Druhá generace modelu NX předvádí na první pohled jen drobnou evoluci, jenže ve skutečnosti jde o pořádně revoluční model. A to hned v několika ohledech.
vždycky když vidím lexuse, tak prostě to auto nevypadá na to kolik stojí, nevidím tam tu hodnotu. Kdybych vedle toho postavil mazdu cx5 která je v plný palbě za mega, tak nevidím žádný velký rozdíl za mega.
To je právě to, ze na něj jen koukáš zvenku, a tam to opravdu vidět není, což mi osobně nějak nevadí. Důležité je, že to je vidět i (ne)slyšet uvnitř. Tím ovšem nehodnotím, zda to je nebo není adekvátně k ceně.
Ne to si špatně pochopil. Žádný osobní auto za 2 mega nedává ekonomicky smysl. To by si měl zrovna ty vědět, který tyhle věci tak úzkostlivě sleduje jestli něco dává nebo nedává ekonomicky smysl ;-)
Tohle je jen (doopravdy) vylepšená RAVka co stojí půlku = a někde kolem milionu je optimum co ti dá už hodně (většinu) co nejdražší auta. Dost jsme to v (česko německo rakouské) rodině rozebírali
Ale VĚTŠÍ SMYSL MI dává (když máš prachy) NX místo RAV4 než 8mega€ za Bugatti místo (třeba) Koenigseggu za 3
Jo tohle jsem ti říkal i na PHEV, který považuješ za ekonomický nesmysl. Když ty prachy máš tak proč si ho nekoupit, když už nutně chceš hybrida? Vysmál ses mi a poslal mě s tím do hajzlu. Teď tu najednou obhajuješ auto, který nedává totálně smysl kupovat? Jo kolem milionu by mi přišla cena jako adekvátní za 2 mega si to koupí hrstka nadšenců.
jiný auto je něco jinýho než jinej pohon v tom samým = to je tak trochu ta (dodnes odmítaná https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/sef-volkswagenu-diess-elektromobily-neni-nutne-zlevnovat-stacilo-by-zdrazit-naftu + https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit
takže znovu se ti vysmívám, mými slovy OPRAVUJU TĚ králi Vaculíkova pravidla :*)
Těžko říct, je fakt, že v obyč. RAV4, ze které toto vychází, jsem měl pocit "nejede to, řve to" a teprve u PHEV s 300+ HP se to konečně otočilo a "jede to, neřve to". Asi bych i u Lexusu šel radši do ještě dražšího plug-inu, který si imho cenu obhájí spíš. Ale chápu, že plug-in je spíš pro specifické použití (náš případ) a zdaleka ne každému se hodí.
Jo, jede, ale to zrychlení je tam spíš bezpečnostním prvkem (že se i dvoutunovou kysnou dá rychle předjet), na nějaké blbnutí to auto samozřejmě není (v jádru je to stejná důchodcovská Ravka jako ty ostatní :-) )
Jasný auta za 2 mega se prodávají jako housky na krámě. Obzvlášť teď když se v Evropě potýkáme s dopady války na Ukrajině. To budou houfně kupovat jak firmy tak soukromý sektor.
a tady se do konce tvýho života nebudou kupovat takovýhle auta = jako housky na krámě. KDYBY nebylo RUSÁKa a KOMANČŮ tak jsme na tom ca jako v Rakousku = normální doktor eště ne středního věku si koupí elektrický BMW za ca takovouhle cenu. Neteta co tu všichni znaj si koupí PHEV Medvěda za trochu vyšší cenu = tady jen firmy (firem se až tak ten komunistickej propad co zařídil že i jednou tvůj důchod bude MENŠÍ netýká
Lidí jo = ne auto ne (stejně vysokej) důchod DÍKY RUSÁCI a KOMUNISTI nikdy NEZAPOMENEME
:-) Nějak nechápu ty diskuze, když někdo srovnává holobyt s fullkou a pak říká, že za to je vyšší třída.
