Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
Novy Vizor xicht mi na oploch sedi.... oproti mensiemu faceliftovanemu crosslandu je tu uz prepracovany aj interier ... skoda len ze ta 4kolka je len v plugin drahej verzii.... to auto mohlo mat daleko vacsi potencial :-| .... boze kdeze su casy sikovnej mensej mokky v 4kolke... a crossland uz ju nema pre istotu vobec.... este som zvedavy na facelift corsy.... tu by som rad neskor aj nazivo vyskusal.... tento grandland bohuzial ale dnes vedla konkurencie velke sance uz moc nema.... a nepomoze tu uz ani 500 konikov ... to radsej tigiho alebo ravku... snad len dufat ze nastupca grandlandu bude ponaty sikovnejsie a kupitelnejsie... ale inak auto pekne... a pre opel v idealnej farbe :yes:
Prepáč, ale kedy mal Crossland štvorkolku?
Ved praveze nikdy... pritom mokka ju este mala ( pisem japonsky? ) .. skoda ze opel uz tiez ide divnym smerom... nova astra je sice paradna a verim aj na podareny facelift corsy... avsak zbytok portfolia ma opel akysi divny... crossland laka akurat aspon este dobrou cenou.... grandland ale uz nicim.... predrazena buchta
Barry Lyndon
auto vypadá stále neaktuálně a teď navíc i nekonzistentně. A co jsem vůbec nepochopil je, že ten strašidelný stříbrný plast na spodku zadního nárazníku (skoro i plasty na Dacii vypadají líp) evokující zřejmě fejkové výfuky (nebo co vlastně?) tam nechali i po faceliftu - přitom tuhle hrůzu měli řešit prvotně...
Auto je hezký, má svoje bonbonky v podobě AGR sedaček nebo MatrixLED (to má dneska kde kdo, ale tady je asi vidět, že u Opelu už je to několikátá evoluce). Působivá dynamika, solidní spotřeba... a ve finále i cena, za PHEV 4x4 300k SUV s výbavou typu noční vidění.
Osobně nevidím problém ani v tom interiéru - klima na kolečka, už zmíněné AGR sedačky, relativně hezky zabudovaný středový displej... možná to na první dobrou neohromí, ale já bych tu byl spokojený.
Zbývá podvozek. Tady to vypadá, že se Opelu nepodařilo skloubit větší hmotnost, výšku a výkon auta do něčeho smysluplného. Možná by trošku pomohlo ušetřit si příplatkové 19" a zůstat u 18", možná by pomohlo nabídnout adaptivní tlumiče? Těžko říct... každopádně tohle je kaňka a jestli je to tak zlé jak to vypadá z testu, tak je to asi no-go.
PS: ceníková cena je aktuálně asi o 100 výš než v testu, základ je 1,27 bez příplatků (akční cena). To už je horší...
Jinak problém toho interiéru je, že evokuje auto za 400tis (na druhou stranu ani interiér RAV4 PHEV nevypadá na 1,6 mega o podvozku nemluvě :D )
Jo, bylo by zajimave porovnat sestersky Lexus k Ravce- ten sem nejezdil