Elektromobilita
Zpět na článek
VW zvažuje bývalé letiště u Plzně jako místo ke stavbě obří továrny na baterie
13 komentářů
gutex
4
Jaký "šrot co se neprodává" máte na mysli?
Přejít do diskuze
.StenLi.
Konecne nejake realne kroky spravnym smerom namiesto PR oznamov o EV planoch. Svet potrebuje obrovske mnozstvo baterii do energetiky, elektromobilov a domacnosti s PV na ukladanie OZE a nocnych jadrovych prebytkov, cim skor sa materialy na ne vytazia a samotne baterie vyrobia, tym bude ich prinos a prakticky nekonecna recyklacia prospesnejsia.
.StenLi.
Kazde forum ma komedianta, ktory sa hned vyhadze ako pocuje slovo elektromobil, na ACZ si ty, len neviem ci chces byt iba zaujimavy, alebo sa nedokazes vyrovnat s prudko rastucimi predajmi elektromobilov, ktore uz v EU tvoria patinu vsetkych predajov.
.StenLi.
Vidim ze stale nechapes dotacie ako najlacnejsi sposob znizenia emisii ku ktoremu sa kazdy EU stat zaviazal a nechapes ze sa to plati z penazi uz davno vyclenenych na tento ucel, ci s EV alebo bez, samozrejme neovladas ani pocet EU krajin bez EV dotacii, ani to ze sa za posledne roky stale zvysuje, spolu s predajmi a podielom na trhu, takze tvoja alobalova konspiracia nefunguje 😄 Dostudovat a dovtedy sa zdrz komentovania 😉
MS-sport
všechny, které mají 4 kola a pohybují se pomocí elektromotoru napájeného pomocí baterie :-!
Arese
Ano, ale jen díky zločinným dotacím na několika evropských trzích. Bez miliardových podpor, ukradených tamními vládami všem daňovým poplatníkům, jsou zkratopřepravniky vůči normálním autům zcela nekonkurenceschopné! 😒] :no:
petr petrumr
Škoda, že to není Holešovská průmyslová zona a Plzeňáci mají štestí, že u nich nežije ten chovatel žab a křečků. Bezuplatně to nebude, u nás pozemek po armádě stál 1kč bez dph, regenerace a sanace půdy po vojenské PHM stála 55Mkč, takže pozor co je vojenský není zadarmo.