Já jsem taky zvažoval, zda radši nevzít A6 Avant skoro holobyt, než Full Passat Var.
Možná bych udělal i líp, ale zase servis by byl asi drsnější. Možná ale zase kvalitnější.
Ale rozhodně to nebudu stavět do roviny, že A6 je za cenu Passatu.
Vyzerá pekne ale podľa rázvoru patrí do kategórie SUV-C a tým pádom 2 mil korún je teda dosť.GLC,Q 5 alebo X 3 by mali byť o triedu väčšie autá a s parádnymi turbo benzínovými motormi za porovnatelnú cenu.NX je pekné ale dosť drahé.
Prečo by sa nemohol turbobenzín používať do mesta alebo kolem komína.Skôr Lexus je auto primárne určené len kolem komína alebo do mesta ktoré je Eko ale na medzimestskom a ďialničnom presune sa výhody Eko hybridu dosť strácajú.Minule tu bol test Highlander vs naftový Kodiaq a tam dosť jednoznačne v spotrebe vyhral Kodiaq napriek tomu že hybrid mal v meste excelovať.Za mňa komplexnejší pohon je turbobenzín kde máš adekvátny výkon k dispozícii a nie hybrid že pokiaľ nemáš dobitú baterku tak nemáš deklarovaný výkon a tým pádom keď chceš na okreske predbiehať tak najprv sa musíš presvedčiť či máš dobytú baterku aby si v pohode zvládol predbiehací manéver / čerpám zo skúseností vodičov hybridov a nemám to overené takže neviem na 100 % či je to pravda ale ty máš hybrid tak to môžeš potvrdiť alebo vyvrátiť /.Za mňa po turbobenzíne,turbodiesle ja hybrid tretia alternatíva ale keď na parkovisku okolo mňa prechádza hybrid tak to divné hučanie mi fakt vadí takže pokiaľ sú stále k dispozícii turbobenzíny tak je to u mňa jasná prvá volba.Ja si myslím že človek je dosť Eko keď si raz za povedzme 10 rokov kúpi nové auto ktoré spĺňa v daný moment normy ako keď každých 10 rokov mení staršie auto za staršie auto dovezené s aspoň 250 000 km na hrbe a s dymiacou clonou.Hybrid vnímam ako ďalšiu možnosť ktorá má budúcnosť ale EV alebo PHEV nie nie a ešte raz nie. :-):-):-) Nech to bzučí.Ale ten Lexus NX je fakt pekný ale na danú kategóriu auta dosť drahý.
Protože ta spotřeba byl nesmysl u highlanderu. Bylo to vidět hned při cestě na okreskach, kde to bylo na 5.5, a tam je to v HL ještě o půl litru vic nez po Praze.
Jsem zvědav jak dlouho tenhle nesmysl budes opakovat. Kdyz budu chtít, pojedu s HL po meste klidně za 12 litrů, ale jako člověk normální jízdou za 5.
Píši to pořád a z principu, má velký co2, když to trápíš v nízkých otáčkách tak zasíráš si sání a ventily. Už jsem to psal, nám v podzámčí stačí toyta, na zámek lexus, to je stejný jak škodovka versus audi a tak cenu nebudu komentovat.
Motor mi prisel pri zrychleni hlucnejsi, nez bych mozna cekal. Pri pohodovy jizde je to naprosto bezproblemovy auto, ale na dalnici, nebo nutnosti vyssiho vykonu je ten motor slyset. To mi dost vadilo. NX450h+ diky vetsi baterii timto problemem netrpi. Ani vykon, ani hluk a jizda mi prisla daleko lepsi a prijemnejsi. Podvozek ma myslim jeste rezervy i na vykonnejsi motor a naprosto v pohode zvlada kazdou jizdu.
Ten autorem kritizovany HUD mi prisel naprosto bez problemu, vcetne ovladani. Prvnich par minut mi trochu trvalo se zorientovat, protoze je tam toho hodne, ale ani jednou jsem o ty tlacitka nezavadil.
