Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Nejen Tesla. Podivný volant zřejmě nabídne také nový Lexus

65 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Působí velmi sympaticky. Je vidět že kvalita Toyoty bude pokračovat. Dlouhé záruky na baterie a slušná ekonomika provozu to potvrzuje. Cena je samozřejmě problém, ale to už je dnes vlastně u všech aut, i u těch spalovacích. Takže za mě palec nahoru. Klidně poplivejte inovativní volant vy kdo milujete minulé.
webpaja
Některým zaslepencům, kdyby Toyota pomazala interiér lejnem, tak si budou medit a vypisovat jak je to skvělé.
Avatar - Anonym
Anonym
Nemyslím, že jsem Toyota zaslepenec. Jenom že máme v rodině 2 starší Toyoty a je s nimi už cca 5 let 0 problémů. Machr na EV je Tesla s dalekým odstupem. Ale tohle EV má geny Toyoty (kvalita, výdrž, záruka, spolehlivost) a to se počítá
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vyměnil si 406? 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Ne, mluvím o (nehybridním) Aurisu, který si koupila dcera.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jakej motor? Před pár lety sem je zkoušel a hybrid mi přišel jako (skoro drtivě) nejlepší

EDIT za minutu: KDO a za CO? Tam dal asi VTEŘINU PO odeslání ten :no: ? 😁
EDIT za 2 minuty: KOLIK MÁŠ těch účtů = já kolik mám čekat :no: :😉

No furt platí = zrovna tohle auto sem zkoušel PROTOŽE sem zvažoval koupi NE JAKO PÁJA kterej to voblejzá ABY stejně nepoznal jak to jezdí (většinou došel k až PŘESNÉMU OPAKU co zkušenější😉 a pak dělal že TO JE TO VONO = si dojít půjčit to NIKDO jinej nedokáže 😲 :😉 😁 :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
To auto bych vzal na milost jen díky tomu hybridnímu pohonu do města a okolí 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jezdí o DOST LÍP než si myslíš 😉
to nej zavěšení kol a nižší těžiště a lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy = fyzika no (kašle na značku a všechny další věci co TU má dost lidí za podstat(u)NĚJŠÍ 😲 😄

a na to kde jak jezdí většina lidí planety i česka https😐/fdrive.cz/…ektromobily-6946 je to ideál

Kdo pravidelně jezdí Mnichov Hamburk tak ne ale (těch je nula celá nula nula nula..) jinak.. zatím stále hybrid a brzo (i nás snad doženeme OBŘÍ SKLUZ v infrastruktuře ANO NEmakáme = leda pro zájmy našeho pána) pak asi už (přes)příště elektřinu (a uvidíme co vodík = náš skluz i tam je NO COMMENT https😐/www.glpautogas.inf👋cs/vodikove-stanice-nemecko.html

ANO na to MASIVNĚ NEinvestujeme a (část) ty prachy dáváme VÁM abyste měli POCIT že je dobře = to NIKDY NEZAPOMENEME :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Proč píšeš tenhle komentář? Říkám, že ten hybrid bych na milost vzal, je trochu odtažitý, hybridní toyoty udělaly velký pokrok od té doby, ale jinak ten model je pro mne nezajímavej a v klasické konkurenci najdeš v jeho vrstevnících lepší auta - třeba Fokus.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já si půjčuju při každym servisu auto = někdy i jen při pneu a jezdím tam občas s oběma = takže zrovna já mám docela praxe = naposled jsem měl hybridní Yaris = musím uznat že ten motůrek (dík jiné baterii co zvládá dodávat víc) zabírá neskutečně :yes:

Odtažitý? Co přesně tím myslíš?

V čem ty cítíš velký pokrok?

komentář?? myslíš tu fyziku? spousta lidí si to dodnes nechce připustit = spoutou myslím asi VĚTŠINU?

