Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeExperti kritizují plány EU: Problémem nejsou spalovací motory, ale fosilní paliva
29 komentářů
PowerHouse
Já bych to rozhodování ponechal na dobu, až nebudou v Německu dotace a bude pokrok v baterkách.
Nyní, když stojí ID.3 od 1 184 000 Kč bych raději pomlčel.
Dopadne to jak s Dětmarovicemi (největší černouhelnou elektrárnou) . Letos se měly ukončit, ale zase se rozjíždějí.
Nyní, když stojí ID.3 od 1 184 000 Kč bych raději pomlčel.
Dopadne to jak s Dětmarovicemi (největší černouhelnou elektrárnou) . Letos se měly ukončit, ale zase se rozjíždějí.
Rozhodovanie sa robi na zaklade emisnosti jednotlivych druhov aut, nie na zaklade ceny alebo dotacii. Dotacie sa budu urcovat na zaklade cenoveho rozdielu BEV a ICE aut v konkretnom roku a urovne emisii ktore dana krajina potrebuje znizit, pretoze sa k tomu zaviazala a ma na to vyhradene fin. prostriedky.
To ze uholne elektrarne bezia aj nadalej v CR, je dosledok odflaknuteho planovania energetickeho hospodarstva a necakanej energetickej krizy. To ze na to poukazujes ako na nieco zle, svedci iba o tom ze neovladas fakty o produkcii emisii ktore su pri BEV napajanych cisto z uholnych elektrarni o 30% nizsie ako u ICE aut.. takze solidne zlepsenie 😉
To ze uholne elektrarne bezia aj nadalej v CR, je dosledok odflaknuteho planovania energetickeho hospodarstva a necakanej energetickej krizy. To ze na to poukazujes ako na nieco zle, svedci iba o tom ze neovladas fakty o produkcii emisii ktore su pri BEV napajanych cisto z uholnych elektrarni o 30% nizsie ako u ICE aut.. takze solidne zlepsenie 😉
rohYpnol
Jen ti eurohujeři a ekobeznozci stále ještě nepochopili že ta bezemisni budoucnost pod jejich vedením znamená že se vrátíme zpět na stromy a do jeskyní protože nebude čím jezdit nebude z čeho vyrábět energie, nebude z čeho stavět a nebude co jíst!!!
Green deal je hrobem Evropské unie, a politika EU vzhledem k Rusku je pak posledním hřebík do rakve :-! :no:
Green deal je hrobem Evropské unie, a politika EU vzhledem k Rusku je pak posledním hřebík do rakve :-! :no:
Vypadá to tak, že Green lobby je financované Čínou, která chce s jejich pomocí ovládnout celý svět a to bez výstřelu.... 😒
Snad sa uz taketo primitivne nazory co najskor poberu na stromy a do jaskyn, nepochopit princip onovitelnych zdrojov je nechapavost najhrubsieho zrna.
ZALEZ, neostalinistický zelený utopisto.
My sme vaše neobolševické sny pochopili moc dobře 😄
My sme vaše neobolševické sny pochopili moc dobře 😄
Jasne, obnovitelne zdroje... Zivotnost vrtule veternej ohavy je dakych 15-20rokov, v USA tomu na hektarovych poliach kopu hroby a zahrnaju hlinou. To je ten eko obnovitelny zdroj.
To, ze ta vrtula v AT, co DE kde je toho najviac je totalna ohavnost je len jeden z mnoha problemov toho zdroja.
To, ze ta vrtula v AT, co DE kde je toho najviac je totalna ohavnost je len jeden z mnoha problemov toho zdroja.
Mě se líbí jak si tihle bezmozci myslí, že svět je snad jen Praha nebo Brusel. Ty jejich nápady budeme všichni topit jen na 18 stupňů a tím se vymaníme ze závislosti na fosilních palivech z Ruska. To jsou tak naivní představy, že se tomu musím smát. Hlavně se budou smát všichni lidi, kteří žijí ve městech a na vesnicích a disponují takovým vynálezem jako krbová kamna, takže pražáčci si budou mrznout v panelácích a bojovat tímhle způsobem s Ruskem a my ostatní si vesele zatopíme dřevem v krbovkách 😁
twistedTSD
To, co se děje v EU, je nic než agresivní lobby některých automobilek ve spojení s ekofanatismem. Logické a smysluplné je podporovat všechny způsoby, jak snižovat emise.
.StenLi.
Příspěvek podléhá schvalování.
.StenLi.
E-paliva su asi tak ekologicke ako biomasa. Pred tym ako sa nadseci fosilu a odporcovia faktov o ekologickosti BEV nadchnu pre novinku o ktorej si nic nenastudovali, ale uz v nej vidia spasu, mali by zacat prieskumom..
https😐/www.wsj.com/…gine-11621037390
https😐/www.euractiv.com/…els-study-finds/
https😐/www.wsj.com/…gine-11621037390
https😐/www.euractiv.com/…els-study-finds/
Arese
https😐/www.autoforum.cz/…oce-2035-nebude/
😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Elektrofašisti všech zemí, vyližte si.... 😒] 😒] 😒]
😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Elektrofašisti všech zemí, vyližte si.... 😒] 😒] 😒]
Ty opat zijes v pomylenom autoforum svete kde si predstavujete ze ludia budu dobrovolne s usmevom tankovat drahsie e-paliva ktore su rovnako emisne ako fosilne a teda nic neriesiace 😊 , len preto ze su k tomu nakloneni dalsi nevzdelani/zaujati politici ktori v 2035 budu pisat akurat take nezmyselne diskusne prispevky ako ty 😊
https😐/www.euractiv.com/…els-study-finds/
https😐/www.wsj.com/…gine-11621037390
Jinak to nikdo nekupuje.
Výsledek je, že tam lidi radši kupují ojetiny než nová auta a prodej nových aut celkově se brutálně propadá.
Je uplne jedno ci to je kvoli dotaciam, opravnenym restrikciam alebo kvoli nizsim nakladom na prevadzku a servis BEV. Povodny post je o huginovej nezmyselnej predpovedi ze o 10 rokov sa EV budu predavat 6x horsie ako dnes aj ked trend je prudko rastuci kazdy rok, dalsi odstrihnuty od reality kvoli svojej EVhate uchylke a nejakej zvlastnej fixacii na FCEV ktorym zase uplne nerealne fandi az prilis, aj ked nemaju sancu konkurovat BEV.
To ze sa predaje novych spalovakov prepadaju sposobila aj popularita BEV, ktorych sa v EU naopak predava kazdy rok viac, dalsi fakt ktory by si mal ovladat skor ako zacnes trollit 😉
Na SK sa kopa elektroaut predala len preto, ze si blbeckovia mysleli, ze budu nabijat donekonecna zadarmo a teraz cez leto skoncilo aj posledne nabijanie zadarmo.
O.i.elektroauta sa vobec vsetky nwvypredali, to je tvoj vlhky sen