Novinky
že to bude mít motor z M3/4. čímž se snadno vysvětluje ten manuál, který v téhle konfiguraci BMW má 😄 😄 😄
Jaký dáváš kurs? 😉
Kdybych k tomu nic nečetl, tak bych tipnul, že jen vezmou manuální skříň a napasují ji k stávajícímu motoru. Ale spekulace mluví o M3/4, tak teda nevím...
Kdybych k tomu nic nečetl, tak bych tipnul, že jen vezmou manuální skříň a napasují ji k stávajícímu motoru. Ale spekulace mluví o M3/4, tak teda nevím...
mně to dává smysl, budou to mít bez práce.
a mít Z4M coupé mhmmm
a mít Z4M coupé mhmmm
To záleží, jestli chtějí ten manuál pozicovat nad automatem, nebo jako alternativu. Já bych asi by default čekal, že to budou pozicovat jako alternativu, se stejným výkonem a za cca. stejné peníze... a pak by mi dával smysl motor z původní Supry spíš než dražší železo z M.
stejně jako u M3/4 budou mít možnost automatu nebo manuálu.
Sú dve možnosti, ako dať manuál bez potreby vývoja či úprav: buď to bude S58 zo základnej M3/M4 so 480k, alebo to bude S58 z budúcej M2 (podladená na cca. 430k). Popravde ale sa mi nechce veriť, že bavorskí by dali svoj motor zo strednej triedy do konkurenčného kompaktu, keď vo vlastnom kompakte budú mať slabší motor.
Možnosť, že to bude motor B58 s vlastným novým manuálom sa mi javí ako najmenej pravdepodobná. Oproti prvým dvom možnostiam (kde len vezmú hotové kombo motor+prevodovka) by tu bolo o niečo viac práce/ladenia.
Uvidíme, ktorá z tých teoretických možností sa splní.
Možnosť, že to bude motor B58 s vlastným novým manuálom sa mi javí ako najmenej pravdepodobná. Oproti prvým dvom možnostiam (kde len vezmú hotové kombo motor+prevodovka) by tu bolo o niečo viac práce/ladenia.
Uvidíme, ktorá z tých teoretických možností sa splní.
Můj tip (neovlivněný tím co se píše) by byl to, co tu vůbec nemáš - B58 stejně jako s automatem a k tomu manuální převodovka od BMW, třeba ta z M3/4... napasovat MT na motor u RWD snad není takovej boj, ne? A homologovat to budeš muset tak jako tak.
Mě ty zvěsti o S58 v supře s manuálem taky přišly k neuvěření. Čekal bych, že ke stávající B58 prostě jen dají manuál. Tohle spojení není problém, na us trhu se prodávala 340i s manuálem od r. 16 do 19, je to pořád ta "stará dobrá" ZF6. To by dávalo smysl, jak cenově, tak z hlediska pozic na trhu, zejména v očích bmw.
Pokud tam ale dají S58, pak to taky znamená nový manuál ZF GS6, stejný jako v M3, ta stará ZF6 k S58 nejde. A to by bylo fakt velkorysé, protože s touhle technikou je to auto na úrovni bmw M špičky, pak musí bmw počítat s tím, že jí supra z M koláče přece jen prodejně ukousne.
Pokud tam ale dají S58, pak to taky znamená nový manuál ZF GS6, stejný jako v M3, ta stará ZF6 k S58 nejde. A to by bylo fakt velkorysé, protože s touhle technikou je to auto na úrovni bmw M špičky, pak musí bmw počítat s tím, že jí supra z M koláče přece jen prodejně ukousne.
ale jo pro pobavení proč ne, konečně cituji z dřívějška😒br />
Súhlas, manuál by v takomto športiaku určite zvýšil atraktívnosť u petrolheadov a mohol zdvihnúť predaje. Obávam sa ale, že významnejšou mierou akurát tak v zámorí a nie v EÚ. Takže tento zrejme nízky predpokladaný nárast predajov a najmä emisné limity budú dôvodom, prečo sa Supra s manuálom (ak vôbec bude) do Európy s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane.
😄 😄 😄
😄 😄 😄
Ono závisí aj od toho, aký motor bude k tomu manuálu, keď bude súčasná B58 s 250 kW, tak to bude o triedu nižšie ako M2 a to by mohlo byť aj cenovo zaujímavejšie. Ak to ale bude motor S58, tak to bude cenovo zrejme vyššie ako M2 a to potom bude opäť len obmedzený záujem o Toyotu.