Jakou verzi Focusu bys před těma 5ti lety vzal? Na to denní po(po)jíždění spíš automat
Avatar - Ozzman
Ozzman
No praxe víc... asi moc ne, projel jsem snad všechny modely Toyoty za poslední 3 roky, které jsou v nabídce, až na Supru. Takže mám trochu přehled.

Nelíbí se mi přechod elektromotoru a spalováku, v novějších Corollách je to lepší, hladší. Pak dávkování brzdy je zvláštní u Aurise a i když podvozkově sedí, tak nějaká chuť do zatáček tam není cítit. Já mam totiž na rozdíl od tebe tu praxi i u jiných aut... No a když bych měl vybrat, jestli nehybridního Aurise VS ostatní - pujdu se podívat na ty ostatní auta 😊

Rozumíš tomu, že se bavíme o autě určené JINAM, než popojíždění (srovnáváme NEHYBRIDNÍ AURIS S NEHYBRIDNÍ KONKURENCÍ), protože na popojíždění BYCH VZAL ten HYBRID ? Na tyto jiné věci bych vzal jednoznačně 1.5 EB s MT.

Ano, ten komentář byl zbytečnej, mimo téma. Já jsem nerozporoval fyziku...a bavíme se o NEHYBRIDNÍM Aurisu
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
hele UŽ I TY????

KAM sakra chodíte na věty JÁ MÁM NA ROZDÍL OD TEBE PRAXI I U JINÝCH AUT???? 😁
hele TO mi vysvětli = jako že Auris je první auto co = sem dostal k 18ti nám a nikdy do tý doby... 😲 :-!

fakt VYSVĚTLI!!!! :😉

no a NEhybridní Auris Corolla (nejen) mi přišly a stále to platí i u současné generace = jednoznačně horší. Možná u té současné o dýchnutí menší rozdíl

a FAKT TO VYSVĚTLI = CO to sakra JE???? 😲 :😉 :-! 😒]
Sakra jel jsem snad vším od A-lfy (má brácha) po V-olvo popravdě víc už leda když to voblejzáš jako pája 😄

Jo a KTEREJ teda Focus = před 5ti lety?
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, tak schválně, kolik konkurentů Aurise 2. generace (tzn auta z r.v. z let 2013-2018 si zkoušel. Já většinu té mainstreamové. Ale s tou "větší" praxí si začal ty, já ti jen odpověděl 😉 Viz ty v 09:09.

Ano, nehybridní Auris je horší, než hybridní, proto tady dokola píšu, že srovnáváme nehybridní auta. U Corolly to nechci psát, protože je uplně jiná, né horší, ale jiná a mne se svym zpusobem líbila (1.2T kombík).

Ford Focus 3. generace po faceliftu 1.5 110/134kw s manualem, ideálně v ST line. To by byla má volba C segmentového mainstreamového hatchbacku před pěti lety, pokud bych nejezdil jen po Praze a okolí a měl auto na kombinaci dlouhých i krátkých cest. Psal jsem to tu mockrát. Stačí takto ?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No já maličko problém s tím manuálem = na to denní pojíždění prostě preferuju automat

Corolla i Auris je furt to samý a ROZDÍL mezi hybridní i třeba tím ne špatným motůrkem 1.2T vnímám všude stejně (podobně). Hybrid je i díky jiným závěsům a té fyzice lepší = snad u současné generace mi ty rozdíly hybrid/NEhybrid přijdou nepatrně menší než u minulé
Jinak Focus (v blbý naftě😉 má sestřenka architekta = protože se jí líbil a na moje naftu ne reagovala = asi jako (bys to byl) ty 😄

ale neodpověděl si na TO HLAVNÍ 😄
KAM chodíte všichni na ty sorry ale fakt EXTRÉMNĚ EXTRÉMNÍ slova = od ryccarda po tebe?? 😲

a já nedopsal že nejdražší co sem si u Toyoty půjčil byla Camry = SUV mě neberou a Supru nemaj
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já na to chodím v reakci na to, co si mi napsal 😊

p.s. 1.2 je jeden z nejkomfortnějších aut své třídy, až moc mekký a přeposilovaný, ale vlastně na naše cesty zajímavá alternativa. Vůbec by mne to neuráželo, na běžnou jízdu je to příjemější, než špatně odhlučněný hybrid 😊
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč mi DŮSLEDNĚ NEodpovídáš????
až mě urazíš rozhodně VELKÝ EXTRÉM to si nikdy nikomu nenapsal = a pak od toho utíkáš???

