...nemastný neslaný předokolkový propadák nesahal úžasnému Capri ani po ventilky. A podle toho to s Probe taky dopadlo, takže tehdejší klučičí sen to byl opravdu málokoho.... :-[]:no:
Mno, to je síce pravda, ale málo kto na tie autá v rozumnom stave mal peniaze. Prvé Probe sa ale dalo zohnať za rozumné peniaze a ako babolapka fungovalo s mrkačkami celkom dobre.
Líbit třeba i líbilo, ale prostě to mělo pohon na blbou nápravu, mimo jiné. Ekvivalent MX-6... to byla (spolu s MX-3) taky chudá příbuzná opravdových sporťáků.
Moc nechápu tvou otázku ? Co to s tím má společného ?
Tady se píše, že to byl sen kluků v 90tkách, v té době, kdy bych to označil za auto, co se mi líbilo, jsem neřešil, jaký to má motor a jakou hnanou nápravu, protože mi bylo taky cca 7-8 let. Bylo to coupé ve změti Škodovek a žigulu z postsoc éry...
Od té doby uplynula řada let a na rozdíl od mnohých jsem si zatím své předpubertální automobilové sny nesplnil a taky bych dnes Probe nezařadil mezi své dreamCars.
Jo, to beru. V devadesátkách jsem měl ale úplně jiný plakáty... tehdy přišel McLaren F1, předtím to byla auta jako F40 a Diablo. Já si cestu k japonským sporťákům našel až později, právě proto, že ty 200SX a RX-7 byly relativně dostupný sportovní auta... a pak jsem vnímal Probe v tomhle kontextu - jako konkurenční ojetinu k RX-7. A tohle mi asi "překrylo" ty devadesátky.
Zbytečně tu Probe dehonestuješ. Střední kupé, sice předokolka (jako Calibra, Eclipse, Prelude, většina Celica Ltd). Pěkné auto a ano, tehdy pro puboše naprosto nedostupné. Mimochodem manuál, V6 a ty tu řádíš.
Neříkej že jste neměli z katalogů načtený maximálky a nekoukali s respektem na auta s vMax 200+ :-)
Probe 1 nebylo nic extra, ale tahle zakulacená verze se mi náhodou docela líbila. Je fakt že Calibra byla lepší.
Probe měl strýc, ale to první, GT 2.2 Turbo, v první polovině 90. to byla slušná raketa. Ford s technikou Mazdy.
3000GT měl jeho kamarád, parkoval ho před školou kam jsem chodil a každý den ho obdivoval, dodnes je pro mně 3000GT jedno z nejhezčích aut. Stejně tak Eclipse a 300ZX. Joooo to ještě japonci uměli dělat pěkný auta.