Novinky
avidity na dálniční provoz se SUV? Co tak to zkusit v československým poohraničí, ale vitara bude končit a možná, když už mají dva hybridy od toyoty dají přednost tomu hybridnímu soustrojí.
Že hybridy neumí. Kromě těch prebrandovanych Toyot, pochopitelně. Včera bylo hezky a dálnici už nám po 3 letech zase otevřeli tak jsem se svezl. Válel jsem se smíchem po sedadlem. Stáda setrilku, které dobehly ceny PHM. Zatímco dříve mých 120 tacho znamenalo, že mě všichni předjížděli, dnes mám levý pruh pro sebe od startu az do cíle. Pro některe rypaly, je v tom mírná nadsázka.
nic prekvapive, nie kazdy chce podporovat specialnu vojensku operaciu
Suzuki uz v eu pomaly ale isto tape.... a nezachrani to ani prelepeny swace s acrossom.... a ani swift uz nie je taky ocarujuci ako sa zda.... za podobne peniaze je uz o pol cisla vacsia corsa ci rio.... ignisu o chvilu zda sa zase podkuri aygo x... chyba mi tu uz akysi moment prekvapenia od suzuki.... facelifty a prelepenky uz dnes fakt nemusia stacit
Ještě nějaké otázky, pane redaktore? 😒] 😒] 😒] No, to byl jen vtip, je mi jasné, že autor dojde ke stejnému závěru. 😄
P.S. Nový kandidát na ležák roku v modelové nabídce Vitary je jasný - o půl metráku těžší, citelně dražší a technicky složitější, se zmenšeným kufrem a nechutně líné jízdní výkony - no nekupte to! 😒] Jen ti dealeři si ho bohužel budou muset povinně pořídit... 😒 😒 😒 :no:
P.S. Nový kandidát na ležák roku v modelové nabídce Vitary je jasný - o půl metráku těžší, citelně dražší a technicky složitější, se zmenšeným kufrem a nechutně líné jízdní výkony - no nekupte to! 😒] Jen ti dealeři si ho bohužel budou muset povinně pořídit... 😒 😒 😒 :no:
....díky hybridu vitara ušetří osm gramů CO2 na kilometr.....a tím okrádá zelené rostlinstvo o potravu, kterou rostliny nutně potřebují k fotosyntéze a výrobě kyslíku..... 😒] 😒] 😒]
Měl jsem kdysi možnost se svést s Vitarou, co měla pod kapotou malou V6....a to byla paráda.... :yes: :yes: :yes:
Škoda, že nikdo nespočítá kolik tun CO2 se muselo propálit na komplikovanější výrobu hybridu než starého ICE modelu (těžba nerostných surovin potřebných na výrobu elektromotoru a baterií určitě není bezemisní a výroba těchto komponent jakbysmet a navrch je výsledkem obyčejný hybrid, který ani neumí využívat el. energii z obnovitelných zdrojů). Navíc výsledné auto je těžší tudíž víc ničí jak komunikace po kterých jezdí, tak vlastní pneu a podvozek a jsme zase u dodatečně generovaných tun CO2 (častější opravy, spotřeba materiálu při nich etc.). Ve výsledku těch 8 uspořených gramů přijde společnost i uživatele setsakra draho (společnost v tom, že místo aby emisní zátěž klesala tak stoupá a uživatele v tom, že za vyšší cenu dostává řádově horší auto).
Tak som si cez známeho požičal tento strong hybrid na víkend. Prvé kilometre boli také, že sa nahlas pýtal, či to myslia vážne. Vydáva to rôzne zvuky a také to je nejaké celé primitívne, ako keby to vo vývoji zbúchali za pár dní.
Ale potom som si začal zvykať. Zvykať napriek tomu, že máme doma hybrid od Hondy. Nakoniec to nie je taká tragédia a v meste som sa naučil s tým jazdiť za 4,5 litra, čo na malé SUV so štvorkolkou nie je zlé. Lenže to bola víkendová premávka. V piatok v poobednej špičke som sa pod 6 litrov nedostal.
Problém tohto hybridu je to, že jednoducho príliš slabý. Takých 95 percent rozbehov bolo so spaľovacím motorom. Rozbehy sú predsa disciplína v ktorej by sa full-hybrid mal pekne ukázať. Toto je fakt taký silnejší mild-hybrid. Až na cuknutie pri rozbehu sa s tým dá celkom v pohode jazdiť, ale nie na diaľnici. Tam ten robot necháva ešte aj pri 130-ke nepochopiteľne 5ku, potom sa zobudí, celým auto šklbne a dá tam konečne 6ku.
Čo je najblbšie, že ono to ani nie je lacnejšie ako modernejší konkurenti a akosi nevidím jediný dôvod dať hybridnej Vitare prednosť pred Yarisom Cross alebo Capturom E-Tech aj keď nemá štvorkolku.
Ale potom som si začal zvykať. Zvykať napriek tomu, že máme doma hybrid od Hondy. Nakoniec to nie je taká tragédia a v meste som sa naučil s tým jazdiť za 4,5 litra, čo na malé SUV so štvorkolkou nie je zlé. Lenže to bola víkendová premávka. V piatok v poobednej špičke som sa pod 6 litrov nedostal.
Problém tohto hybridu je to, že jednoducho príliš slabý. Takých 95 percent rozbehov bolo so spaľovacím motorom. Rozbehy sú predsa disciplína v ktorej by sa full-hybrid mal pekne ukázať. Toto je fakt taký silnejší mild-hybrid. Až na cuknutie pri rozbehu sa s tým dá celkom v pohode jazdiť, ale nie na diaľnici. Tam ten robot necháva ešte aj pri 130-ke nepochopiteľne 5ku, potom sa zobudí, celým auto šklbne a dá tam konečne 6ku.
Čo je najblbšie, že ono to ani nie je lacnejšie ako modernejší konkurenti a akosi nevidím jediný dôvod dať hybridnej Vitare prednosť pred Yarisom Cross alebo Capturom E-Tech aj keď nemá štvorkolku.
4x4 může být pádný argument, tam se ani Toyota nemůže rovnat. Ale jinak to zní trochu jako Subaru. Hybrid fajn, dá se přes obce jet v EV režimu, ale na akceleraci to nemá výkon a výsledná spotřeba neoslní. Jako by se nemohli rozhodnout, jestli chtěli MHEV nebo HEV, tak udělali něco mezi, co má nevýhody obojího.
Akože sa Toyota nemôže rovnať? Yaris Cross môže mať tiež štvorkolku, ešte má oproti Vitare AllGrip aj viacprvkovú zadnú nápravu.
Jediné pozitívum vidím v tom, že tá štvorvalcová 1,5-ka je tichšia ako trojvalec v Toyote. Ale to je tak všetko. Nepodarilo sa to, škoda.
Jediné pozitívum vidím v tom, že tá štvorvalcová 1,5-ka je tichšia ako trojvalec v Toyote. Ale to je tak všetko. Nepodarilo sa to, škoda.
Vitata byla skvělá. Ale to co z ní udělali tímhle hybridem? Totálně nepoužitelná technika, naprostý krám. Na výhodu AWD rovnou zapomeňte. Jestli někdo chce Vitaru, tak ať si ji zavčas vezme s 1,4 BJ a buď v automatu, nebo s manuálem v AWD. Manuál + AWD je sice kombinace taky na prd, ale pořád 1000x lepší než tenhle nový shit :-!