Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Suzuki Vitara přijíždí s novým hybridem. Je to správná cesta?

24 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Stačí se podívat na YT na jeden z prvních slovenských testů...

Vitata byla skvělá. Ale to co z ní udělali tímhle hybridem? Totálně nepoužitelná technika, naprostý krám. Na výhodu AWD rovnou zapomeňte. Jestli někdo chce Vitaru, tak ať si ji zavčas vezme s 1,4 BJ a buď v automatu, nebo s manuálem v AWD. Manuál + AWD je sice kombinace taky na prd, ale pořád 1000x lepší než tenhle nový shit :-!
Avatar - hugino
hugino
Presne zhrnuté.Celé zle.Nie je nad turbobenzínový motor. :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Není nad turbodieselový motor 😄 :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Vitara sa mi najviac pacila ked bola este s 1,6tkou v 4kolke v cene do 20 litrov ... po nej este aj to turbo 1,4 je ok a chapem... ale tento hybridny klon mi tu tiez uz nesedi.... pritom to uz fakt nie je ani moc lacne auto.... za dane peniaze dnes rovno uz vacsieho yonga korando s 1,5 turbom ... mam taky citak ze vitare uz zlate casy ( nielen u nas ) skoncili ... dochadza jej akesi to kuzlo sikovnosti a vyhodnosti ake vzdy mala .... ved za 25 litrov uz rovno naslapany a stylovy t roc a nie takuto da sa povedat este staromodnu latrinu.... obrazne povedane.... kam kracas suzuki... aj faceliftovany s cross je za mna nazivo velke sklamanie 😒 ... nesuroda vizaz .... a akasi nasilna hra na styl u dalsej x rocnej skostnatenej skatulky... a cena samozrejme opat vyssia... a potom ze skoda je uz draha... alebo vw... ci pezo.... oni si ale svoju cenu aspon mozu dovolit a dokazu odovodnit....
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
avidity na dálniční provoz se SUV? Co tak to zkusit v československým poohraničí, ale vitara bude končit a možná, když už mají dva hybridy od toyoty dají přednost tomu hybridnímu soustrojí.
Avatar - Anonym
Anonym
Že hybridy neumí. Kromě těch prebrandovanych Toyot, pochopitelně. Včera bylo hezky a dálnici už nám po 3 letech zase otevřeli tak jsem se svezl. Válel jsem se smíchem po sedadlem. Stáda setrilku, které dobehly ceny PHM. Zatímco dříve mých 120 tacho znamenalo, že mě všichni předjížděli, dnes mám levý pruh pro sebe od startu az do cíle. Pro některe rypaly, je v tom mírná nadsázka.
Avatar - xxc
xxc
nic prekvapive, nie kazdy chce podporovat specialnu vojensku operaciu
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
:yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Suzuki uz v eu pomaly ale isto tape.... a nezachrani to ani prelepeny swace s acrossom.... a ani swift uz nie je taky ocarujuci ako sa zda.... za podobne peniaze je uz o pol cisla vacsia corsa ci rio.... ignisu o chvilu zda sa zase podkuri aygo x... chyba mi tu uz akysi moment prekvapenia od suzuki.... facelifty a prelepenky uz dnes fakt nemusia stacit
Arese
Ještě nějaké otázky, pane redaktore? 😒] 😒] 😒] No, to byl jen vtip, je mi jasné, že autor dojde ke stejnému závěru. 😄
P.S. Nový kandidát na ležák roku v modelové nabídce Vitary je jasný - o půl metráku těžší, citelně dražší a technicky složitější, se zmenšeným kufrem a nechutně líné jízdní výkony - no nekupte to! 😒] Jen ti dealeři si ho bohužel budou muset povinně pořídit... 😒 😒 😒 :no:
Avatar - pradeda777
pradeda777
....díky hybridu vitara ušetří osm gramů CO2 na kilometr.....a tím okrádá zelené rostlinstvo o potravu, kterou rostliny nutně potřebují k fotosyntéze a výrobě kyslíku..... 😒] 😒] 😒]
Avatar - xxc
xxc
Rastliny majú co2 myslím dosť, posledné roky až veľa 🙂
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Rastliny nikdy nemajú dosť.
