Těch černých aut je už tolik, že se ztratil punc vyjímečnosti. Navíc v té černé se ztratí všechny rysy auta. No stejně Giulia i Stelvio nijak výrazné nejsou. 155,156 i 159 byly mnohem odvážnější.
Já ti nevím, černých aut zase taková převaha není, když se podívám po okolí, barevnost je různorodá. Černé auto je nanic, už bych to znovu nechtěl, pořád špinavý :D
Čiernu nikdy, teda pokiaľ tam nedáš rovno keramiku a nebudeš to umývať výhradne ručne. Pár dní dozadu som pozeral čierny F-type, ktorý leštili v blízkej detailingovej garáži a hoci to bola hýčkaná víkendovka, na tom čiernom laku už proste boli vidieť škrabance.
Abychom si rozuměli. Černá perleť či metla vypadá parádně na dost autech, ale jen když je naleštěná, na sluníčku, s vhodnými detaily a koly. Pak je to krása, ale stačí málo, aby si z černého BMW/MB/Pašíka atd.. měl "hustokrutopřísný gangsta kchár" na sídlišti (brutální kola, křídlo, mračítko, folie - pak už to smrdí kýčem).
Špatně se to udržuje, je v tom horko a rychle se ušpiní, poškrábe a působí více nevýrazně a nudně.
Největší wow efekt za mne mají modré odstíny, která vypadá dobře i špinavá, v zimě ve sněhu, ale i naleštěná v létě, pak taky červené metalízy. Tmavou barvu pak žeru různé černozelené/černofialové, ale zase už to musí být u auta, kterému to sekne. Některým sluší i bílá perleť.
Souhlas. Místo aby drželi tradice, alespoň při anoncování, tak šaškujou.
Alfa Romeo vlastní odstín červené
Ferrari má taky vlastní odstín červené
Porsche žlutá
BMW speciální odstín modré
Mercedes Benz stříbrná
atd atd :-!
Tohle je taky pěkná verze. Jinak je to asi nejhezčí sedan, po faceliftu i suprový interiér. A ta motorizace 280 koní, 4x4, zároveň samosvor s adaptivním podvozkem a nejspíše nejnižší váhou ve své třídě....to bude prvotřídní poježdění. Co jsem zkoušel, jízdně, podvozkově špica.
Jo, toto sa javí ako taký optimálny kompromis z hľadiska výkonu, jazdných vlastností a ceny. 280 koní, štvorkolka, samosvor, to znie veľmi sľubne.
Ale práve dnes som čítal recenziu tejto verzie na Autoexpresse a tam osobitne nadšení neboli. V zmysle že je to len výbava naviac za nemalé peniaze, motor nie je zrovna charakterný, automat letargický a prínos samosvoru v prípade štvorkolky a príliš aktívnej stabilizácie necítiť.
https://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo/giulia/357665/new-alfa-romeo-giulia-estrema-2022-review
Kde je tam tá zmienka o letargickom automate? Ja to tam nevidím.
Ten automat radí excelentne a už Giulia Veloce je skvelá.
Treba si počkať na jazdné dojmy, autá ešte nie sú ani u dílerov, takže neviem, o akú "review" sa jedná. Vyzerá to na obyčajné žurnalistické zhodnotenie z pohľadu do parametrov a cenníka.
But whereas in the Quadrifoglio the transmission’s shifts are sharp and snappy, they felt just a little too lethargic for the added precision the new chassis brings, not helping the engine’s character either, with slurred changes.
...stále se jedná jen o kosmetické úpravy a bohatší výbavu. Když už tedy nechtějí nabízet kombi Sportwagon a hlavně alespoň jednu verzi 2,0 benzín s manuálem (za kterou by jim nemalá skupina pravověrných Alfistů po celém světě utrhala obě ruce), proč sakra nenabídnou alespoň tu silnější verzi dvoulitru s 280 k také jen s pohonem zadních kol?!! :-O:-O:-O:-(
P.S. Pokud by tato černá verze alespoň neměla černá kola a měla chromované olištování oken, tak by mohla vypadat jistě zajímavě, ale takto krásná Giulia bohužel vypadá jen jako totálně připálený, neforemný bochník chleba.... :-(:no:
Proč do tak velkého sedanu manuál. Už jen ta prodleva při řazení mi teď už leze na nervy. U dnešních automatů to je tak rychlé, že jen padnou otáčky a auto ani tah nepřeruší.