1.2T sem zkoušel motůrek fajn auto HORŠÍ chování (třeba právě v těch zatáčkách co si zmínil) než hybrid (ale to je logické MĚLO by to tak být = fyzika + jiné zavěšení kol)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Čím jsem tě prosímtě urazil? Napsal si, že máš větší praxi, protože si pujčuješ Toyoty. Já ti napsal, že na rozdíl od tebe mám praxi i u konkurence (tím myslím konkurence Aurisu o kterých se bavíme, ale myslím, že jsem v životě řídil opravdu hodně aut, takže i na tomto poli bych asi měl větší výčet aut a motorizací) a na základě toho hodnotím, že JÁ bych dal přednost jinému autu.. a už se mi tu nechce opakovat, že autu mimo město atd... Chápeme se ?
webpaja
Ještě vypiluj umístění velkých písmen a už se nebudou dát číst diskuze vůbec 😒]

Dělám si legraci.

K řízení, to má Lexus u principiálně FWD NX rozhodně na úrovni GLA a lepší než X1 (neberu velikost auta a kategorii, spíš FWD platformu). Nevím jak současné Toyoty (vyjma HL Mikesuse, tam trochu bez citu, ale u náklaďáku pořád slušné), ale Lex naladit řízení umí (to bylo nádherné třeba u posledního IS.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Trochu jsem se nechal unést, diskuze začala Aurisem v nehybridu a zase se točíme kolem hybridu 😁 Opět... že já vůl ještě vzdoruju 😁

Ty současné Toyoty jsou slušné, naprosto srovnatelné s konkurencí, ten Auris mi přišel odažitější, vůbec ty hybridy té starší generace byly jiné.

Jak starší Ravka, Auris či Yaris byla v hybridu auta, na které si trochu musíš jako řidič konvenčních dehtožroutů a benzinaku zvykat. Jiná odezva na plyn, na brzdy. S Corollou, aktuálním Yarisem/Camry a dvojicí SUV RAv a HL se to zlepšilo a ten rozdíl už je minimální. Taky je to vidět i na oblibě těchto aut v ČR. Nikdy tolik Toyot, jako nyní nevídám.

Samozřejmě Hamuna tohle nikdy nepochopí, protože na tom autě jezdí 5 let a nepříjde mu to jiné. Ale když si tam sedneš ze spalováku, rozdíl tam byl, nyní je to mnohem lepší.
ryccardo
Ne spíš, že ty vůl s tím imbecilem vůbec ztrácíš čas 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
po VELMI EXTRÉMNĚ EXTRÉMNÍ větě z 9😁6

další naprostý EXTRÉMNÍ EXTRÉMISMUS? Není to MOC???? 😒

Notuje si s tebou (už i) ryccardo = to je VELKÉ VAROVÁNÍ (že je něco ŠPATNĚ
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co je extrémního na tom, že jsem napsal, že pokud jezdíš denně hybridem, tak nechápeš člověka, kterej tam sedne poprvé po létech jízdě ve spalováku ? I na automat si musíš chvíli zvykat, na diesel si musíš chvíli zvykat, nebo naopak na benzín....