Země se zelenala už dávno před vznikem opic ze kterých pocházíme.
A tehdy bylo ze sopek CO2 více než nadbytek.
traveldrive
Zase trepeš. A ten mumák pod tebou to ešte vezme vážne...
Avatar - pradeda777
pradeda777
Měl jsem kdysi možnost se svést s Vitarou, co měla pod kapotou malou V6....a to byla paráda.... :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
To bola tusim grand vitara
Avatar - Ham.
Ham.
Škoda, že nikdo nespočítá kolik tun CO2 se muselo propálit na komplikovanější výrobu hybridu než starého ICE modelu (těžba nerostných surovin potřebných na výrobu elektromotoru a baterií určitě není bezemisní a výroba těchto komponent jakbysmet a navrch je výsledkem obyčejný hybrid, který ani neumí využívat el. energii z obnovitelných zdrojů). Navíc výsledné auto je těžší tudíž víc ničí jak komunikace po kterých jezdí, tak vlastní pneu a podvozek a jsme zase u dodatečně generovaných tun CO2 (častější opravy, spotřeba materiálu při nich etc.). Ve výsledku těch 8 uspořených gramů přijde společnost i uživatele setsakra draho (společnost v tom, že místo aby emisní zátěž klesala tak stoupá a uživatele v tom, že za vyšší cenu dostává řádově horší auto).
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je to sice dražší, ale zase slabší a jako bonus dostaneš menší kufr. Tohle je smutný. 1.4 T to v žádném případě nemůže nahradit.
Avantime
Tak som si cez známeho požičal tento strong hybrid na víkend. Prvé kilometre boli také, že sa nahlas pýtal, či to myslia vážne. Vydáva to rôzne zvuky a také to je nejaké celé primitívne, ako keby to vo vývoji zbúchali za pár dní.
Ale potom som si začal zvykať. Zvykať napriek tomu, že máme doma hybrid od Hondy. Nakoniec to nie je taká tragédia a v meste som sa naučil s tým jazdiť za 4,5 litra, čo na malé SUV so štvorkolkou nie je zlé. Lenže to bola víkendová premávka. V piatok v poobednej špičke som sa pod 6 litrov nedostal.
Problém tohto hybridu je to, že jednoducho príliš slabý. Takých 95 percent rozbehov bolo so spaľovacím motorom. Rozbehy sú predsa disciplína v ktorej by sa full-hybrid mal pekne ukázať. Toto je fakt taký silnejší mild-hybrid. Až na cuknutie pri rozbehu sa s tým dá celkom v pohode jazdiť, ale nie na diaľnici. Tam ten robot necháva ešte aj pri 130-ke nepochopiteľne 5ku, potom sa zobudí, celým auto šklbne a dá tam konečne 6ku.
Čo je najblbšie, že ono to ani nie je lacnejšie ako modernejší konkurenti a akosi nevidím jediný dôvod dať hybridnej Vitare prednosť pred Yarisom Cross alebo Capturom E-Tech aj keď nemá štvorkolku.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
4x4 může být pádný argument, tam se ani Toyota nemůže rovnat. Ale jinak to zní trochu jako Subaru. Hybrid fajn, dá se přes obce jet v EV režimu, ale na akceleraci to nemá výkon a výsledná spotřeba neoslní. Jako by se nemohli rozhodnout, jestli chtěli MHEV nebo HEV, tak udělali něco mezi, co má nevýhody obojího.
Avatar - Anonym
Anonym
Trefné.
Avantime
Akože sa Toyota nemôže rovnať? Yaris Cross môže mať tiež štvorkolku, ešte má oproti Vitare AllGrip aj viacprvkovú zadnú nápravu.
Jediné pozitívum vidím v tom, že tá štvorvalcová 1,5-ka je tichšia ako trojvalec v Toyote. Ale to je tak všetko. Nepodarilo sa to, škoda.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ta čtyřkolka s 4kW elektromotorem se absolutně nemůže rovnat klasice u Suzuki.
rohor
Ano, rohor už zase může psát.