Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tesla vystavila nový Cybertruck. Lidé žasnou nad jeho nedostatky

Jan Zajíc
Diskuze (41)

Elon Musk slavnostně otevřel Gigafactory v Texasu. Při této příležitosti ukázal i inovovaný pick-up Cybertruck a opět se postaral o pozdvižení.

Samotná akce byla, jak už tomu u Elona Muska a celé Tesly bývá zvykem, náležitě velkolepá. Zhruba hodinová show přinesla vše od světelné show, kovbojských klobouků, slavnostního příjezdu Muska v Tesle Roadster či představení prvních Modelů Y vyrobených právě v Texasu.

Slavnostní otevření továrny (celý záznam si můžete pustit níže), která má po úplném spuštění produkovat až 500.000 automobilů ročně (převážně Model Y), čítalo i možnost blíže se seznámit s prototypem Tesly Cybertruck. Ne náhodou, i tento elektrický pick-up se má od příštího roku vyrábět v texaské fabrice.

Video se připravuje ...

Na akci se ukázal v nejnovější verzi, která například odhodila kliky dveří. Návštěvníky akce však zaujala jiná věc, a sice nepříliš kvalitní zpracování vystaveného kusu. Zejména pak škvíra ve dveřích, která při pohledu z blízka působila jako pěst na oko.

Veřejnost se teď rozděluje na dva tábory. Jedna polovina dostala nabito na další posměšky Tesla a Elonu Muskovi, druhá říká, že o nic nejde. Pořád je to prý koncept, předprodukční kus, který k nikomu domů nezamíří. To je sice pravda, přesto si myslíme, že by si výrobce na vystaveném voze na takto velkolepé akci mohl dát záležet trochu víc.

Video se připravuje ...

Jan Zajíc
Diskuze (41)

Doporučujeme

13. 4. 2022 20:39
Re: Účel
OK, přijímám.
Avatar - Ondore
13. 4. 2022 20:16
Re: Účel
Pozri, keď Tesla vypustí na cesty niečo ako Chevrolet Bolt EV, ktorý horel na počkanie, tak to vyhejtím a v diskusii budeme na jednej strane. Ale keď niekto argumentuje jednotlivými prípadmi a robí z nich pravidlo (total of 60 fire-related Tesla incidents from 2013 through 2021), tak je to tak obmedzené videne sveta, že má s realitou pramálo spoločné a je dobré to povedať nahlas.

Našu diskusiu vyššie neberiem ako osobný spor, je mi jedno, či rodina z Hong Kongu vyhrá súd, je mi jedno, koľko cybertruckov predajú, nepáči sa mi, ale chápem zámer a je niečo medzi šialeným a geniálnym. Ale presviedčať nikoho nebudem, máme slobodu kupovať si čo chceme, za nášho života takmer určite spaľováky neskončia. Kvôli EV vojny viesť naozaj nemusíme :-)

EDIT: Reakcia na posledný odstavec - klobúk dole pane za Tvoju reakciu, taktiež som niektoré veci mohol povedať krajšie, ruku na to.
13. 4. 2022 19:52
Re: Účel
Ne, já jsem se nerozhodl, že by měla být opravená.

Se zbytkem příspěvku ovšem souhlasím. Totéž lze však také říct o videu s Teslou jak se brodí až po střechu. Také to nemusí být sériový kus a podle interiéru ani asi není a kdo ví jestli v ní je baterka a jaká nebo o pravdivosti výměn motorů po záruce.

Ani jeden z nás asi nemá dostatek důležitých, podložených, ověřených a zejména pravdivých informací. Nemyslím, že má smysl dál tento spor prodlužovat a hrotit.

Když tak na tohle vlákno zpětně koukám, tak ten můj první příspěvek byl vlastně takový poloviční hejt, protože obecně mi Tesla není sympatická. Popravdě jsem nepředpokládal, že to bude někdo tak detailně pitvat. Další animózní reakce nás obou se už jen odvíjely od nepodložených faktů s hlavním účelem oponovat. Navrhuji mír.
Avatar - Ondore
13. 4. 2022 19:28
Re: Účel
OK, takže z informácií, ktoré máš si sa rozhodol, že daná Tesla mala byť opravená v záruke.
Ja na základe článku autofóra napríklad neviem, či auto nemalo poškodený podvozok po prejdení kameňa na ceste, alebo či nebolo búrané a opravené v neautorizovanom servise. V tomto sme rozdielni, ja by som sa o oprávnenosti reklamácie nedokázal rozhodnúť na základe článku od nejakého pisálka na webe a je jedno, či dané auto je EV alebo ICE.
13. 4. 2022 19:19
Re: Účel
Tvoje příspěvky sice chápu, ale nechci na ně reagovat, protože jsou mimo primární téma. Nechci rozpitvávat 2 nebo 3 odstavce, dobře - tvůj Mercedes, slovenštinu, ani faily ostatních výrobců.

Jednou větou - paní v záruce jela v dešti, Tesla klekla, záruku jí neuznali, oprava za peníze není rentabilní, tak i když má ještě třeba dva roky záruku, může auto vyhodit. Nic víc, nic míň, žádný hejt. Pouze suché konstatování.