Hele, řeknu ti takovou věc. Když jedu jeden den Tranzitem a večer jsem přesedl do osobáku, přišel mi jako motokára - na tom není nic špatného... Nevím, proč se tě to tak dotklo ?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
no já si spíš musím zvykat na manuál = když s ním jedu třeba 2x do roka = právě nějakou půjčenou Toyotou

to v 9😁6 je extrém = myslím že si to NIKDY NIKOMU za roky kecání o autech nenapsal = sakra PROČ MĚ? a zajímá mě to protože to samý vymyslel třeba ten TEĎ TĚ NADŠENĚ PODPORUJÍCÍ ryccardo 😄
sice se pak ukázalo že má dokonce drtivě menší praxi než já = se značkama aut i s druhy pohonů i jen spalovacích motorů = ale NAPSAL TOTÉŽ CO TY

formulace HAMUNA NIKDY NEPOCHOPÍ = je ku..rva přes čáru. Tohle chápu když to píše (někdo jako) ryccardo VIZ DNES 10:20 = u tebe ne. Ostatně jak se jezdí s C-HR a na platformě TNGA jsem tu možná psal úplně první a hlavně VŠECHNO to co TY popisuješ že si zkusil = sem zkusil i já! (s výjimkou Highlanderu)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Protože jsem si jistej, že si té konkurence Aurisu neprojel tolik. Že si jel Alfou v jiné třídě, nebo Volvem, to je irelevantní. A naštval si mě tím, že taháš zase hybridní Auris někam, kde je diskuze o nehybridních Aurisech a jejich konkrenci, kterou znáš od pár aut.

Schválně, kolik aut C segmentu z let cca 2010-2019 jsi řídil (uvedl jsem přesah výroby Aurisu, protože jiné modely se překrývají v různých letech), za mne😒br />
Fokus 3,3fl,4
Megane 3 a 4
Mazda 3 (2019)
Auris, Corolla
Octavia 2,3,3fl
Hyundai i30
Kia Ceed
Alfa Giulietta
Seat Leon
Honda Civic

Tato všechna auta jsou konkureti Aurisu, pokud si zkoušel více, omluvím se ti, jinak mé tvrzení není nepravda a nic extrémního.

p.s. nikdy nepochopíš, PROTOŽE V TOM AUTĚ JEZDÍŠ 5 LET ! Tak asi těžko budeš řešit, jestli je to jiné pro řidiče spalováku 😁 😁 Přesvěč mne o omylu, že to tak je. Jde ti o rétoriku? Nebo že píšu nepravdu ?

p.p.s. Ano, zkusil si Toyoty, já mluvím i o konkurenci = jiných vozech jiných výrobců, už chápeš ? Proč se tak rozčiluješ ? Vždyť si stačí jen přečíst, co jsem psal a nemusíme se tu hádat jak dvě báby na tržišti ! 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tak ZASE BEZ odpovědi = začíná to být NÁPADNÉ 😉

Že sme zkoušeli Megana = jsme se zrovna tuhle bavili 😄
Giuletta byla ve výběru ale bohužel cena
Leon i30 Ceed ani Okta = absolutně ne
to volvo ZASE TVÝ FABULACE co to je??? to zrovna TAHLE TŘÍDA

ale O TOHLE NEJDE = podívej si JAK si to formuloval

a tlačíš to KUR...VA HODNĚ JINAM = takže znovu PROČ MI píšeš věci = co NIKOMU JINÝMU??
TAKHLE se chová (třeba) ryccardo = jo já si vybral a hrálo tam roli že sme věděli že za chvíli budeme kupovat i další auto. ale viz to C-HR a obecně nová platforma = možná fakt JÁ sem tu byl první kdo tu o ní psal i kdo na ní jezdil = a jo je perfektně tuhá. Ostatně ROZDÍL sem kdysi psal mikesusovi (lepší zavěšení kol vs tužší TNGA = plichta😉

což sem trochu ÚMYSLNĚ kecal = ta tužší platforma je prostě paráda :yes: 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Na co chceš odpověd? Formuluj otázku. Napsal jsem ti co jsem řekl, proč jsem to řekl. Jestli je to nedostatečné, formuluj otázku.

Volvo ? Ok, tak V40 je stejná třídá, já to neberu jako mainstream, to beru tedy zpět, je to asi diskutabilní, ale pro mne je V40 konkurentem 1er A3 a tak...

