehybrid je totožná. Tam se maximálně liší jestli automat nebo manuál ( pro elektronické asistenty )
Ale ne... v hlavě jsem měl jen to, že je to CVT někde uprostřed mezi MT a H... zbytek jsem si dohledal pro jistotu.
Ale jo.
U toho Yarisu jsem to bral trošku přes peněženku... Yaris Executive je 465 1.5i MT, 500 1.5i CVT a 555 hybrid. Takže osobně pro sebe bych za hybrida 90t nepřiplatil, ale 55t oproti CVT s horší dynamikou už třeba jo.
U toho Yarisu jsem to bral trošku přes peněženku... Yaris Executive je 465 1.5i MT, 500 1.5i CVT a 555 hybrid. Takže osobně pro sebe bych za hybrida 90t nepřiplatil, ale 55t oproti CVT s horší dynamikou už třeba jo.
Je to výborné auto ve třídě, která často v anketách boduje... prostorné, pohledné, dobře jezdící, bez nějaké zásadní kaňky.
Já bych si i toho Yarisa koupil s 1.5 MT... ale manželka by se asi automatu nebránila a pak už je člověk na půli cesty k hybridu.
Já bych si i toho Yarisa koupil s 1.5 MT... ale manželka by se asi automatu nebránila a pak už je člověk na půli cesty k hybridu.