Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai představuje modernizované Palisade, největší SUV značky

41 komentářů

ericn
Tak nejhezčí SUV, co Hyundai má, si nechá jen pro Ameriku…
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
u ná by nebyl zájem, když tu máme toyotu.
JirkaX
Už jsi s tím trapný. Jaké má Toyota u nás procentuelně zastoupení? Nebo myslíš "toyotu"?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vy jste oba úplně stejní, jen na jinou značku. Takze zbytečně se rozčiluje a současně ztrapňuješ.
Toyota je 3.nejprodavanejsi značka v Evropě.
Z top10 jediná toyota a Hyundai rostly. Zbytek padal.
https😐/www.best-selling-cars.com/…rers-and-brands/
Mám vytáhnout jak to dopadlo celosvětově?
JirkaX
Jak jsi přišel na to, že se rozčiluji? Čechy jsou Evropa? Nauč se číst pořádně ať se sám neztrapňuješ.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
rozčiluješ se, na trhu tady máme hybridní higlander, já jsem reagoval, že palisade se k nám nedováží nebo co vyrábí koncern? Joo aha musí spolupracovat s fordem a JAR?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak mi napiš citaci, kde zmiňuješ ČR. Nebo kde Petrum zmiňuje ČR.
Snažíš se jen kroutit z nesmyslů co píšeš. Jak typicke od zaslepence k jedné značce. Proto říkám, že vy dva jste úplně stejní.
JirkaX
Petr píše "u nás" a já také. Normálnímu člověku s alespoň průměrným IQ by to došlo.
Avatar - Mikesus
Mikesus
U nás je v Evropě, protoze je společný trh. To ti nic neříká? Nebo u nás může být u i u nás doma v rodině. Takze se jen snažíš vykrucovat. Kdyz bys řekl český trh, je to něco jiného. U nás je pro mne evropský trh, protoze je pro nás všechny společný. A co je na evropském trhu, je na českém trhu.
Ale člověk i s průměrným IQ by pochopil, ten s podprůměrným by se odkazoval na IQ.
JirkaX
nedošlo 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
U nás by asi byl problém, že to nemá hybrid a spotřebu by bylo velice málo lidí ochotno akceptovat.
Je to vidět i na tom E😜loreru. Sice je to PHEV, ale má takovou spotřebu, že nemá ani EL značku. Takze PHEV bez EL je u nás jen pro fanoušky značky.
Avatar - speedfred
speedfred
Tých pár kusov porieši “šedý” import.
Som ale prekvapený len jednou motorizáciou.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
slevnuje se servis a stím spojený. I jiné automobilky se snaží třeba vyrábět jen šestikvalt a né i pětikvalt pro nejslabší motorizaci a výbavu.
ericn
Zájem si troufnu tvrdit, že by byl, kdyby to byl klasický Hybrid nikoli dobíjecí. E😜lorer je poměrně divný auto a ještě dobíjecí, navíc US Ford za 2 mil? No way… To bych dal jen za Mustang s V8 a ještě ušetřil 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ono jde o to, ze i jako PHEV nemá nějakou zázračnou spotřebu. A prostě jediná výhoda phev, EL značky, to nemá. A ano, za 2M je ten interiér tragickej.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
To iste kia telluride... eu uz zbiera len omrvinky a zehlicky
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
To iste kia telluride... eu uz zbiera len omrvinky a zehlicky
Kvalitar
Ak je facelift X7 osklivka, tak toto je hlavne zpredu kral osklivych SUV. Este ze sa nebude predavat v EU. Nemusime sa na tu hrozu pozerat.
Avatar - Anonym
Anonym
Byl bych raději pro pokrok než pro zpátečnictví.
JirkaX
SUV je návrat k normální velikosti automobilu. Spousta lidí hlavně starších má problém se z těch placatých aut vydrápat. A vytáhnout např. přepravku s těžším nákupem z hlubokýho kufru Octávky je taky o dost těžší než z kufru SUV.
Avatar - Anonym
Anonym
Pochopitelně ani jinou reakci jsem nečekal. Mrzí mě dnešní zvrácený vkus. Pramení to z prezranosti. Velmi úsměvný je též rozmach SUV v kontextu fanatického boje za záchranu planety.
ptr078
Vyssi posed v suv je dolezity, prave som bol na kavu s kamoskou. Dorazila na svojej x3ke, posed nastaveny tak, ze kuka na svet cez dieru vo volante 😄
traveldrive
Na to, aby bolo auto vyššie a lepšie sa z neho vystupovalo, to nemusí byť dvaapoltonová obluda na kolesách ako z nákladiaku.Je to fakt blbý argument na obranu SUV. Spomínané atribúty bez výhrad plnili všetky veľkosti a typy MPV a kde sú dnes...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kdyz neumi v octavce udělat rovnou podlahu s nakládací hranou. To není problém kombiku, ale problém výrobce. Už asi ani nepamatuju, kdy jsem musel vytahovat prepravku nahoru. Jo vlastně jo, když jsem naposled měl skodovku, pokud vůbec dojela na ten nákup. 😒]
A sedět vysoko je fakt výhra. Je videt, že s tím moc nemáš zkušenosti. Protoze pak není přehled v okolí auta a dnes z tech pseudoSUV stejně dal nevidíš, protoze jsou všude okolo.