S cim jsem se ale vyblaznil, to byl infotainment. "Hey Lexus" se da zamenit za jakykoliv pozdrav. "Ty vole" ale nedoporucuji :D Nicmene, zkousel jsem, co vsechno umi. Ze nerekne vtip, s tim jsem pocital. Co me zamrzelo, je, ze pri otazce, kolik je hodin mi zobrazil predpoved pocasi. Taky funguje jinak ladeni radia. Nemeni se to ze zapamatovane stanice c.1 na c. 2, ale musi se rict rovnou nazev stanice. Ma v sobe seznam stanic, ze kteryho cerpa a rovnou nachazi frekvenci. Co me ale uplne dostalo, byla navigace. Pri otazce, jestli me muze navigovat do New Yorku, navigace dlouho premyslela az me odmitla, ze nenasla cestu. Pri pokuse o navigaci do Pekingu to trvalo stejne dlouho. Ale misto toho, aby mi nabidla trasu, jen rekla, ze je to 7342 kilometru daleko. Takze navigace ma jeste rezervy. Jinak na ostatni prikazy reaguje a rozumi.
Myslim, ze je to celkem fajn auto a docela rozumim, proc by nekdo vzal 350h. Ja bych ale povysil na 450h+. Ty extra baterie z toho auta delaji uplne jine auto.
To má prebratý pohon z RAV PHEV ?
CVT e-CVT je super na cukačky ale keď po tom chce človek aby to trošku išlo tak za mňa je to trochu hlučné. Skúšal som iba klasické HEV.
Ak za toto chcú 2M Kč tak no hej....
Ano. Ale jestli si spravne pamatuji a nepletu se, tak minimalne doslo k male zmene ulozeni/polohy samotne baterie. Kvuli tezisti a jeste necemu. A mam pocit, ze ma o chlup kratsi dojezd, nez RAV. Nejspis kvuli vaze.
Zkousel jsem vsechny mody, ale ve vysledku to nema az takovej velkej efekt. Ano, eco je linejsi, nez sport. Ale zas takovej velkej rozdil to neni. Jedine, co jsem zaznamenal a to okamzite, byla zmena (i za jizdy) rezimu podvozku, volantu. Na Sport mode nebylo nutny tolik tocit volantem.
a byl tvrdší jak u toyoty? Já na sport moc nejezdím, moc to vytáčí motor, ale zase to dost rekuperuje, tak to je pro někoho, co rád brzda-plyn, ale u 1,8 se tomu říci nedá.
To netusim. Toyo jsem neridil uz dlouho. Sport se mi osvedcil na dalnici. Ale do mesta ani ne.
U novejsich modelu zalezi, jestli je model v F Sport, nebo Luxury. Luxury je pohodlnejsi a lip zehli nerovnosti. F Sport je tvrdsi. V UX modelu byl ten rozdil propastny. V NX bych rekl trochu min, ale rozdil tam je.
Tak nebo tak, 350h v Luxury ma smysl a naprosto chapu, kdyz si ho nekdo koupi. To auto je na pohodu.
Přijde mi trochu zvláštní, že autor jezdil řekněme okolo 6l, a auto hlásilo 50% jízdy na elektřinu. Mě z toho plyne, že by bez baterky jezdilo za 12l, to snad ne? Ty procenta asi v reálu nebudou tak optimistický. Jinak pěkný auto, cena v dnešní době asi obhajitelná.
no mě ráno, když je okolo nuly, běží spalovák a přitom to jede na elektro (1,8 c-hr) Podívej se na tok energie, červený polosy zmizí a jsou zelený a k baterce jsou šipky na oboje strany. tohle dělá i do kopce, kde elektromotor nestačí a motor to výkonově stačí i dobíjet, je to jenom třeba deset metrů.
