Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
caliban
7
Vážně? To stavěla s pomocí srpu a kladiva tlupa ožralých ruských mongolů?
Midlosek
Určitě ale dostane mnohá vylepšení, aby dosáhl kvalit legendárního Hammerhead Eagle i-Thrust 😁
Tesla_Ludek
Příspěvek podléhá schvalování.
rohYpnol
Tohle je předprodukční verze... Ta produkční bude .... ještě horší 😒] 😒] :-!
traveldrive
Ako sa hovorí, účel svätí prostriedky. Musk vie, že keby ukázal hoci dokonalé auto, vždy budú pozitívne aj negatívne ohlasy. Preto pokojne vystaví trebárs Cybertruck s okatými chybami a nedokonalosťami. Vzhľadom na celkový tvar tohto zázraku tipujem, že ani nebol vytvorený na to, aby lámal rekordy v predajnosti. Ale aby pritiahol pohľady okolia všade, kde sa objaví. A tento účel be váhania plní. Mnohé firmy investujú do reklám oveľa viac, než koľko Tesla investuje do Cybertrucku.
Drive,dalo by sa s tebou na 100 % suhlasit.
Az na tu cast,kde pises,ze Cyber nebol vytvoreny nato,aby lamal rekordy v predajnosti.
V tejto casti si osobne myslim,ze to bude presne na opak.
Nikdy som nemal okolo seba Teslistov,ale teraz mam uz 4 co zaplatili zalohu a chcu to auto stoj co stoj,lebo je netradicne ine.
Az na tu cast,kde pises,ze Cyber nebol vytvoreny nato,aby lamal rekordy v predajnosti.
V tejto casti si osobne myslim,ze to bude presne na opak.
Nikdy som nemal okolo seba Teslistov,ale teraz mam uz 4 co zaplatili zalohu a chcu to auto stoj co stoj,lebo je netradicne ine.
Magber
Příspěvek podléhá schvalování.
Asi by bylo dobré připomenout, že záloha je (v ČR) 2 500 Kč (cca 100 Eur) a je plně vratná pokud si to člověk rozmyslí. Obávám se, že cena bude docela vysoká, protože Cybertruck je vnímané a stavěné jako postapokalyptické auto (s balistickou ochranou).
To viem.
Vedia to aj oni.
Tak isto niekde pisali,ze cena zakladneho modelu by mala zacinat na 39000 dolarov.
Nikto s takym niecim uz ani nerata,ale pre tych 4 zrovna nie je problem dat ani 60 000 eur ,keby to malo stat.Proste to chcu,lebo je to ine,specificke,jedinecne,dokonale a x dalsich privlastkov,ktore som od nich pocul 😁
Vedia to aj oni.
Tak isto niekde pisali,ze cena zakladneho modelu by mala zacinat na 39000 dolarov.
Nikto s takym niecim uz ani nerata,ale pre tych 4 zrovna nie je problem dat ani 60 000 eur ,keby to malo stat.Proste to chcu,lebo je to ine,specificke,jedinecne,dokonale a x dalsich privlastkov,ktore som od nich pocul 😁
Ak zaplatíš zálohu, tak si fixuješ cenu v dobe objednávky. Ako spomenul evocolt, dali sa objednať verzie za necelých $40k, ale pravdu máš aj Ty, do ponuky pribudne verzia so 4-mi motormi, batériou nad 100 kWh a cenovkou zrejme tiež nad $100k, ktorá sa začne vyrábať a predávať budúci rok ako prvá 😄 V Európe nepredpokladám, že bude skôr ako v r. 2026, ak vôbec oficiálne príde.
PS: záloha je už pár mesiacov $250 a už cca 2 roky je nevratná.
PS: záloha je už pár mesiacov $250 a už cca 2 roky je nevratná.
Psal jsem o ČR, kde Tesla uvádí : "Předobjednat Cybertruck - Konfiguraci svého vozu budete moci dokončit před zahájením výroby. - Splatné dnes 2 500 Kč Plně vratná záloha." http😐/www.tesla.com/…ybertruck/design#…
Ja jsem hlavne zvedavy, jestli je takove auto vubec mozne v evrope homologovat.