Mne je fuk, co sis vybral, diskuze začala jinde. Konkurence nehybridního Aurisu .. Já ti ten hybridní auris nehaním, nerozporuju, jen mne moc mimo pohonu nebral.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No nejezdí se s tím špatně = ale když o tom mluvíš tak 1er sem taky zkoušel
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já ne 😊 Tedy jako řidič, jinak samozřejmě ano první 2 generace RWD
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já to současný 1er taky ne = tentokrát to máme že na 99% oba příští auto bude zase (hybrid) Toyota
já nevím co, kolega RAVku (spíš asi zase HEV)

no já (většinou) dělám spíš takový OPAK než pája = zkouším jen to co mě nějak reálně zajímá (připadá v úvahu pro koupi). Plus auta co si půjčuju při servisu = to prostě zkusím co je co mají na půjčení

Je to protože tihle cestovatelé jsou i v hifi = zaberou (bez přehánění) tisíce hodin času a často (jsou z části i známí) dopředu víš že na 99% nic nekoupí = jen ti zabare hodinu času. Takže OBČAS něco zkusit (já třeba 3er) i když VÍŠ že si to nekoupíš nojo nikdo nejsme Matka Tereza nebo Ghándí a i ty jsou URČITĚ jen výtvor PR :😉

ale voblejzat to a pak se chlubit že JÁ vyzkoušel a TY NE = už mám po pubertě
Navíc u toho páji (osud fakt miluje ČERNÝ HUMOR) to je jak sem napsal = zřejmě nemá cit a většinově dojde k přesnému OPAKU než solidní zkušený zdroje. Můj oblíbený vtípek co asi nezapomenu VČETNĚ POPÍRÁNÍ delší BRZDNÉ DRÁHY = kdy na dotaz odpověděl JÁ TO NEMĚŘIL ale Vaculík (kterej to vysvětlil i z pohledu techniky PROČ to tak je) URČITĚ KECÁ :😉 😁 :-!

No to sme zase (dnes DOST ABSURDNĚ) pokecali 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ještě jednou a naposledy : Já ti to napsal jen v reakci na to, že si psal, že máš větší zkušenost 😊 Ber to takhle, nevytahuju se, ale pro hodnocení aut je dobré znát konkurenci.

Já ale nejel těmi auty vždy jen na saloně, těch je asi i poměrově méně, než: stačí mít kamarády a ti mají kamarády...někde se sejdete, projedete....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Asi bys měl mrknout do diskuze = vysvětloval si MI že toyoty udělaly velký pokrok od doby kdy jsme před 4-5 lety koupili dvě Toyoty. No a to je to ono = já je (přece) všechny nový vyzkoušel

a VÁŽNĚ tu asi možná první psal o nový platformě ale i první vyzkoušel první auto na tý platformě = a psal to sem

Stačí mít kamarády = to je další pokračování (dnes) načaté série? 😲 :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ok, nepochopil si mne, já mluvil o tech testovaných autech v rámci konkurence, né Toyoty, nevěděl jsem, že reaguješ na to mezigenerační srovnání. To je zase má chyba, tam vím, že si to zkoušel.

Ano, tak jsem se dostal k projíždce mnoha aut, kamarád si něco koupí, tak přiveze, já zase jemu, tak to někdy chodí 😊 Samozřejmě né všechna auta jsem projížděl dlouhé hodiny, to ale na základní postřeh asi stačí.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vím když neteta mívala půjčená tady v česku testovací auta na týden = tak to je jen tak tak důkladně poznat. Když kamarád vrátil testovací auto s asi 2 tisíci km = mohli se pos.. :-!

no a teď to podstatné a důležité KDO SE PŘIDÁvá https😐/www.kurzy.cz/…eakci-na-masakr/ :yes: :yes: 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Dám to radu zadarmo, s Ozzmanem nemůžeš vyhrát pokud jde o osobní zkušennosti s rozmanitými modely různých značek. Trošku v přesile tam budou Fordy, ale na tak široký záběr nemáš. :-! 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Myslím, že jsou tu lidé, kteří mají ten výčet aut mnohem delší.