JirkaX
On někdo píše o kombíku? Stav se u svého Chocholouška, třeba ještě není pozdě.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kdyz chci prostor v kufru, beru kombik. Řešil si nakládání a vykládání z kufru. Jestli lift, tak je to u škodovky stejný problém. Když neumi udělat rovnou plochu...protoze by měli "malo" litru na papíře, já vím.
Ale o inteligenci zaslepenejch majitelů VAG si už iluze nedělám. Jakmile z nich vypadne, že jsou nadprůměrné spolehlivy nebo ze tvrdé plasty jsou výhoda... tak to přesně ukazuje. Kdyz bych neměl vlastní zkusenosti nebo neviděl žebříčky spolehlivosti z různých zemí, možná bych bral i tobě příspěvky vážně.
JirkaX
je pozdě
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zober si ake auta boli v minulosti.... vsetko defakto velke vozy s vysokym podvozkom.... az potom prisli akesi placky s bruchom na zemi kde rafnes podvozkom takmer o vsetko.... zvysena svetlost je paradna vec... ale kto nevyskusa nepochopi...
Avatar - speedfred
speedfred
V minulosti to bola skôr nutnosť pretože neboli tak dobré cesty ako sú teraz.
Avatar - Anonym
Anonym
Nevím jak u vás na Slovensku, ale u nás už není vůbec výjimečné že se silnice změní v nesjízdnou hromadu kameni.
Avatar - speedfred
speedfred
Ak odbočíš niekde na stavenisko tak tomu aj verím.
traveldrive
To nevieš, že 90% áut jazdí viac po staveniskách, lesných cestách a rôznom inom teréne viac ako po asfalte? 😁 Ale predný náhon vpohode stačí. 😒] 😒]
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
no bydlím skoro v lese a vede tam silnice, včil není dobrá na brusle ani na silniční kolo, horský min29 kola.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
ne, má pravdu, pro kvalitu silnic jsem třeba prodal Z4. Nějaký udělají nový povrch a než začnou pokračovat, tak po zimě už nestíhají.
Avatar - Katikakus
Katikakus
...jeste v poradku. Paradni kara s normalnimi motory. Bravo Hyundai!
Mino 1
Zachvilu elektrifikacia dorazi v sirsom meradle aj na US trh.
Matej Mato
vacssina tu prisla len hejtit suv, ale neuvedomuju si, ze toto nieje bezne suv, ale auto vacsie ako GLS a bmw X7 alebo este mozno XC90. Od nepremiovej automobilky v tomto segmente toho moc nemame, max Landcruiser ale to je moc terenne, alebo Highlaner, ale ten je zase moc spartansky a pozobi az priliz lacno.
Kto z nich ponukne taky komfort a priestor, a v tretom rade 3 sedadla s vyhrievanim?
Pre EU by zial bolo treba dalsie dva motory, nejaky papierovo usporny hybrid a nejaky diesel, aby to bolo aj ekonomicky znesitelne na dlhe trasy vo vyssich rychlostiach.
Zial pri takomto okrajovom segmente, sa do toho investovat automobilke nikdy neoplati a v dnesnej dobe setrenia asi ani nema tolko volnych penazi len na prestiz automobilky.
Avatar - Ham.
Ham.
Palisade větší než GLS nebo X7 není ani omylem. GLS a X7 jsou delší o 20 cm a o stejných 20 cm mají delší rozvor. Takže Palisade je o minimálně o třídu menší SUV, někde na úrovni té XC90.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To jsem si taky rikal, jestli si pamatuji dobře. Vzdyt to je velikostně dle mého jako X5 nebo GLE.
Matej Mato
mam pocit, ze tu sa ludia predbiehaju kto trepne vacsiu blbost,
tvrdit ze x5 a gle je alternativa ku 8 miestnemu autu? Videli ste vobec tie auta?
Co tak si pozriet aspon fotky, ked uz je take tazke precitat text? Clanok je tu o 8-miestnom aute.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja řeším rozmery. A jelikož jsem v téhle kategorii vybíral, tak mám představu, jak je co velké. Neřeším počet míst, ale velikost auta.
Nebo chceš říct, že konkurent pallisade je Multivan, Proace nebo Vito? To má taky 8 míst.
Pallisade je mid-size suv.