Elegantně uhlazený kombík na obřích kolech a s dvojicí výrazných koncovek výfuků prošel lehkou změnou vizáže, pod kapotou ale pořád ukrývá 450 koní, které dokáže přenášet na silnici s brutální precizností.
Jo, pekné, sice se mi asi více líbí jiné barevné provedení, šedá je nuda, taky s autorem nemohu uplně sdílet pojem "nádherný design", ale technicky je to paráda.
Zajímalo by mne, jaktože zatímco u VW a ŠA si všichni stěžují na nefunkční infotainment, co je u Audi jinak a je tam něco ?
Tak to dotykové ovládání je to poslední, co by me stvalo, ale co tak čtu zkušenosti, tak hlavně to spíš zamrzá a nebo pouští náhodně různé systémy auta :D
Seda je kral (ne)barev. Vsechno lepsi nez cerna, bila a stribrna => takze seda (jen teda ne tahle, ale nejaka pekna metla, z dilen audi treba klasika Daytona). :-)
Souhlas, že pěkná šedá je lepší, než černá/bílá, ale za mě raději ta Nardo (i když už to také není žádná novinka), než Daytona, která se držela hodně dlouho na výsluní, ale dnes už je pro mě za zenitem.
Ale proti gustu... :-)
Skusme to otocit na: Preco uzivat supersporty na vozenie rodiny ked nie su vzorom pohodlia? Vyde mi z toho len jedine, zbytocne trapit rodinu v citelne nepohodlnom aute len pre ... (doplni majitel :-) )
Niektore deti radi jazdia rychlo a uzivaju si, ako kazdeho obiehame :-) a potom zaluju mame :-D Mat tak dost penazi a chodit si zajazdit na okruh, je to myslim dobra volba. Retro spalovaci motor, za chvilu to bude vzacnost a zazitok je urcite velky.
Iste, nevravim ze sa viem uplne vcitit do cloveka co na take auto ma, asi staci ze ho chce a vsetko ostatne tomu podriadi... racio volba to asi nebude, to plati aj pre ten komfort.
Myslim, ze o dost horsie, O4 s vleckou je pohodlne autí... O3 s vleckou po FL je horsie, ale setup RS4 je omnoho drsnejsi.
Vcera som sa viezol po proseckej ulici na žižkof s kolegovou Corollou kombik s tym GR paketom a 1.8HY, to tak krasne zehli nerovnosti, pomer prilnavosti, ovladatelnosti a pohodlia je fakt skvely :-!
Já jsem zase včera po letech jel v Mondeu MK4 FL v zadu (4 kluci kolem 180-200 cm), to je ti fakt nejlepší auto mainstreamové střední třídy za poslední dobu i přes to stáří, prostor, komfort... ach jo.
Jinak co si pamatuji, tak Corolla s 1.2T byla hodně pohodlnná, na rozdíl od toho 2.0, kterému kvuli váze vybrakovali tlumící materiály :D
Mondeo MK4 malo vsetko potrebne na to aby mu tie prednosti vydrzali, takze sa tomu nedivim. Mna prekvapilo ze ten GR paket tomu neubral schopnost zehlit nerovnosti, perfektný podvozok.
Kvoli cliu mi pride vacsina aut komfortna, bude to asi tym kto je na co zvyknuty. Pocitovo je ten GR kombik citelne komfortnejsi ako Ozzyho megoš to len tak na zrovnanie, ktore viem takto od stola napisat. Nieco ako to Mondeo Hybrid co sme vtedy testovali, makksi ako Mondeo 4x4.
Co pises su len take diskusne extremy, jazdil som pravidelne s Rapidom pred fl aj po fl.
Skodovka ma bezny cestny setup, RS4 ma racingovy setup opierajuci sa o adaptivne tlmice a obrovske disky s min.gumy, to je uplne iny svet.
Já jezdil taky, Rapidy asi 3ks od začátku výroby po konec, i Scalou a to je opravdu to nejhorší z mainstreamu co se týká komfortu posádky a ran od torzky.
Ne, do koncernu nesedám :D Dělám si srandu, v Spaketu asi nikdy, jen klasika či na vzduchu, ale ja to beru jako nadsázku s tím drncáním a komfortem, snad mne už za ty roky znáš
megoš je stoletej a má torzku. To by byla ostuda, kdyby to nebylo lepší. Ale mně ten megan tedy nepřišel nějak tvrdej, naopak od stolu bych řekl, že tlumil lépe než corolla s GR paketem. Ale evidentně jsem s ním jel moc málo, abych ho mohl více kritizovat :D
Mozna neni tak osizenej na materialech, tam kila nehonily dolu jako u hybridu :D Je to seovnatelny s normalnim autem C segmentu inco koupis dnes, nic moc ani moc malo :D
Dnešní A4, nebo 3-er jsou na 20" naprosto v pohodě - jen je potřeba, aby to nebyly run-flaty, ideálně pohodlné UHP gumy (jako PS4S) a správné (tj. nikoliv doporučené, nesmyslně vysoké) tlaky.
Taky to moc nechapu, ale pravdou proste je, ze to na audinach beha sviznejc. Prestoze celej koncern uz ma MIB infotainment, akorat tam ma kazdej jinou grafiku. Bud ma Audi lepsi procesory, nebo optimalizaci... mozna oboje
Re: Tolik příplatků a nakonec máš novodurové auto,
Aspoň je Nardo grey bez príplatku. Horšie sú tie príplatky za veci, ktoré by mali byť u vrcholného modelu RS v cene (lakované strmene, vyhrievanie sedadiel, samosvor atď.).
Re: Tolik příplatků a nakonec máš novodurové auto,
Jj, doba, keď bola módna táto novodurová šedá, je už našťastie preč. Na RS4 by som volil zelenú Sonoma, úplnw iná liga ako pastelová šedá: https://www.engineroom.nl/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://www.engineroom.nl/wp-content/uploads/2021/07/Audi-RS4-groen-.jpg&nocache=1
Re: Tolik příplatků a nakonec máš novodurové auto,
Jedna z těch světlejších bych určitě neřekl, ale jsou i tmavší, ve stínu je tmavá dost: https://media-exp1.licdn.com/…/0/1545914294889?…
Když má dost světla, tak se umí rozzářit. Ono se to podle fotek těžko soudí, stačí jiné světelné podmínky a vypadá to hned jak jiný odstín. https://auto-mania.cz/…-zasnezene-alpy/
Mrkni na začátek videa a porovnej to v čase od 2:26, nebo od 4:00.
Re: Tolik příplatků a nakonec máš novodurové auto,
Ale to všetko je Sonoma green, tá je pomerne tmavá, iba na slnku sa rozžiari: https://www.engineroom.nl/wp-content/webpc-passthru.php?src=https://www.engineroom.nl/wp-content/uploads/2021/07/Audi-RS4-groen-.jpg&nocache=1
...zpracoval autor, podle mě, hezky, čtivě, nápaditě a vesele. Za to ho chválím, rozhodně o několik úrovní lepší, než básnická střeva zdejších Google translátorů.
Snad jedině - vím co znamená "brutální" a vím co znamená "preciznost". Se spojením "brutální preciznost" si však tak trošku nevím rady. :-)
(A stačilo třeba napsat jen...přenášet na silnici brutálně a s precizností nebo brutálně a precizně...)