Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Škoda Rapid s dvoulitrem a nitrem byla v 90. letech hvězdou britského magazínu. Víte, co je zač?

7 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
s motorem Fiat TC se celkem pravidelně objevuje na Bazoši jako "projekt", majitel se ho celkem pochopitelně nemůže zbavit.
Arese
...v kombinaci s nadupaným dvolitrem je samozřejmě úplná pitomost, to by fungovalo jen pár km! 😒] :no:
ryccardo
Ta převodovka rozhodně nemohla být původní. To bude nějaká novinářská kachna. I ta rapiďácká nemohla přežít kdyby hodně tak 150 Nm při slušným zacházení. Pamatuju, že když se dávalo i blbý Š120 pořádně nažrat, tak převodovka šla za chvílí do kytek a začaly vypadávat kvalty a záhy bylo po převodovce.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Taky mě to hned napadlo - jestli ten 2.0 dával okolo 300k v cca 7000, tak dosahoval točivého momentu přes 300 Nm - což původní převodovka nemohla zvládnout, škodovácké 1.3 OHV se pohybovaly okolo 100 Nm...
Avatar - caliban
caliban
Takže dvoulitrový motor Fiat Twin Cam, který podle wiki mohl mít cca nějakých 120-135 koní, po úpravách možná 150 - 160, se po přidání oxidu dusného zvýšilo o dalších 150 koní? A to vše s původní převodovkou dimenzovanou na 60 koní? To je příběh jak z Rychle a zběsile.
A hádám, že couvat uměla stejně rychle, jako jezdit dopředu.
topten
to jako fakt??
to ten vychodni "sportak" byla tak vysoka koza ???
woche
Příspěvek podléhá schvalování.