"autor jezdil řekněme okolo 6l, a auto hlásilo 50% jízdy na elektřinu. Mě z toho plyne, že by bez baterky jezdilo za 12l, to snad ne?" Co je tohle za bláznivou "logiku"? :D
logika je správná a když vezmeš druhé auto bez hybridu, tak to bude obdobně jak píšeš. Co jezdím s hybridem za 4, jezdil jsem z ex autama za 6-10l a to mám větší komfort a zrychlení.
Kromě toho co tu již ostatní napsali o fungování HEV, tak bych k tomu ještě dodal, že když jedeš normálním spalovacím autem, tak máš třeba 25% a víc času nohu z plynu se spotřebou blízkou nule. To je ten čas, který třeba Toyotí hybridy ukazují jako “jízdu na elektřinu” - plachtí s vypnutým motorem nebo rekuperují. U spalováků v ten moment jede motor setrvačností nebo některé automaty umí vyřadit a plachtit, popř. u MHEV v tomto okamžiku vypnou motor. Když pojedeš s 2.0 TDI 100% času se středně až plně sešlápnutým plynovým pedálem, tak taky nepojedeš za 6l.
50% jizdy neni na elektriku neni s Toyotou/Lexusem problem, pokud nejedes pilu nebo po dalnici. Co se tyka tech sesti litru, tezko se k tomu vyjadrovat kdyz neni napsano ani o jakou trasu slo ani nic dalsiho (jestli jsem to v clanku neprehledl).
Pokud uz u Toyoty/Lexusu bezi spalovak, tak casto bezi na trochu vyssi vykon nez je potreba pro pohyb, aby trochu dobil baterii (ne vzdy, ale casto - samozrejme v zavislosti na mnoha faktorech) a drzel motor v rezimu, kdy z paliva dostane vic energie. Tj. bez baterky by to jezdilo za nejakych cca 9-10litru. Podstatne je, ze kdyz spocitas ty useky ujete "na baterku" a "na spalovak s vyssi nez beznou spotrebou", tak ta kombinace vyjde celkove s "pozitivni bilanci".
Nezapomeň na to, ze pak jede motor na vyšší otáčky, aby nabijel i baterku, než kdyby ji neměl. Takze ano, jede na 12 litrů např, protoze pohání auto a nabíjí baterku.
Já se musím podívat, jestli mně to taky ukazuje kolik % sem jel na elektro. Rozhodující v testu by možná bylo, jak je tá apka stou sklenicí vody, koli testér vyžbrndal dcl na 100km, nebo dát udaje o rekuperaci.
No, domnívám se, že ani jeden z kluků nemá úplně pravdu. Jestli jsem si dobře u NX všiml, tak EV mód nahodile svítí i když dáš nohu z plynu. To bych řekl je jediné vysvětlení těch 50%.
Kombinace jízdy na baterky, sundání nohy z plynu a brzdění. taky tam může být vliv postávání na semaforech a v koloně, protože jízda bude zřejmě definována časem a ne ujetá vzdáleností.
Ano, kdyz das nohu z plynu a neni nejaky dalsi duvod pro spalovak (topeni, silnejsi dobijeni baterky), tak se spalovak uplne zastavi a pak sviti EV rezim. To je u Toyot bezne, pocitam ze Lexus to ma stejne.
Asi zalezi na tom, jak to chce kdo chapat. U Toyoty "EV mode" realne znamena "nebezi spalovak". Typicky na okresce zpomalis pred vesnici, (kratsi) vesnici projedes bez spalovaku a na konci zase pridas. Od mista, kde sundas pred vesnici nohu z plynu az za vesnici, kde se spalovak znovu pusti, to je pro Toyotu "EV rezim".
Pokud chce nekdo EV rezim chapat jako "spalovak se nezapne, dokud to nepovolim", tak si nesmi koupit hybrid ale musi zamirit minimalne do vod PHEV (a to jeste jen u nekterych vyrobcu, kteri to PHEV maji takhle udelane).
a taky jsou tam dvoje kontrolky-ten EV v autíčku-motor může kdykoliv naskočit a EV mod v čtverečku spínané tlačítkem, kde motor nenaskočí, ale jak překročíš rychlost nebo nemáš štávu v baterce, tak ti naskočí na displeji cosi, že jedeš rychle atd. a motor ti naskočí i tak. Na tohle jsem ještě nepřišel, ale bez toho tlačítka ujedu na elektromotor větší vzdálenost než na EV mod.