Protože Arese má určitý druh úchylky :D Nic víc v tom nehledej. Já bych takovou Alfu bral v manualu jen kdybych na automat neměl. Na tom nic špatného není, ale nebudu tvrdit, že to kupuju pro tu řidičskou nirvánu :D
Tu som s Aresem, automat do bežného rodinného premiestňovadla, ideálne k nafte. Ale tu sa manuál vyslovene pýta. A vôbec to nesúvisí s cenou (ono tá Giulia Estrema bude aj tak brutálne drahá).
Relatívne malý sedan (v kontexte dnešnej strednej je to krpec) nie je úplne rodinné auto, skôr to menežérske, kde bude jediný cestujúci. A tú srandu naviac robí aj ten manuál.
Musí hlavně chtít.
Tohle není RX-8, která pod 5000 otáček nejela... když si optimálně nepodřadíš, tak se toho zase až tolik nestane. Asi už bych dneska s manuálem rychlejší nebyl, ale bavilo by mě to pořád... jo, v Alfě mě to bavilo velmi :-)
Presne, ten turbobenzín ťa nanúti zbesilo radiť, aby to aspoň trochu išlo, keď nemáš chuť, tak to ťaháš na krútiak od 1500. Ale keď tú chuť máš, tak sa pobavíš. A v silnej Giulii osobitne (a nemusí to byť nutne to Quadrifoglio, na ktoré narážaš).
Pretože je to ŠPORTOVÝ sedan. Cuore sportivo, pamätáš? Ak sa niekam (okrem športových áut a kupé) hodí manuál, tak je to športovo ladený sedan s výkonnejším benzínovým motorom, ktorý nie je určený len na premiestňovanie z A do B, ale aj na nejaký ten zážitok z jazdy.
Btw. pozri si ten test Giulie na Autoexpresse, dal som odkaz nižšie. Vytýkajú tam práve letargický automat.
Souhlas, jen už to vlastně ani není pravda ;-) Jedině, že by Toyota pro nové IS koupila 3er platformu a nacpala tam tu kombinaci, co bude dávat do Supry ;-)
Ano vím a do budoucna bych si právě tu základní benzinovou motorizaci jako ojetinku chtěl pořídit a takto ji nechat chipnout. Jen pořád čekám, jestli se přece jen nestane zázrak a nepříjdou s manuálem (nebo alespoň s 280koňovou verzí jako zadokolkou).. :-O
Velmi zajímavé, moc děkuji. Škoda, že tuto parádní kombinaci silnějšího dvoulitru a zadokolky už nenabízí.... Naopak 510k QV, která by tu čtyřkolku opravdu potřebovala jako sůl, ji nemá.... :-O
Jsem taky zvědavý na slibovanou modernizaci a facelift. Myslím, že právě letos je na ni už nejvyšší čas... Ale ani bych se moc nedivil, kdyby už žádná nepřišla, vedení Stellantisu je schopné všeho... :-(
Ta by sice byla opravdu skvělá, ale jsem realista, takže tu už ani nezmiňuju. Předělat polostrojní brzdovou soustavu na mechanickou ručku by asi Alfu stálo majlant. :-)
Tak zrovna Giulia, ktera neni zrovna designově nic extra navic ani nijak vyrazna by si spiš zasloužila nějakou pěknou barvu ne nutně křiklavou, ale barvu.
