Novinky
...pomůže, když řidič nechá za oknem blokujícího auta telefonní číslo, pokud je schopen a ochoten po zavolání rychle místo uvolnit. Výhodnější pro obě strany, než čekat na odtah nebo eskalovat problém třeba přes ventilky.
pokud by se mi to mělo dít pravidelně, investoval bych do sklopné parkovací zábrany.
a co by to jako pomohlo, tu parkovací zábranu by jsi měl až za vratama nebo pět cm před, pochybuji, že jsi vlastník aji cesty před.
No tak snad si o to povolení požádám...
Můžeš, ale třeba zábor 8m2 vyjde na 22tkč/rok (u nás) a to ještě, když se poškodí o to vozidlo, cyklista nebo chodec budeš mět výdaje. Na MK a chodníku ti to asi nepovolí, žlutou čáru si namaluješ sám, ale řidiče to nezajímá, leda tak rezervé pro ZTP, za to už sice nejsou body, ale pokuta do 10tkč.
Měl jsem podobný problém na německém maloměstě ... byt s garáží ve zrenovovaném baráku v centru. Úzká ulice, ve které parkovali přímo naproti vrat garáže.
Zkoušel jsem cedulky za stěrač (nepomohlo), ceduli na vrata (2 mi zničili), měšťáky (párkrát rozdali bločky jinak nic), policii (ptali se, jestli nemůžu počkat s výjezdem z garáže ... v 7 ráno na cestě do práce fakt ne).
No, nepomohlo nic.
Zkoušel jsem cedulky za stěrač (nepomohlo), ceduli na vrata (2 mi zničili), měšťáky (párkrát rozdali bločky jinak nic), policii (ptali se, jestli nemůžu počkat s výjezdem z garáže ... v 7 ráno na cestě do práce fakt ne).
No, nepomohlo nic.
Nepíšete odkud je čtenář, ale v Chomutově se chovají úplně stejně. A to ještě když Vám zaparkují před garáží, tak musíte ukázat, že uvnitř máte opravdu auto.
Jinak se mi i stalo, že ano - auto může být odtaženo, ale odtahovka (mají nasmlouváno externě) jezdí jenom do 16 hodin (napamatuji si přesně), takže bohužel Vám nepomůžeme.
Jinak se mi i stalo, že ano - auto může být odtaženo, ale odtahovka (mají nasmlouváno externě) jezdí jenom do 16 hodin (napamatuji si přesně), takže bohužel Vám nepomůžeme.
Bohužel, s tímto mám už nějakou dobu také problémy. Spousta řidičů si moji příjezdovou cestu plete s podélným parkovištěm. Přemýšlel jsem jak jim v parkování zamezit a jediný smysluplný způsob, který mě napadá je nějak fyzicky zablokovat příjezdovou cestu, aby se tam prostě nedalo parkovat. Nebo ještě mě napadlo z https😐/www.dopravniznaceni.com/ objednat značku zákazu stání a přidělat ji na bránu. Kdo ale ví jestli by to mělo nějaký efekt.
Tobě už zase chrochtá. 😒]
Policie nic nedělá a MP to toleruje. Vláda je zkorumpovaná a jen Hřib to řekl nahlas, že nikde není psáno aby každý měl auto. Víš vůbec, že na obousměrné komunikaci musí zůstat vždy 6m místa? U koho dělals řidičák, jestli vůbec ho máš?
Auta jezdí z místa na místo a potřebují parkovat i na jiných místech, než u vlastního domu ve vlastním městě. Nehledě na to, že v hypotetickém případě, kdyby každý měl před domem "své" parkovací místo, nikdo jiný by na něm nemohl tedy stát a ta místa by musela zůstat prázdná i když je jeho majitel třeba v práci, týden u babičky na venkově nebo u moře na dva týdny. Zaparkovat by nešlo legálně nikde, vyjma placených parkovišť.
Měl by sice "své" parkovací místo, ale protože si ho do kufru vzít nemůže, měl by stejně všude jinde smolíka. Jako kdyby nestačily zóny, které, podle mě, slouží pouze k zisku finančních prostředků pro obce (tak asi z 95😖 zbývajících 5% k jakési neúčinné regulaci parkování. Možná.
Omezení vlastnictví auta ve městech ??? Kolik aut na osobu, na panelák, na sídliště ? Děti nesmí mít auto ? Aby mohlo dítě jezdit autem musí tedy nejprve zabít své rodiče ? Takové město chceš ?
b) kde píšu, že má mít každý obyvatel města právo na parkovací místo? Když nemáš zajištěné parkovací místo, prostě si auto nekoupíš.
c) ano, parkování na veřejných prostranstvích (ulice) pouze placené. Neexistuje jediný důvod, proč by měla obec financovat parkovací stání z vybraných daní všech když cca 20% obyvatel města auto nemá. Není to prostě nárokové právo.
Co to řeší.....jen další poplatek, změna k lepšímu nula. Ani zpoplatněním veškerých veřejných parkovacích míst se situace s parkovacími místy nezlepší ani trochu.
Není to ovšem všezachraňující řešení. Je nutné a ne úplně jednoduché, vybrat takové lokality, aby se vyplatilo postavit velké park.domy s tím, že je nutné je dostatečně a "ekonomicky" zaplnit. Malé, resp. méně kapacitní, které by se zaplňovaly snadněji, jsou neekonomické vždy.
Z ekonomického pohledu - investice x návratnost v čase x provozní náklady x zisk - je projekt parkovacího domu obtížně realizovatelný.