Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVW zvažuje bývalé letiště u Plzně jako místo ke stavbě obří továrny na baterie
13 komentářů
petr petrumr
0
Škoda, že to není Holešovská průmyslová zona a Plzeňáci mají štestí, že u nich nežije ten chovatel žab a křečků. Bezuplatně to nebude, u nás pozemek po armádě stál 1kč bez dph, regenerace a sanace půdy po vojenské PHM stála 55Mkč, takže pozor co je vojenský není zadarmo.
MS-sport
jenom potřebujou někam odkládat ten šrot co se neprodává :-!
Jaký "šrot co se neprodává" máte na mysli?
elektrovozíky :-!
Kazde forum ma komedianta, ktory sa hned vyhadze ako pocuje slovo elektromobil, na ACZ si ty, len neviem ci chces byt iba zaujimavy, alebo sa nedokazes vyrovnat s prudko rastucimi predajmi elektromobilov, ktore uz v EU tvoria patinu vsetkych predajov.
Ano, ale jen díky zločinným dotacím na několika evropských trzích. Bez miliardových podpor, ukradených tamními vládami všem daňovým poplatníkům, jsou zkratopřepravniky vůči normálním autům zcela nekonkurenceschopné! 😒] :no:
Vidim ze stale nechapes dotacie ako najlacnejsi sposob znizenia emisii ku ktoremu sa kazdy EU stat zaviazal a nechapes ze sa to plati z penazi uz davno vyclenenych na tento ucel, ci s EV alebo bez, samozrejme neovladas ani pocet EU krajin bez EV dotacii, ani to ze sa za posledne roky stale zvysuje, spolu s predajmi a podielom na trhu, takze tvoja alobalova konspiracia nefunguje 😄 Dostudovat a dovtedy sa zdrz komentovania 😉
.StenLi.
Konecne nejake realne kroky spravnym smerom namiesto PR oznamov o EV planoch. Svet potrebuje obrovske mnozstvo baterii do energetiky, elektromobilov a domacnosti s PV na ukladanie OZE a nocnych jadrovych prebytkov, cim skor sa materialy na ne vytazia a samotne baterie vyrobia, tym bude ich prinos a prakticky nekonecna recyklacia prospesnejsia.