OK, beriem. Mne sa ale tá zelená páči, veľmi mi pripomína Isle of Man green na novej M3 a tú považujem za jednu z najvydarenejších štandardných farieb (u M3 bez príplatku): https://mediapool.bmwgroup.com/…-2021-2250px.jpg
....možná předznamenávající pohřeb celé modelové řady Giulia/Stelvio.... škoda.... hybridní crossover je fajn, něco Alfa prodávat musí, ale lidi co rádi řídí na něj asi fronty stát nebudou..... :'-(
Bohužiaľ. Mám známeho v manažmente Stellantisu a o všetkom rozhodnú predaje modelu Tonale. Stelvio má mať nástupcu, príde aj SUV v nižšej triede ako Tonale, ale Giulia viac menej končí, nová generácia už nebude. V hre je aj situácia, kedy bude Tonale vôbec poslednou Alfou, väčšina vedenia je naklonená tejto variante, bez ohľadu na silné reči v médiách o nových modeloch. Cenová politika ich skôr neskôr pochová. Brat aktuálne kúpil MB GLC 300, benzín 190kw, testoval aj Stelvio s benzínom 280k, ale jeho špecifikácia olizovala 60 000€, teda rovnakú sumu, akú dal za MB. Nemal žiadne výhrady voči spracovaniu, infotainmentu, výborný podvozok, ale.....hold, za "neprémiovku" tie peniaze nebol ochotný položiť.
GLC300 za 60t? To mal buď brutálnu zľavu (čo v MB nedávajú), alebo kupoval úplný holobyt (základ bez príplatkov je 59t).
Tým ale nerozporujem, že Alfa je prekvapivo drahá, tiež som pozeral nejaký športovo ladený sedan s vyšším výkonom, popri 330i sa logicky ponúkala Giulia s 280k, ale tá začína na 53200 eur bez príplatkov, vybavená atakuje takmer 60t a to mi prišlo za mainstream (OK, lepší mainstream, ale nie úplne prémia, použijem GTIho termín subprémia) so štvorvalcom teda dosť.
.... hele když přijdeš do Alfy, tak nějakých 15% z ceníku dolů je defacto bez ptaní.... Samozřejmě, jejich blbost, že nedají férovou cenu rovnou do ceníku a půlka lidí to ani nezkusí když ty pálky vidí....
Nepochybujem, že to tak bolo, keď si kupoval Ty, snáď to ale je tak aj dnes. Lebo aj v BMW dakedy dávali 15% bez pýtania a pri troche handlovania cez 20%. A dnes? Zabudni.
Možno tak dva roky dozadu ;-)
Ale keby si aj mal pravdu, tak tie ceny sú dnes tak prestrelené, že aj s 15% zľavou je Stelvio dnes drahšie ako rok a viac dozadu.
(Samozrejme neplatí to len pre Alfu.)
Presne tak a prave tou jsem mel moznost mesic jezdit. A jen pro informaci, uz sem to tu taky kdysi zminoval, dle znameho z imofy byl o modely s manualem prakticky nulovej zajem, takze verim, ze i na jinych trzich to bylo podobne a Alfa to mela urcite lip zmapovany nez Arese, podle kteryho absence manualu prakticky “pohrbiva” Alfu jako znacku.
Aniž bych chtěl souhlasit s panem kriminálním živlem... kdyby Alfa měla Giulii s manuálem a ideálně v kombíku, s cenou pod milion (v roce 2017), klidně i s tím 200k dvoulitrem a bez asistentů... tak bych ji třeba koupil. A třeba ne... ale určitě bych jí dal férovou šanci. Ale nesmutním, dobrých aut je na trhu spousta.
PS: v tom roce 2017 tu ještě byla ta naivní představa, že by auto s manuálem mohlo být o 50t levnější.
... kombík v manuálu.... za milión.... to by se určitě prodávalo.... :-[] Ne vážně, neblbni, to je prostě totální historie.... Kombík od Alfy bych si jako ortodoxní italofil koupil fakt rád, ale prostě pár posledních fandů to fakt nezachrání.... Podle mě beztak většinu kombíků kupují fleety, tam je Alfa marná, a soukromníci a samostatní podnikatelé berou SUV. Tak to je, konec, tečka.
Víš jak... třeba jo, třeba ne. Když to nezkusíš, tak nevíš. Superb prodá většinu aut v kombíku, přestože tu je Kodiaq... ale nedávno jsem viděl čísla za 3er a kupodivu jestli si to pamatuju tak vedl sedan. Alfa se rozhodla, že udělá jen sedan... fajn, její rozhodnutí, nejspíš bych ji stejně nekoupil... jen říkám, že bych jí dal šanci, i si za ní něco připlatil a třeba obětoval nějaká cingrlátka za hezky jezdící auto.