Myslím, že 50% na elektřinu není čistě na elektřinu, ale s pomocí elektřiny, takže i když auto pohání z 95% ICE a z 5% mechanické práce pomáhá elektromotor tak se to počítá do času "na elektřinu", takže ta spotřeba ICE nebude zdaleka tak hrozná. Kdyby byla pravda, že 50% trasy pohání auto jenom elektřina, tak bys měl pravdu, pak by spotřeba ICE byla zarážející.
Myslis špatně. U Toyoty EV znamená, že ICE je vypnutý. Kdybys měl alespoň pár km s tím najeto, tak to víš.
A ta spotřeba vůbec není zarážející, což odkazuje na to, ze vůbec netušíš jak ten hybrid pracuje. On kdyz ten spalovak jede, tak nikdy v nízké zátěži, ale v nejefektivnějším pásmu střední zátěže a nabíjí přitom baterku. Takze sice má třeba 12l spotřebu, ale díky tomu může pak jet tech 50% za 0.
Dalsi na seznam aut "pekne, nejspis prijemny spolecnik, ale asi to nikdy mit nebudu", protoze je to tak trochu drahe a zaroven tak trochu pro me nevhodne (dlouhe dalnicni trasy).
Radi se napr. hned vedle Volvo C40, ktere me zase opravdu oslovuje designem a faktem, ze oproti XC40 snizili svetlou vysku, ale je to opravdu dost drahe EV se sotva akceptovatelnym dojezdem ... :-!
Jinak jako premiove mama auto do mesta na rozvoz deti, nakupy apod. bude tenhle lexus podle me velmi prijemny spolecnik, mozna jeden z nejprijemnejsich na trhu... ale zadarmo to teda neni :-!
Není zadarmo, ale tak 1,4M za základ 4x4 je asi ok, za 180kW fullsize rodinné auto se stovkou pod 8s a čtyřkolkou... a že do toho můžeš nalít dalších 500 za panoramu a větrané sedačky a tak... to taky není zdaleka největší úlet.
Některý formulace v textu jsou podivný... LED se čtyřmi segmenty by asi bylo trošku málo... a jak přesně brání ten systém otvírání dveří tomu, abych sejmul cyklistu, to by taky asi stálo za podrobnější popis.
joo, na Z4 jsem vždy sklopil střechu a ani jsem dveře neotvíral, v práci nastupuji do dodávky aji z prava, když to není kam postavit. Tohle je návyk, ale tou pravou rukou se otvírá na popud besipu u nás, v zahraničí, když srazíš cyklistu a otvíráš levou, tak máš problém. Zkus si to a to zrcátko uvidíš ihned. Jak jsem dělal instruktora jízd, tak to nebylo.
Ten system je kombinace novejsi generace Safety System a noveho reseni otevirani dveri. Ty nemaji kliky, jak je zname. Kdyz se za ni zatahne, nevyjedou ven, ale jsou pevny. Maji vevnitr cidlo a po odemknuti, se otevrou pevne cely dvere. Zevnitr je to samy. Takze kdyz se pokusis otevrit dvere zevnitr, senzor kontroluje okoli auta. Je to neco jako blind spot monitor, ale ma vetsi rozsah. A kdyz tam neni prekazka, dvere se odemknou a lze je otevrit.