To se uvidí. Myslím si, že jeho balistická ochrana je pro většinu budoucích vlastníků stejně rozhodujícím faktorem jako terénní schopnosti u Mercedesu G. Postapo (post-apokalyptická společnost a fungování v ní) je velmi seriozně brána zejména v USA, kam "opancéřovaný" pickup velmi přirozeně zapadne.
s 99 % pravdepodobnostou to mozne nebude. auto, tak ako je navrhnute, je skvely zabijak chodcov a v EU mu nedovolia jazdit. este by mohli pridat nejaky packet s ostnami 😄
Čas ukáže. Ale vyzerá tak kontroverzne, že to na žiadne obrovské predaje nevyzerá. Po počiatočnom boome nadšenie opadne a auto sa bude hodnotiť pragmaticky a už nebude žiadané len kvôli vzhľadu a inakosti. Uvidí sa.
Cim mi to pripomina drivejsi predpovedi prodejnosti Tesly?
😁
😁
Vyzerá - ehmm, inak... Ale podstata toho auta je inde - trvácnosť. Malo by vydržať min. 3 million miles / 5 miliónov kilometrov, žiadne škrabance, vyššia odolnosť pri nárazoch.
Baterky odejdou po 6 letech a mají vymalováno i s celým slavným Sajbrtrakem, ovšem nějaký spalovák se třeba potom domontovat dá 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
https😐/www.tesla.com/…vehicle-warranty
"8 let nebo 160 000 km, podle toho, co nastane dříve, se zachováním alespoň 70 % kapacity akumulátoru po dobu trvání záruky."
Tesla Model 3
"8 let nebo 160 000 km, podle toho, co nastane dříve, se zachováním alespoň 70 % kapacity akumulátoru po dobu trvání záruky."
Tesla Model 3
To jsou ale jen nedůležitá písmenka. Když se opravdu něco šustne, tak dopadneš jako tahle paní, vystrčej na tebe pr.el. Vstřícností při uplatňování reklamací je Tesla pověstná. 😄
https😐/www.autoforum.cz/…novou-478-tisic/
Záruku neuznají a koupit za své se nevyplatí, záruka je u Tesly jen jakési pokřivené PR.
https😐/www.autoforum.cz/…novou-478-tisic/
Záruku neuznají a koupit za své se nevyplatí, záruka je u Tesly jen jakési pokřivené PR.
Sleduješ naozaj hodnotný zdroj informácií, len pre ilustráciu citujem z daného článku: "Jakožto obyvatelé Hongkongu nemají problém takový vůz dlouhodobě používat, v tomto městě pomalu není kam dojet."
Napísal by redaktor rovnakú vetu o Královéhradeckom, Libereckom alebo Zlínskom kraji, ktorých cestná sieť je menšia? A mimochodom - Hong Kong nie je len ostrov samotný, ako si redakcia istého fórového webu a ich čitatelia myslia, ale má aj mosty a pevninskú časť. Plus bez ohľadu na to, čo si o tom myslíme, tak Hong Kong je súčasťou Číny, čo dovoľuje majiteľom áut používať cca 5 mil. km ciest bez toho, aby vycestovali za hranice.
Hejteri sa oháňajú takýmito článkami, ale ich mozog nedokáže spracovať podstatu - v texte je napísané meno a priezvisko majiteľov Tesly, t.j. je to jednotlivý prípad. Keby mali redaktori písať články o tom, ako spaľovák nechal v štychu svojich majiteľov, potrebovali by ako prílohu celý telefónny zoznam.
Napísal by redaktor rovnakú vetu o Královéhradeckom, Libereckom alebo Zlínskom kraji, ktorých cestná sieť je menšia? A mimochodom - Hong Kong nie je len ostrov samotný, ako si redakcia istého fórového webu a ich čitatelia myslia, ale má aj mosty a pevninskú časť. Plus bez ohľadu na to, čo si o tom myslíme, tak Hong Kong je súčasťou Číny, čo dovoľuje majiteľom áut používať cca 5 mil. km ciest bez toho, aby vycestovali za hranice.
Hejteri sa oháňajú takýmito článkami, ale ich mozog nedokáže spracovať podstatu - v texte je napísané meno a priezvisko majiteľov Tesly, t.j. je to jednotlivý prípad. Keby mali redaktori písať články o tom, ako spaľovák nechal v štychu svojich majiteľov, potrebovali by ako prílohu celý telefónny zoznam.
Cituješ z článku bezvýznamná ho.vna na tři odstavce a smysl ti zcela uniká.
