Novinky
Proč se na novém autě v roce 2022 objevují poklice? Jejich role je významnější než kdy dříve
29 komentářů
kotzitzaq
5
Hlavně mě baví, jak se nahání drobné v aerodynamice bedny v podobě SUV. Ať je to z jedné stáje tak Octavia Combi (což bude prostorově převyšovat Karoq) je s cx spolehlivě pod 0,30 i bez těch odporných poklic. Je to na hlavu - auta jsou kvůli papírové redukci emisí jízdně stále horší, ale nabízet a kupovat se budou vysoké krabice.
Přejít do diskuze
Jak se říká, kola dělají auto 😉 Koupíš si na auto velké pěkné elektrony a pak je zakryješ nevzhledným černým plastem? Jen kvůli desetinkám CO2, to je fakt na bednu. Za mě je to hnusné a hned po koupi auta by šli pryč …
Jak jsem kupoval na citroena zimní komplety, tak jsem sáhl po levnějších AL kol. Al kola už jsou se šrubama kdežto na plecháče se musí kupovat. Na toyotu bych se neodvážil dát plecháč, páč by tam nešel dát ventilek tpms. Karog je tak škaredý, že ty poklice mu už neublíží.
disk stojí dnes 1700, origo poklice 2000, alu disk koupíte od 1800. co je tedy lepší. na všech autech mám alu, větně zimních souprav. nazdar
Uz ani na felde som nikdy nemal puklice... a aj na oboch polach mam obe sady komplet na elektronoch.... kto uz si to da dnes na auto takyto papier... neskutocny humac vsetky tie puklice....
já jsem měl C4 grand picasso technospace, první v čr, tak byl problém něco sehnat. Na fabii jsem měl zimní plechy a pěkně rozkvetly po zimě a styděl jsem se za to.
Teď jsem jel u vás na Slovensku na silnici první třídy kolem Trenčína. Modlil jsem se, abych dojel. Příště si tam vezmu do kufru zimní sadu s plecháčema a před Trenčínem je nasadím.
Prý elektrony 😁 😁 😁
Ve světě motorů to jednou dobře vystihli pojmem "nočníkový hliník". Prostě nejlevnější recyklovaný hliník. Aby to mělo jakous takous pevnost, je to težší, než obyčejné plechové kolo.
Ve světě motorů to jednou dobře vystihli pojmem "nočníkový hliník". Prostě nejlevnější recyklovaný hliník. Aby to mělo jakous takous pevnost, je to težší, než obyčejné plechové kolo.
Oni to ale nedělají pro TEBE, dělají to pro SEBE, aby vypadali líp v tabulkách. TY to jern zaplatíš ..... :no: :no: :no: :no: :no:
a bude doba když na silnici tě zastaví a nebudeš je tam mět zaplatíš a pojedeš na stk.
Pokrok nezastavis😎😁dnes mít normálni hatchback je za trest.Clovek nevidí pak před sebe a kouká všem těm Kamiqum,Karoqum a Kodiaqum do kufru.Z hlediska bezpečnosti je to podobne jak jízda za dodávkou či kamionem. Vše ale vyřeší poklice a omezení rychlosti na dálnicích na stovku, to pak tyhle krabice nebudu tolik žrát a rozdíl mezi hatchem a SUV bude minimální. Problem solved.
Lepší je plech. Za tu cenu je lehčí a méně náchylný k poškození na naše tankodromy vydávané za silnice vyšší třídy a parkoviště s obrubníky. Levný alu disk má jen jedno výhodu a to je, že je hezčí. Ale za krásu se platí.
jak to píši před xx lety to bylo ještě horší, nejvíce škodovkářů zhání disky a kola z bazarů, kde původ kola je na pováženou.