Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Giulia a Stelvio přijíždějí v edici Estrema. Černou nešetří

Ondřej Mára Ondřej Mára 29. 3. 2022 • 21:46
23
61
Zobrazit náhledy (23)
Alfa Romeo Giulia Estrema Alfa Romeo Giulia Estrema Alfa Romeo Giulia Estrema Alfa Romeo Giulia Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema Alfa Romeo Stelvio Estrema

Nová speciální edice Estrema by měla nabídnout sportovní zážitek, který vyplní mezeru mezi standardními modely a vrcholnými verzemi Quadrifoglio.

Modely Alfa Romeo Giulia a Stelio v edici Estrema, která je prezentována jako vůbec první speciální globální série značky, vycházejí z výbavového stupně Veloce. Díky několika doplňkům, vypůjčeným z modelů Quadrifoglio, by však edice Estrema měla nabídnout ještě sportovnější zážitek.

Součástí standardní výbavy je tak například samosvorný diferenciál nebo adaptivní podvozek. Ten podle automobilky čte silnici a uzpůsobuje tlumiče podmínkám na cestě tak, aby nabídl ještě lepší jízdní charakteristiku. Samosvorný diferenciál pak rozděluje točivý moment na kola tak, aby zajistil lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček.

Po stránce designu prozradí modely Estrema například karbonové doplňky, které můžeme vidět v masce nebo na krytech zrcátek. Vzhled vozu doplňují leskle černé dekory, tmavé plaketky Estrema nebo leskle černé brzdiče s nápisem Alfa Romeo. Černě lakované jsou také disky kol, které se liší v závislosti na modelu. Zatímco Giulia stojí na 19“ kolech, Stelvio na 21“ litých kolech.

Video se připravuje ...

Pod kapotou obou modelů ve verzi Estrema bude k dispozici jak 2,0litrový turbem přeplňovaný benzínový motor, nabízející 280 koní, tak 2,2litrový turbo-diesel o výkonu 210 koní. O přenos výkonu na standardní pohon všech kol Q4 se pak vždy stará osmistupňová automatická převodovka.

V kabině najdeme karbonové obložení nebo sedadla čalouněná Alcantarou s červeným prošíváním. To se navíc objevuje také na palubní desce, volantu a voliči převodovky. Kromě poslechu motoru si navíc posádka bude moci vychutnat i audio-systém Harman Kardon se 14 reproduktory.

Modely Alfa Romeo Giulia a Stelvio Estrema se na vybraných evropských trzích začnou objevovat od dubna tohoto roku. Cenu zatím automobilka neprozradila.

Související články

Související články

Témata
Avatar - Emel
30. 3. 2022 16:09
Re: Giulia RWD 280PS byla dostpuná v EU
Víš jak... třeba jo, třeba ne. Když to nezkusíš, tak nevíš. Superb prodá většinu aut v kombíku, přestože tu je Kodiaq... ale nedávno jsem viděl čísla za 3er a kupodivu jestli si to pamatuju tak vedl sedan. Alfa se rozhodla, že udělá jen sedan... fajn, její rozhodnutí, nejspíš bych ji stejně nekoupil... jen říkám, že bych jí dal šanci, i si za ní něco připlatil a třeba obětoval nějaká cingrlátka za hezky jezdící auto.
Avatar - speedfred
30. 3. 2022 15:20
Re: Re: Sice lepší než nic, ale...
Neviem z čoho vychádzaš že QV potrebuje 4x4 ako soľ. Dalšia voľba k RWD je to fajn ale nutnosť ani nie.
30. 3. 2022 13:39
Re: Re: Sice lepší než nic, ale...
Velmi zajímavé, moc děkuji. Škoda, že tuto parádní kombinaci silnějšího dvoulitru a zadokolky už nenabízí.... Naopak 510k QV, která by tu čtyřkolku opravdu potřebovala jako sůl, ji nemá.... :-O
30. 3. 2022 11:23
Re: Pohřební edice....
Resil jsem to v 6/2021.... samozrejme dnes muze byt vsechno jinak.... jen rikam ze koukat na cenik je blbost.
Avatar - Plautus
30. 3. 2022 09:27
Re: Pohřební edice....
Možno tak dva roky dozadu ;-)
Ale keby si aj mal pravdu, tak tie ceny sú dnes tak prestrelené, že aj s 15% zľavou je Stelvio dnes drahšie ako rok a viac dozadu.
(Samozrejme neplatí to len pre Alfu.)
Články odjinud