Tady ale přece nejde o to, že je auto nechalo ve štychu, to se stát může, ale že je ve štychu nechala Tesla se zamítnutím reklamace.
To je podstata, ty "telefónný zozname". Píšeš sice o podstatě, ale evidentně tě význam tohoto slova zatím míjí. Chápu, článek je dost dlouhý, ale já jsem to shrnul do tří krátkých vět a ani to jsi nepobral a reaguješ na zcela nedůležitá fakta.
Tady ale přece nejde o to, že je auto nechalo ve štychu, to se stát může, ale že je ve štychu nechala Tesla se zamítnutím reklamace.
To je podstata, ty "telefónný zozname". Píšeš sice o podstatě, ale evidentně tě význam tohoto slova zatím míjí. Chápu, článek je dost dlouhý, ale já jsem to shrnul do tří krátkých vět a ani to jsi nepobral a reaguješ na zcela nedůležitá fakta.
Počkaj, túto pikačovinu si si odniesol ako pointu z toho "hodnotného" článku plného bludov? Že Tesla zamietla reklamáciu a bežné automobilky to podľa Teba nerobia? Mám pre Teba novinku, robia, dokonca ani nemusím odkazovať na skúsenosti kamarátovho kamaráta, mne zamietol Mercedes reklamáciu blbnúcej elektroniky. Výmena ma stála "len" cca štvrtinu toho, čo chcú tamtí za baterku, ale aj tak si myslím, že v záruke by mala stáť nulu, zvlášť pri takej značke a aute za 100k. Takže sorry, opäť jednotlivý prípad versus telefónny zoznam.
Čisto pre srandu ako zavádzajúci je článok na ktorý odkazuješ, títo chlapci robia naozaj psie kusy s autami, tu si s novým Plaid modelom "zaplávali", baterka + motor zostali ako sú od výroby, neboli nijako modifikované ani chránené: https😐/www.youtube.com/watch?…
Čisto pre srandu ako zavádzajúci je článok na ktorý odkazuješ, títo chlapci robia naozaj psie kusy s autami, tu si s novým Plaid modelom "zaplávali", baterka + motor zostali ako sú od výroby, neboli nijako modifikované ani chránené: https😐/www.youtube.com/watch?…
Nevím, proč sem demagogicky zatahuješ Mercedes "kamarátovho kamaráta", když je řeč o Tesle. Klasika - vlastní chyby zamlčovat, bagatelizovat nebo překrucovat, na chyby ostatních bezpředmětně poukazovat.
No nic, to že Lojza krade ještě neznamená, že já můžu krást také, to snad není norma.
To tvé video ovšem není o té paní, která vezla děti ze školy v dešti a domů nedojela.
No nic, to že Lojza krade ještě neznamená, že já můžu krást také, to snad není norma.
To tvé video ovšem není o té paní, která vezla děti ze školy v dešti a domů nedojela.
Naozaj, úprimne rád by som s Tebou pokračoval v tejto debate, ale chýba Ti absolútne elementárna schopnosť chápať moje príspevky, asi to bude slovenčinou.
Kde ja napíšem dva odstavce Ty vidíš tri, ak ja poukazujem, že odkazuješ na zlyhanie jedného konkrétneho EV a argumentujem tým, že sa to deje tisíckrát denne pri spaľovákoch a 2x napíšem, že sa to stalo MNE, tak spletáš o kamarátoch, keď Ti ukážem video Tesly ponorenej po kapotu (a pošlem ďalšie, ak chceš), čím ukazujem, že za normálnych okolností dážď nemá šancu, tam Ty plačeš nad paní s deťmi a hovoríš - čo vlastne? Že Tesla je brak, ale automobilke (doplň sem prosím konkrétnu značku) sa to nikdy nestalo?
Fakt ma zaujíma, ktorá automobilka je bez chybčky a vyhovuje Tvojmu videniu sveta, napíš ju sem, nech máme z Tvojich hejtov aj nejaký osoh.
EDIT: Len doplním - Ty na základe článku z autofóra tvrdíš, že: "Když se opravdu něco šustne, tak dopadneš jako tahle paní, vystrčej na tebe pr.el. Vstřícností při uplatňování reklamací je Tesla pověstná."