P.s. možná to dnes bude větší počet Toyot, než Fordů
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
já nepotřebuju vyhrát = jen mě trochu vadí.. styl ryccardo preferuju (normální) Ozzy (ne ten co mi vypisuje většinu modelů třídy a zkouší jestli sem je PŘED koupí všechny vyzkoušel 😄

a zrovna s Toyotama mám prostě (s výjimkou Highlanderu a Supry a rád bych teď vyzkoušel GR86) docela nadprůměrně zkušeností
Avatar - Anonym
Anonym
Vyhrát ne, jenom označkovat každý konec vlákna 😄 😄 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒] 😒] 😒] 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
To víš, je červené. A to má velkou váhu 😄 Jinak jel jsem s tím a není to špatné. Po městě za 6,5, to myslím není na nehybridní benzíňák špatné. Oproti našemu Priusu je to nadupané výbavou, všude kamery, samo parkuje atd.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je D4D? 😁 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
d4 D fakt ne ale takový D4S https😐/www.auto.cz/…jaky-to-ma-smysl?… :yes: 😉
webpaja
Co to má společného s tím nesmyslem místo volantu? Měl jsem XY aut různých výrobců a neměl s nimi problémy, znamená to snad, že bych tu velebil berany u Jaguaru?
ptr078
ked berany, tak zo silnicky, uchop si vyberies aky chces, mas na volante brzdy, radenie, computer rovno pred ocami, ze dovidis, a mozes si ich prepaskovat kazdy tyzden podla nalady a kombinacie s ambientnym osvetlenim, samozrejme iba v premii 😉
webpaja
A na vytočení i ostré zatáčky potřebuješ pár stupňů otočení 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Není to MOC pájo? Máš finanční problémy nestojí ti nebo proč se čím dál víc chováš jako...?

Naběhl sis TRP https😐/www.autorevue.cz/…mobilove-reklamy :😉

EDIT za 2 minuty: Jestli si to (byl :no: ) TY PÁJO = tak tady to chápu :-!
Avatar - -PHEV-
-PHEV-
Příspěvek podléhá schvalování.
rasto111
😁 lexus je cely divny takze jeden volant to nenapravi ani nepokazi
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
webpaja
...Lexus v tom umí šlapat! Když se zbavil neotřesnějšího ovládání infotainmentu pomocí touchpadu, tak se bude snažit zabít řidiče tímto stylem.
I přes oporu v horní části oproti ještě hloupějším beranům Tesly je to blbost.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
ale jedné automobilce to přináší naději na zlepšení ergonomie. Víte které???
ptr078
frantici si konecne dovidia na icocpit, volant vadit nebude, kto by predsa dobrovolne bral pezot na serpentiny 😁
esper
Vacsie kruhove objazdy, kde treba pri vyjazde jednou rukou drzat otoceny volant a druhou davat smerovku, budu radost s takymto volantom 😀. Manevrovanie pri parkovani tiez. Pokial Maximalny rozsah otacania za kazdych okolnosti nie je max +-100 stupnov, tak je chybajuca cast volantu iba otravna.
webpaja
I s proměnným převodem řízení tak jak ho známe z aut, kde už je si to neumím představit. Možná to Lexus vychytal dokonale, ale moc tomu nevěřím, v utažených obloucích by příliš strmá charakteristika byla příliš agresivní.
Jedinou teoretickou výhodu vidím v tom, že by se spousta lidí naučila držet volant na správném místě a ne jako prase kost.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tohle bych snad i (málem) podepsal :yes: 😉
esper
Ja suhlasim. Iba teda ja by som bral velmi strme motokarove riadenie a vtedy by mi vyhovoval aj taky volant. Ale to samozrejme nie je pre kazdeho a tak sa to do serioveho auta dat neda. Takze rozsah otacania volantom vlastne ostane aj v tycho lexusoch skoro rovnaky ako pri beznom volante, iba sa moznosti uchopu zredukuju o asi 30 %. Preto som pisal, ze to je "prakticke" 😀. Minuskarom asi nedoslo...
Avatar - speedfred
speedfred
Je to predsa Lex takže ten nemôže spraviť nič zlé. Neviem prečo to už nedali do LFA.
webpaja
Proto, aby finální resumé Clarksona nebylo negativní 😉
webpaja
Logiku a smysl pro nadsázku u palcařů nečekej 😉

