Vy jste oba úplně stejní, jen na jinou značku. Takze zbytečně se rozčiluje a současně ztrapňuješ.
Toyota je 3.nejprodavanejsi značka v Evropě.
Z top10 jediná toyota a Hyundai rostly. Zbytek padal. https://www.best-selling-cars.com/…rers-and-brands/
Mám vytáhnout jak to dopadlo celosvětově?
rozčiluješ se, na trhu tady máme hybridní higlander, já jsem reagoval, že palisade se k nám nedováží nebo co vyrábí koncern? Joo aha musí spolupracovat s fordem a JAR?
Tak mi napiš citaci, kde zmiňuješ ČR. Nebo kde Petrum zmiňuje ČR.
Snažíš se jen kroutit z nesmyslů co píšeš. Jak typicke od zaslepence k jedné značce. Proto říkám, že vy dva jste úplně stejní.
U nás je v Evropě, protoze je společný trh. To ti nic neříká? Nebo u nás může být u i u nás doma v rodině. Takze se jen snažíš vykrucovat. Kdyz bys řekl český trh, je to něco jiného. U nás je pro mne evropský trh, protoze je pro nás všechny společný. A co je na evropském trhu, je na českém trhu.
Ale člověk i s průměrným IQ by pochopil, ten s podprůměrným by se odkazoval na IQ.
U nás by asi byl problém, že to nemá hybrid a spotřebu by bylo velice málo lidí ochotno akceptovat.
Je to vidět i na tom Exploreru. Sice je to PHEV, ale má takovou spotřebu, že nemá ani EL značku. Takze PHEV bez EL je u nás jen pro fanoušky značky.
Zájem si troufnu tvrdit, že by byl, kdyby to byl klasický Hybrid nikoli dobíjecí. Explorer je poměrně divný auto a ještě dobíjecí, navíc US Ford za 2 mil? No way… To bych dal jen za Mustang s V8 a ještě ušetřil ;-)
SUV je návrat k normální velikosti automobilu. Spousta lidí hlavně starších má problém se z těch placatých aut vydrápat. A vytáhnout např. přepravku s těžším nákupem z hlubokýho kufru Octávky je taky o dost těžší než z kufru SUV.
Pochopitelně ani jinou reakci jsem nečekal. Mrzí mě dnešní zvrácený vkus. Pramení to z prezranosti. Velmi úsměvný je též rozmach SUV v kontextu fanatického boje za záchranu planety.
Vyssi posed v suv je dolezity, prave som bol na kavu s kamoskou. Dorazila na svojej x3ke, posed nastaveny tak, ze kuka na svet cez dieru vo volante :-)
Na to, aby bolo auto vyššie a lepšie sa z neho vystupovalo, to nemusí byť dvaapoltonová obluda na kolesách ako z nákladiaku.Je to fakt blbý argument na obranu SUV. Spomínané atribúty bez výhrad plnili všetky veľkosti a typy MPV a kde sú dnes...
Kdyz neumi v octavce udělat rovnou podlahu s nakládací hranou. To není problém kombiku, ale problém výrobce. Už asi ani nepamatuju, kdy jsem musel vytahovat prepravku nahoru. Jo vlastně jo, když jsem naposled měl skodovku, pokud vůbec dojela na ten nákup. :-[]
A sedět vysoko je fakt výhra. Je videt, že s tím moc nemáš zkušenosti. Protoze pak není přehled v okolí auta a dnes z tech pseudoSUV stejně dal nevidíš, protoze jsou všude okolo.
Kdyz chci prostor v kufru, beru kombik. Řešil si nakládání a vykládání z kufru. Jestli lift, tak je to u škodovky stejný problém. Když neumi udělat rovnou plochu...protoze by měli "malo" litru na papíře, já vím.
Ale o inteligenci zaslepenejch majitelů VAG si už iluze nedělám. Jakmile z nich vypadne, že jsou nadprůměrné spolehlivy nebo ze tvrdé plasty jsou výhoda... tak to přesně ukazuje. Kdyz bych neměl vlastní zkusenosti nebo neviděl žebříčky spolehlivosti z různých zemí, možná bych bral i tobě příspěvky vážně.
Zober si ake auta boli v minulosti.... vsetko defakto velke vozy s vysokym podvozkom.... az potom prisli akesi placky s bruchom na zemi kde rafnes podvozkom takmer o vsetko.... zvysena svetlost je paradna vec... ale kto nevyskusa nepochopi...
To nevieš, že 90% áut jazdí viac po staveniskách, lesných cestách a rôznom inom teréne viac ako po asfalte? :D Ale predný náhon vpohode stačí. :-[]:-[]
vacssina tu prisla len hejtit suv, ale neuvedomuju si, ze toto nieje bezne suv, ale auto vacsie ako GLS a bmw X7 alebo este mozno XC90. Od nepremiovej automobilky v tomto segmente toho moc nemame, max Landcruiser ale to je moc terenne, alebo Highlaner, ale ten je zase moc spartansky a pozobi az priliz lacno.
Kto z nich ponukne taky komfort a priestor, a v tretom rade 3 sedadla s vyhrievanim?
Pre EU by zial bolo treba dalsie dva motory, nejaky papierovo usporny hybrid a nejaky diesel, aby to bolo aj ekonomicky znesitelne na dlhe trasy vo vyssich rychlostiach.
Zial pri takomto okrajovom segmente, sa do toho investovat automobilke nikdy neoplati a v dnesnej dobe setrenia asi ani nema tolko volnych penazi len na prestiz automobilky.
Palisade větší než GLS nebo X7 není ani omylem. GLS a X7 jsou delší o 20 cm a o stejných 20 cm mají delší rozvor. Takže Palisade je o minimálně o třídu menší SUV, někde na úrovni té XC90.
mam pocit, ze tu sa ludia predbiehaju kto trepne vacsiu blbost,
tvrdit ze x5 a gle je alternativa ku 8 miestnemu autu? Videli ste vobec tie auta?
Co tak si pozriet aspon fotky, ked uz je take tazke precitat text? Clanok je tu o 8-miestnom aute.
Ja řeším rozmery. A jelikož jsem v téhle kategorii vybíral, tak mám představu, jak je co velké. Neřeším počet míst, ale velikost auta.
Nebo chceš říct, že konkurent pallisade je Multivan, Proace nebo Vito? To má taky 8 míst.
Pallisade je mid-size suv.