Ak by som chcel argumentovať rovnako prostoducho, tak poviem, že na základe tohto článku (https😐/autobild.pluska.sk/…o-kazilo-najviac) Tesla mení motory a batérie zákazníkom ďaleko po záruke a dostanú tak garančný servis na 1,5 mil. kilometrov. Tak Tvoje tvrdenie, ako aj toto moje je nezmysel. Toto nie je o tom, že "Lojza krade a môžem aj ja", to nie je o ukazovaní na druhých, toto je o tom, že žijeme v reálnom svete, ktorý ani náhodou nie je čiernobiely. Alebo je? Uverím, keď napíšeš bezchybného výrobcu - daj hocičo, nemusia to byť len automobilky.
Kde ja napíšem dva odstavce Ty vidíš tri, ak ja poukazujem, že odkazuješ na zlyhanie jedného konkrétneho EV a argumentujem tým, že sa to deje tisíckrát denne pri spaľovákoch a 2x napíšem, že sa to stalo MNE, tak spletáš o kamarátoch, keď Ti ukážem video Tesly ponorenej po kapotu (a pošlem ďalšie, ak chceš), čím ukazujem, že za normálnych okolností dážď nemá šancu, tam Ty plačeš nad paní s deťmi a hovoríš - čo vlastne? Že Tesla je brak, ale automobilke (doplň sem prosím konkrétnu značku) sa to nikdy nestalo?
Fakt ma zaujíma, ktorá automobilka je bez chybčky a vyhovuje Tvojmu videniu sveta, napíš ju sem, nech máme z Tvojich hejtov aj nejaký osoh.
EDIT: Len doplním - Ty na základe článku z autofóra tvrdíš, že: "Když se opravdu něco šustne, tak dopadneš jako tahle paní, vystrčej na tebe pr.el. Vstřícností při uplatňování reklamací je Tesla pověstná."
Ak by som chcel argumentovať rovnako prostoducho, tak poviem, že na základe tohto článku (https😐/autobild.pluska.sk/…o-kazilo-najviac) Tesla mení motory a batérie zákazníkom ďaleko po záruke a dostanú tak garančný servis na 1,5 mil. kilometrov. Tak Tvoje tvrdenie, ako aj toto moje je nezmysel. Toto nie je o tom, že "Lojza krade a môžem aj ja", to nie je o ukazovaní na druhých, toto je o tom, že žijeme v reálnom svete, ktorý ani náhodou nie je čiernobiely. Alebo je? Uverím, keď napíšeš bezchybného výrobcu - daj hocičo, nemusia to byť len automobilky.
Tvoje příspěvky sice chápu, ale nechci na ně reagovat, protože jsou mimo primární téma. Nechci rozpitvávat 2 nebo 3 odstavce, dobře - tvůj Mercedes, slovenštinu, ani faily ostatních výrobců.
Jednou větou - paní v záruce jela v dešti, Tesla klekla, záruku jí neuznali, oprava za peníze není rentabilní, tak i když má ještě třeba dva roky záruku, může auto vyhodit. Nic víc, nic míň, žádný hejt. Pouze suché konstatování.
Jednou větou - paní v záruce jela v dešti, Tesla klekla, záruku jí neuznali, oprava za peníze není rentabilní, tak i když má ještě třeba dva roky záruku, může auto vyhodit. Nic víc, nic míň, žádný hejt. Pouze suché konstatování.
OK, takže z informácií, ktoré máš si sa rozhodol, že daná Tesla mala byť opravená v záruke.
Ja na základe článku autofóra napríklad neviem, či auto nemalo poškodený podvozok po prejdení kameňa na ceste, alebo či nebolo búrané a opravené v neautorizovanom servise. V tomto sme rozdielni, ja by som sa o oprávnenosti reklamácie nedokázal rozhodnúť na základe článku od nejakého pisálka na webe a je jedno, či dané auto je EV alebo ICE.
Ja na základe článku autofóra napríklad neviem, či auto nemalo poškodený podvozok po prejdení kameňa na ceste, alebo či nebolo búrané a opravené v neautorizovanom servise. V tomto sme rozdielni, ja by som sa o oprávnenosti reklamácie nedokázal rozhodnúť na základe článku od nejakého pisálka na webe a je jedno, či dané auto je EV alebo ICE.
Ne, já jsem se nerozhodl, že by měla být opravená.
Se zbytkem příspěvku ovšem souhlasím. Totéž lze však také říct o videu s Teslou jak se brodí až po střechu. Také to nemusí být sériový kus a podle interiéru ani asi není a kdo ví jestli v ní je baterka a jaká nebo o pravdivosti výměn motorů po záruce.