Kdybych měl nicků jako Kylie (včetně jejího -PHEV-), tak bych ti to vylepšil. Ačkoliv obecně nepalcuji 😉
esper
Dik, ja si z toho az taku tazku hlavu nerobim. Uz som aj postrehol ake individua sem chodia a ake sialene veci pisu. Cista psychiatria niekedy 😀.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
hele ZKLIDNI TO = tak jako testy aut i chápání (jiné) reality MÁŠ FURT přesně OPAČNĚ (asi
Vaculíkovo pravidlo😉

JÁ se JÁ a JÁ se k sobě (na rozdíl od multinicků) HLÁSÍM

tak NEŽVAŇ blbokraviny = já sem JEN amaterasu (BAN za nadávání PRO RUSKÝM SVI..NÍM teď PO začátku války) a já. že chybou ajťáků ACZ se mi s novou platformou zpřístupnil účet kylie sem OKAMŽITĚ NAPSAL do diskuze!

Takže nebuď TRAPNĚJŠÍ než je nutný a NEŽVAŇ blbeblbokraviny
traveldrive
Človeče, vieš, že ten volant pri reálnom jazdení nemusí byť až taký mimo? Schválne som si párkrát dával pri jazde hlavne po meste, pozor, kde sa volantu dotýkam a ako ho bežne uchopujem a zistil som že horný oblúk v rozmedzí odhadom +/-45° a dolný možno v ešte väčšom uhle prakticky vôbec nepoužívam. Tu a tam nejaký mimovoľný dotyk, inak nič, v každej situácii je poloha rúk od "3:40" do "o desať dve"... V mojom Berlingu počas jazdy vôbec neregistrujem sploštenú spodnú časť venca a na toto by som si zrejme tiež zvykol.
webpaja
Vzpomeň na video s krizovou situací v Tesle, nevěděl jak to chytit. 😉
traveldrive
No neviem, ťažko povedať. Môže to byť aj o zvyku. Trebárs dnes máš v autách pedále v poradí zľava spojka, brzda, plyn. Nedávno som mal možnosť zajazdiť si s veteránom z roku 1920 a ten mal plyn v strede a brzdu vpravo - vieš si predstaviť, čo by sa stalo, keby si musel rýchle dupnúť na brzdu? Počítam, že toto bola podobná situácia - ukážka bola možno vopred plánovaná ako úmysel dokázať, že ten volant je proste zlý. V tomto prípade by som sa radšej spoľahol na vlastnú skúsenosť.
esper
Ano, ta horna a spodna cast volantu nie je najdolezitejsia a tiez ich az tak nevyuzivam. Ale obcas hej a tak sa mi nepozdava odstranit cast volantu. ABS tiez napr. vyuzivam minimalne, vyhrievane sedacky nikdy, a vymyslel by som este kopu podobnych diskutabilnych prikladov, ale asi zbytocne... Asi sa zhodneme, ze volant je tak dizajnovo rokmi overeny, ze ukrajovat z neho v relativne beznom seriovom aute sa nezda ako dobry napad. Ale mozno buducnost ukaze ako to naozaj je. Vela veci bolo v autach v minulosti svatych a dnes uz su raritne. O 20 rokov mozno vsetci budeme mat volanty ako z KITTa 😀
Avatar - -PHEV-
-PHEV-
Příspěvek podléhá schvalování.