Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Na prodej je takřka nejetý sen kluků 90. let. I s tím správným motorem!

20 komentářů

Arese
...nemastný neslaný předokolkový propadák nesahal úžasnému Capri ani po ventilky. A podle toho to s Probe taky dopadlo, takže tehdejší klučičí sen to byl opravdu málokoho.... 😒] :no:
moan78
Presne tak. Ja som 90tkovy kluk a teda Probe nikoho v tych casoch nerozvasnoval. Na to bola Celica, supra, 200sx, 300zx, impreza a spol.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mno, to je síce pravda, ale málo kto na tie autá v rozumnom stave mal peniaze. Prvé Probe sa ale dalo zohnať za rozumné peniaze a ako babolapka fungovalo s mrkačkami celkom dobre.
moan78
Tak v devadesatkach fungovalo jak ***lap vsetko nad feldou 😉 a niekedy aj ta felda
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak mne se to libilo, sen asi ne, na to mel Ford z pocatku 90s sierru cosworth a nebo pak Escorta cosworth…
Avatar - Emel
Emel
Líbit třeba i líbilo, ale prostě to mělo pohon na blbou nápravu, mimo jiné. Ekvivalent MX-6... to byla (spolu s MX-3) taky chudá příbuzná opravdových sporťáků.
Avatar - Ozzman
Ozzman
V té době jsem chodil na první stupeň ZŠ... bylo mi fuk jakou to má poháněnou nápravu 😒]

MX-6 jsem hooooodně dlouho neviděl, skoro zapomínám, že existuje
Avatar - Emel
Emel
Taky jsi nikdy nekupoval nový auta, ne?
Moje první auto bylo vyrobený, když mně bylo 7...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Moc nechápu tvou otázku ? Co to s tím má společného ?

Tady se píše, že to byl sen kluků v 90tkách, v té době, kdy bych to označil za auto, co se mi líbilo, jsem neřešil, jaký to má motor a jakou hnanou nápravu, protože mi bylo taky cca 7-8 let. Bylo to coupé ve změti Škodovek a žigulu z postsoc éry...

Od té doby uplynula řada let a na rozdíl od mnohých jsem si zatím své předpubertální automobilové sny nesplnil a taky bych dnes Probe nezařadil mezi své dreamCars.
Avatar - Emel
Emel
Jo, to beru. V devadesátkách jsem měl ale úplně jiný plakáty... tehdy přišel McLaren F1, předtím to byla auta jako F40 a Diablo. Já si cestu k japonským sporťákům našel až později, právě proto, že ty 200SX a RX-7 byly relativně dostupný sportovní auta... a pak jsem vnímal Probe v tomhle kontextu - jako konkurenční ojetinu k RX-7. A tohle mi asi "překrylo" ty devadesátky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takže pro tebe to byla jen konkurent ke koupi, né sen mladého kluka 😊
Avatar - Emel
Emel
Já pak přišel k RX-7 jako slepý k houslím... a pak už to hodnotil tou optikou 😄
Avatar - Emel
Emel
To máš vesměs japonskou scénu...
Celica byla primárně taky předokolkový auto, akorát pak byly nějaký ty McRae edice s turbem a 4x4.
webpaja
Zbytečně tu Probe dehonestuješ. Střední kupé, sice předokolka (jako Calibra, Eclipse, Prelude, většina Celica Ltd). Pěkné auto a ano, tehdy pro puboše naprosto nedostupné. Mimochodem manuál, V6 a ty tu řádíš.
Avatar - Stejsn
Stejsn
mělo rozhodně největší utrhkulózní potenciál tohle https😐/www.auto.cz/…i-ferrari-110755

Pak za ním Calibra. Probe tak nějak bez většího zájmu, i v té době. To bylo dokonce až za tenkrát už výběhovou Mantou, nebo Fuegem.
Avatar - Emel
Emel
To bych zase nepřeháněl.
3000GT alias Dodge Stealth ještě dejme tomu, ale Fuego? Tam byl motorický top někde kolem 80kW, ne?
Avatar - Stejsn
Stejsn
Jo, ale jako klukům se nám to líbilo (o výkonech jsme věděli prd, prostě to namakaně vypadalo). Probe nevypadalo nijak.
Avatar - Emel
Emel
Neříkej že jste neměli z katalogů načtený maximálky a nekoukali s respektem na auta s vMax 200+ 😄
Probe 1 nebylo nic extra, ale tahle zakulacená verze se mi náhodou docela líbila. Je fakt že Calibra byla lepší.
Avatar - caliban
caliban
Probe měl strýc, ale to první, GT 2.2 Turbo, v první polovině 90. to byla slušná raketa. Ford s technikou Mazdy.
3000GT měl jeho kamarád, parkoval ho před školou kam jsem chodil a každý den ho obdivoval, dodnes je pro mně 3000GT jedno z nejhezčích aut. Stejně tak Eclipse a 300ZX. Joooo to ještě japonci uměli dělat pěkný auta.
martina k.
Ford novinky naleznete na jednom miste: http😐/www.fordauto.sk/