Ani jeden z nás asi nemá dostatek důležitých, podložených, ověřených a zejména pravdivých informací. Nemyslím, že má smysl dál tento spor prodlužovat a hrotit.
Když tak na tohle vlákno zpětně koukám, tak ten můj první příspěvek byl vlastně takový poloviční hejt, protože obecně mi Tesla není sympatická. Popravdě jsem nepředpokládal, že to bude někdo tak detailně pitvat. Další animózní reakce nás obou se už jen odvíjely od nepodložených faktů s hlavním účelem oponovat. Navrhuji mír.
Se zbytkem příspěvku ovšem souhlasím. Totéž lze však také říct o videu s Teslou jak se brodí až po střechu. Také to nemusí být sériový kus a podle interiéru ani asi není a kdo ví jestli v ní je baterka a jaká nebo o pravdivosti výměn motorů po záruce.
Ani jeden z nás asi nemá dostatek důležitých, podložených, ověřených a zejména pravdivých informací. Nemyslím, že má smysl dál tento spor prodlužovat a hrotit.
Když tak na tohle vlákno zpětně koukám, tak ten můj první příspěvek byl vlastně takový poloviční hejt, protože obecně mi Tesla není sympatická. Popravdě jsem nepředpokládal, že to bude někdo tak detailně pitvat. Další animózní reakce nás obou se už jen odvíjely od nepodložených faktů s hlavním účelem oponovat. Navrhuji mír.
Pozri, keď Tesla vypustí na cesty niečo ako Chevrolet Bolt EV, ktorý horel na počkanie, tak to vyhejtím a v diskusii budeme na jednej strane. Ale keď niekto argumentuje jednotlivými prípadmi a robí z nich pravidlo (total of 60 fire-related Tesla incidents from 2013 through 2021), tak je to tak obmedzené videne sveta, že má s realitou pramálo spoločné a je dobré to povedať nahlas.
Našu diskusiu vyššie neberiem ako osobný spor, je mi jedno, či rodina z Hong Kongu vyhrá súd, je mi jedno, koľko cybertruckov predajú, nepáči sa mi, ale chápem zámer a je niečo medzi šialeným a geniálnym. Ale presviedčať nikoho nebudem, máme slobodu kupovať si čo chceme, za nášho života takmer určite spaľováky neskončia. Kvôli EV vojny viesť naozaj nemusíme 😄
EDIT: Reakcia na posledný odstavec - klobúk dole pane za Tvoju reakciu, taktiež som niektoré veci mohol povedať krajšie, ruku na to.
Našu diskusiu vyššie neberiem ako osobný spor, je mi jedno, či rodina z Hong Kongu vyhrá súd, je mi jedno, koľko cybertruckov predajú, nepáči sa mi, ale chápem zámer a je niečo medzi šialeným a geniálnym. Ale presviedčať nikoho nebudem, máme slobodu kupovať si čo chceme, za nášho života takmer určite spaľováky neskončia. Kvôli EV vojny viesť naozaj nemusíme 😄
EDIT: Reakcia na posledný odstavec - klobúk dole pane za Tvoju reakciu, taktiež som niektoré veci mohol povedať krajšie, ruku na to.
Informácie na ktorých je postavené Tvoje presvedčenie pochádzajú z doby, kedy vznikalo palivo na ktoré funguješ.
Záloha 100 Eur je k smíchu. Chalani zaplatili a teď kdekomu kdákají že si objednali Sajbrtrak 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] ... a machrujou 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Spíš bych řekl, že kdyby vystavil dokonalé auto, tak si toho média ani moc nevšimnou, podobně jako té údajně velkolepé šou při otvírání nové fabriky. Neviděl jsem nikde ani zmínku.
Po tomhle zmetku ovšem skočily jako slepice po flusu, takže to možná fakt k něčemu bylo, i když za mě taky tedy slušný WTF.
Po tomhle zmetku ovšem skočily jako slepice po flusu, takže to možná fakt k něčemu bylo, i když za mě taky tedy slušný WTF.
Arese
...normální lidé (tedy ne Světci Muskovi) přece dávno ví, že Tesly jsou extrémní shity... 😒] 😒] 😒]
ericn
… na těch fotkách nevidím auto. Bohužel. Jen tam jen hranaté cosi na kolech vydávající se za pickup 😒]