Akurát som si nakonfiguroval AMG GLC 43 4MATIC pri cene od 1 457 000 kč máš auto s 390k/520 Nm zrýchlením 4,9s a maximálkou 250km/h V6 biturbo a spotrebou okolo 12 l.Stále ostáva 500 000 kč na dovybavenie a je to o triedu väčšie auto.No nekup to. :-) Tu netreba riešiť spotrebu, tok energie a rekuperáciu. :-):-):-) A samozrejme 6 rokov alebo 160 000 km servis grátis.To fakt niekto pri aute za 2 melóny rieši spotrebu ?
já jsem to konfiguroval, aby to mělo podobnou výbavu a jsem na 2,9mkč. A základní chyba je, že ten mercede má xx spojek, vrčící kardan a hlučný diferáky, jo a ten servis si musíš zaplatit nebo předplatit, merceddes není charita. Jak mercedes klimatizuje, když motor stojí???
protože má kompresor hnaný od řemenice motoru, reagoval jsem na žíznivý mercedes co má větší spotřebu asi o 125%- https://www.auto.cz/…-390-koni-130185
Neviem odkiaľ tie ceny konkurencie berieš, na SK je GLC od 51000€, tvoje amg je OD 74000€
Podobné peniaze pýtajú za základný NX (cca 50000€) a ten bude vysoko pravdepodobne lepšie vybavený už v základe. Nie spotrebu riešiť nemusíš, dokonca si neviem predstaviť že ako bežný užívateľ rieši tok energie alebo rekuperáciu. Drtivo veľké percento dízlov v tejto kategórií popiera tvoju teóriu o neriešení spotreby. Mimochodom, na to aby si jazdil s tým amg do 12 na sto, tak mestu sa asi budeš musieť vyhýbať :-[]:-[]
Si jednoduchý chalan a pod každým testom vyťahuješ čo si za dané peniaze môžeš kúpiť, to je ok, len zabúdaš že v tých testoch sú väčšinou plne naložené novinárske verzie a ty vytiahneš niečo úplne magické s cenou od a porovnávaš to s tou plnkou
Docela se divím, že se zde nikdo zásadně neopřel kritikou do motorizace tohoto auta. Drahá "prémie" a výsledek je dynamika na urovni mainstreamového turbomotoru 1,6L který by zvládnul totéž i bez pomoci elektromotorů a jistě s vyšší maximálkou...
Ano, emise cca o 20g/km menší a o něco menší spotřeba -- je to ale snad podstatné kritérium pro výběr auta cenou atakujícího 2MKč?
Ale tak Lexus nikdy nebyl o nějaké oslnivé dynamice. Stovka pod 8s a 180kW, to je (v kombinaci s dobrým odhlučněním) důstojná motorizace. Stejně tak vMax 200km/h.
Na tu cenu 2M bych tolik nehleděl, to je nějaká fullka... za 1.4 je základní čtyřkolka... a vem si, že Tiguan 180kW začíná na 1,269 bez 4x4... fajn, jede o něco líp.
Přesně, tohle je konečně důstojné. Není to top, ale za mě už to na X3 stačí. Bude to rychlejší a příjemnější než X3 20d a dokonce i úspornější. Do města a okolí ideál, dálnici to zvládne očividně taky. Že to nemá odpověď na 30d / 30i a víc je samozřejmě taky fakt. Tak to Lexus v EU bohužel má nastavené…
ano je, podívej se na koncern, každý není IT technik a nerad by čekal, až mu zabaví auto. U nás na maloměstě to mají právníci, architekti a různí plánovači, co nezávodí na silnicích a ve městech, nejsou arogantní. Pouštíš autobuse ze zastávek a z vedlejších, chodce na přechodech atd? Koncernisti ne, neboť si opotřebovávat spojku a brzdy nato si auto nekupovali, je to jen a jen o lidech.
Pokiaľ by nebola kritériom spotreba, tak by drtivá väčšina vozidiel v tejto cenovej kategórií nejazdila na naftu :-[]:-[] . Áno, 1,6 turbo by jazdila podobne, ale spotreba v tejto krabici by bola asi hodne vzdialená tomuto nx. Ad cena, ako píše vyššie Emel, tiguan a passat sú už na úrovni 50000€, tu máš úplne naložené auto. Siahnuť po nižšom stupni výbavy, máš nx za cenu +- toho tiguana. Dobre/zlé? Neviem, je to proste alternatíva
No ale to nic nemění na realitě = že za reálnou cenu = by na naftu skoro NIKDO NEJEZDIL (stálo to VÍC než celá podpora bezemisních aut = co z toho ŽE sou podporovaný tolik lidí ŠÍLÍ ;-)
Nebo jsem opět jediný na planetě, komu po každém kliknutí na vašich stránkách naskočí tohle hov.no? Na stovkách jiných webů nikdy žádný problém, vždy jen u vás. Nebo někdo od vás chce těžit krypto na našich kompech?
