Ono je to skvělé Ferrari. Podvozkově nádhera, výkon, všechno fajn. Ale ... osmiválec prostě k F patří.
Jinak se samozřejmě nejedná o kabriolet, ale o verzi spider... což je taková spíš targa než kabrio.
Za mě ne a dokud bude u F osmi a více válců, tak není důvod. Stejný důvod nakonec u mě rozhodl u nenákupu MC20... všechno boží.. jen ten motor a zvuk byl jalový jak EUro metrosexuál.
Motor je třílitr, ale potom by označení mělo být 306 - což by neprošlo kvůli Peugeotu :D:D
A typický zákazník Ferrari si určitě nepřeje nic jiného, než mít do 135 km/h ticho díky elektropohonu :D:D
Poslední opravdu zajímavé produkční F. s motorem uprostřed - 430 s manuálem, 360 taky OK, F355 je už příliš oldschool a dost nespolehlivá, resp. servis vyjde dráž než u následovníka.