Na základě kterého fyzikálního zákona konstatuješ, že menší výkon = větší dojezd? Vysoký výkon je pro dlouhý dojezd velmi důležitý. Vždy bude cca v rovnováze výkon akcelerace a výkon rekuperace. A rekuperaci potřebuješ maximalizovat. Takže i výkon musíš maximalizovat. Nedělám si iluze, že bys to pochopil.
To číslo je vpodstate bezpredmetné. Také stádo ani nedokážeš využiť, reálne využívaš len jeho zlomok. Inak by si s tým fakt ďaleko nedošiel, fyzika nepustí. Aj keby tomu nechali maximum niekde okolo 250 kW, dojazd sa podľa mňa nijak markantne nepredĺži.
Ano 1600 koní právě nedokážeš ani reálně využít, takže jediný co za tím vidím je marketing. Prostě majitel může chodit a říkat, že má v autě výkon 1600 koní. Že to nejde využít je vedlejší.