"Chcete doméně „https://www.auto.cz“ povolit využití až 1,3 GB úložného prostoru v Macu?"
a co kdyby mě to napsal(přeložil) někdo tady, prostě nechápu o co ti jde a ještě v diskuzi o Lexusu, ale tuším, že ti nikdo nerozumí. Víš jaký je rozdíl v hybridech Toyoty a VW?..Žádný, protože koncern hybrid nedokáže vyrobit.
toyotu jsem měl současně s citroenem a chtěl jsem koupit k té toyotě škodovku abych srovnal hybridy a jak jsem projížděl octávii a kdyby měla spotřebu menší jak C-HR, tak bych ji koupil a proč menší..protože je dražšía, ještě zapomněls zmínit, že moje toyota má lepší jízdní vlastnosti než octavie. Fábii jsem koupil a byl 4 kupec v čr, citroena jsem koupil jako první a ještě zapomněls na můj bmw Z4, v konfiguraci taky není jinde k vidění. Jestli budeš kupovat auto, tak se zeptej a hlavně se nestyď.
Jsem fakt jedinej? Chápu, že každej asi nemá doma Mac s M1 čipem, tak mu to třeba nenaskakuje, ale třeba je problém zakopanej jinde.
Není přece možný, aby všude všechno fungovalo normálně, jen na auto.cz furt nějakej problém. Nedávno jsem se nasr.al tak, že jsem už napsal, že tady končím, to když zase po každým kliknutí naskočila celoplošná reklama a žádný blokování oken nepomohlo. Trvalo to několik dní. Před tím zase zamrzalo načítání stránek a šlo to jen přes refresh. Po čase jsem se zkusil vrátit a všechno fungovalo jakž takž, ale za pár dní zase tahle sra.čka. Rozhodně nehodlám potvrzovat, že dávám k dispozici 1,3GB svého SSD zavirovanýmu webu. Jenže když to na mě vyskočí třeba 27x během pročtení 3 článků a projetí diskuze, tak už tu riziko je, že se ukliknu a vedle toho mě to brutálně se.re.
Redakce jako obvykle nereaguje, takže jdu zase pryč, někam, kde stránky fungují.
Proč to jde všude, jen ne tady?
Reklama je jedna věc a pokus urvat 1,3 GB prostoru na disku druhá.
Tobě ta výzva nikdy nenaskočila?
Tvl. Než napíšu těhle 10 písmen, tak musím v průběhu psaní zavřít 4x z3,14čenou reklamu.
Redakce, běž už fakt do prd.le!
To chápu. Na běžnou konzumaci je jabko luxusní hardware a ten ekosystém mám rád, ale cokoli pracovního a víc profi a už se valí problémy. Už mě to pomalu začíná sr.át jako moderní infotainmenty v autech. Čím víc je vše vyspělejší, tím víc je to na howno a nepoužitelné.
no konečně jsem se něco dozvěděl, co píšeš, tak to nemám, používám placený antivir a kdybys chodil sem častěji, tak bys věděl, že ti co mají co do činění s koncernem, tak jsou ohroženi virem více, jak u druhých aut. Nesmíš nic zapojovat do auta aniž bys měl pořádný antivir a jeho druhý programy.
Ne. Důvody utracení 2 milionů za kozu s názvem Lexus ať si každej promyslí sám :-!
Pragmatik, idealista, naivka, laik, odborník..... :-! každej je nějakej, nemám potřebu někomu radit. :-!