Novinky
Realita je takova, ze i prodeje V8 u F-150 jsou oproti foukanym V6 v mensine a ono uprime ten atmosfericky osmivalec ve vetsine parametru zaostava. Vyhrava snad jen zvuk a ten pocit ze ma clovek V8 a to je pro hodne zakazniku holt malo…
No, ona asi i okamžitá dostupnost momentu bude lepší... ale to se v žádných tabulkách vyčíst nedá.
😄
Ale souhlas, že lidi co to ocení je málo...
😄
Ale souhlas, že lidi co to ocení je málo...
Prave ze ta dostupnost tociveho momentu u turbo motoru je mnohem lepsi nez u atmosfery a grafy na to samozrejme jsou😒br />
https😐/images.app.goo.gl/p6iLewEycKec4h6p6
Přesně tak, třeba u Pemy (kompresory, centrály) nahradili GCH V8 naftou právě kvůli tahání težkých vleků.
"okamžitá dostupnost"... to je dost rozdíl.
.... lepsi parametry i spotrebu, tak neni o cem.... emocne bude vzdy V8 to srdecni zalezitosti a klasikou, ale kdo tohle realne zohledni pri nakupu vozu?
A teoreticky i udrzba radoveho motoru je levnejsi nez motoru s vice valci a jeste do "V" ne?
A teoreticky i udrzba radoveho motoru je levnejsi nez motoru s vice valci a jeste do "V" ne?
Hybridy mi nevadí, jen doufám, že když už "plug-in", tak to bude znamenat jen možnost externího dobíjení, ne nutnost.
Stejně je to zbytečně těžké. Hybridy bez dobíjení, kde elektrika "jen" pomáhá spalovacímu motoru, mi při dnešním stavu znalosti a technologií přijdou jako optimum.
V opacnem pripade je hloupost si je kupovat...
Proto říkám raději full, nebo mild.
Ale je blbost to doma nenabijet.... usetris jak naklady, i teda ty emise....
Snad přežije aspon Hellcat.