Je super, kdyz clovek dela neco cemu rozumi a muze se o to podelit s ostatnimi. Jenom ty love na to mit. Na duchod ale dobry. Prodat nemovitost a jit do podnajmu.
To je ako keby si v roku 1989 povedal, že nerozumieš, prečo BMW 850 musí mať vyklápacie svetlá ako Mazda MX-5. Mýli si snáď niekto tie autá alebo mu prídu podobné?
Jedna skupina ľudí bude tvrdiť, že dnes sú všetky autá na jedno kopyto, ďalšia sa nikdy nezmieri s delenými svetlami a bude frflať aké kreácie dnes vznikajú, lebo to sa za ich mladých čias nemohlo stať. No a potom sú tu tí, čo sa budú tešiť z každej nevšednej kreácie.
Nuž, všetko sa vyvíja. Mne sa banglovská sedma tiež nepáčila, keď prišla a dnes sa za ňou rád otočím. Za novou sedmou sa však rád otočím už teraz. Choďte si ju do bratislavskej Danubiany pozrieť naživo, je to pecka a podľa mňa rana pre EQS. :yes:
hmm ... tak interier novej 7er je pecka ... za mna jednoznacne lepsi ako pri novej S. nepochopil som ale velku TV, pre zadne sedadla, ktora je idealna k oslepnutiu... dat tak velky dispej asi 80cm od oci nie je velmi stastne. predok mi ale stale nesedi. prekvapivo vsak X7 po facelifte s tymto predkom ( rozdelne svetla ) vyzera slusne, mozno dokonca lepsie ako teraz ( na fotkach katastrofa ) a interier je vyrazne lepsie ako pri aktualnej X7
Kolik lidi tolik nazoru.
Nicmene aby neco bylo odlisny, nemusi to byt hned na hranici oskliveho.
V designu, zvlast pak v automobilovem svete, je nepreberne mnozstvi inovativnich a jedinecnych designu, ktere oku lahodi.
To co v posledni dobe predvadi BMW je budto spatny mebo prinejmensim nedotazeny design - linky od nikud nikam, hmoty co nemaji zadnou souhru nemluve o ignoraci tradice samotne znacky.
Podle me “se chteji najit” a inovovat a to se jako myslenka ceni. Ale to nestaci - nemyslim, ze se jim to dari pretvorit do realneho finalniho produktu. Neco je spatne.
Nejzajimavejsi je pro me nove kupe BMW 2, ktere podle me presne ukazuje na ten hlavni problem.
Videli jste skicy?
To bylo fakt super, opravdu to nekdo nacrtnul uplne top a profi. A pak to asi dal tymu designeru, dal jim na to dva tydny aby z 5ti skic udelali realne auto … a vysledek je uplne rozhazeny design. A pritom stacilo jedine - dat tomu ten cas, nechat si na tom zalezet, dotahnout to. Mohli jsme mit krasne BMW 2. Ted mame podle vseho technicky nejpovedenejsi male kupe, ktere vypada jako pomackane kacatko, protoze to namaloval nekdo uplne jiny, nez ten, kdo z te maluvky udelal finalni auto. Skoro jako by to udelal autorovi naschval.
Protoze v designu na detailech ZALEZI !!! Pokud nekomu pripada, ze skica BMW 2 a finalni produkt je to stejne auto, mel by zajit k ocnimu.
A to beru v potaz ze skica je skica a realita je jinde. Ale takhle ne.
Silueta neodpovida, proporce neodpovidaji, cely bok auta je uplne jinak, zadek je jinak - vetsina veci se proste “ztratila v prekladu”. Smutny.
Souhlas, odlišnost je fajn, ale ne za každou cenu. BMW podle mě přetnulo tětivu mezi snahou se odlišit, ikdyž ledvinky nikdy nikdo jiný neměl, a ošklivostí. Nejdřív z ledvinek udělali bobří zuby a teď prasečí nozdry. Jestli to třeba není důvod, že Kabaň rychle z BMW vystřeli, nechtěl být spojován tímhle designovým jazykem ;-)
BMW se nebálo experimentovat, viz Bangelova éra, kdy byly povedené modely e90/e60/e63 nebo za mé i e85, nicméně 7er e65 taky nic moc… ale pořad to bylo akceptovatelné. Aktuální design je už ale za hranou, nejhorší design je právě na 7er, iX a X7 :no: