Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Mustang se prý představí se starými motory. A bez hybridu

Sedmá generace populárního amerického sporťáku se představí již v příštím roce, po uvedení se však očekává zatím jen dobře známá technika. Tedy přinejmenším dočasně.
Zpět na článek
3. 5. 2022 12:37
Skvělé zprávy!
Na žádnou elektrifikaci kupující Mustangu stejně nejsou zvědaví! Tak hlavně, aby taky Ford zachoval co nejvíce poctivého tlačítkového ovládání, mechanickou P brzdu a hlavně mechanické převodovky! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
4. 5. 2022 11:25
Re: Skvělé zprávy!
Tak tak, dobré zprávy, že zůstanou tradiční motory, hlavně V8
3. 5. 2022 18:53
Spíš žádné zprávy :)
Zatím tedy moc info nemáme.....nejprve, že bude nějaký stupeň elektrifikace, ted, ze začnou se staryma motorama....sám jsem zvědavej jak to dopadne.

Já si teď koupil Mach1 .....a automat :D
Rozbalit vlákno
13
3. 5. 2022 23:48
Re: Spíš žádné zprávy :)
Mach 1 :yes: , automat :no: :no: :no:
4. 5. 2022 16:49
Re: Spíš žádné zprávy :)
Proč palec dolu za automat? :) Když nevíš důvody :)
4. 5. 2022 18:39
Re: Spíš žádné zprávy :)
Důvod ke koupi je v případě Mustangu přece už samotná existence manuální verze! :-) :yes:
Avatar - Ozzman
4. 5. 2022 07:43
Re: Spíš žádné zprávy :)
Závidím a přeju ti to ( i když za mne Mach 1 asi ne, líbí se mi klasické GT)....Já jsem jen plakátovej kovboj, co se týká Mustangu, ale sázím pravidelně sportku a první, co udělám, že si pro něj pujdu :D
Mám vybranou přesnou konfiguraci, barvu i kola :D Jenže co mi vrtá hlavou je, jestli manuál a nebo automat. Dlouho jsem o tom přemýšlel a chci se zeptat, proč si ty zvolil AT a ne MT ?

Není to hbitý Hothatch a u takového auta už bych byl na vážkách, jsem na automaty zvyklý a věřím, že bych byl spokojen, jenže já BYCH takové auto chtěl asi jako splněný sen už udržovat do důchodu a jednou ho přenechat svému potomkovi v super stavu, jako víkendovku (původně jsem si myslel, že už taková auta nebudou, ale realita je taková, že dříve skončí střední třída, než sporťáky :D) a tam si pořád říkám, že z dlouhodobého hlediska je manuál prostě jednodušší na údržbu, než co 3 roky/ 60 tisíc měnit olej (nevím, jak to má HDM u Mustangu, ale jiné fordí převodovky PS či HDM to takto mají) a doufat, že po deseti letech se převodovka nevysype :D .
Avatar - Barrichello
4. 5. 2022 11:27
Re: Spíš žádné zprávy :)
Ta výměna toho ATF a filtru stojí třeba u starších skříní babku, Mercedesí 5.st almara co mam v chargeru tak tam stojí filtr 500 a ATF v požadovaném množství asi 2500 :-)

Takže askorát záleží, za kolik ti to kdo udělá, když si to neděláš sám.

U ZF už to stojí trošku víc, ale pořád nic extra tragického.
Avatar - Ozzman
4. 5. 2022 12:00
Re: Spíš žádné zprávy :)
Jo, jenže to záleží, kdo se s tím popere, proto mi příjde z dlouhodobého hlediska lepší investice do manuálu, kde tohle řešit asi jentak nebudu muset :)

Jinak víš, že já skoro všude automat už preferuji
Avatar - Barrichello
4. 5. 2022 13:23
Re: Spíš žádné zprávy :)
Já měl všechno v automatu a manuál bych už nechtěl vůbec v ničem. Mimo supersporty a věci typu Lotus - lehké zábavné stroje na blbnutí je to k ničemu.
4. 5. 2022 17:30
Re: Spíš žádné zprávy :)
Tak já začnu od konce. Výměna oleje v převodovce je po 225 tis. narozdil od dvojspojky, kterou jsem kdysi měl, kde je opravdu 60 tis.

Původně jsem si říkal.....chci jen manual....jedině to bude to pravé. A snažil jsem se najít nějaké doporučení atd.
Mustang jsem dostal na den k dispozici s automatem....jezdil pracoval telefonoval..zajel okreskama někam na oběd....chvíli protáhl rychleji a pak zas v klidu řešit pracovní věci a brouzdat okreskama.
No věděl jsem asi po 10 min, že jsem ztracenej a že musím víc makat a že si ho hned koupím a budu platit další leasing :D

Jediné tedy co jsem se dočetl a dozvěděl z testů, že manuál ma dlouhé převody = na naše okresky, kde bydlím..je to pak jezdit pořád na dvojku (70- napr. 130 ) a zde právě je vhodnější automat, který holt má těch převodů více a můžu jet pilu na 3-4 stupen.

Další duvod je, že diky lepšímu rozložení převodových stupnů jde rychleji do otáček a tím je defakto s ním i větší zábava, lépe se dá zvolit vhodnější stupen pro danou zatáčku, kde už je například i ta dvojka příliš dlouhá atd...

A má něco do sebe....i to jak rychle převodovka umí přeřadit.

Následně, hodně za jízdy telefonuju, řeším pracovní nesmysly a k tomu automat přispívá bezpečností. Není to totiž tak, že bych jel se projet a jen jel na max..prostě s ním jezdím dopráce z práce...tak, že i na tu pohodičku.

A ješte jeden důvod...hned co jsem ho koupil ( je to cca 3 týdny) tak po týdnu a pul jsem šel na oepraci s levým kolenem (otravuje mě to už dlouho ) a věděl jsem, že budu moct jezdít i tak díky automatu.

Jinak je to hrozná závislost, ted se přezouvá na letní a po operaci ho nemám týden a jsem z toho nervozní :D:D
Doporučuju, ať je to GT nebo MACH.....je to fajn auto.
4. 5. 2022 18:41
Re: Spíš žádné zprávy :)
Poslední 2 odstavce určitě chápu, ovšem příliš dlouhé zpřevodování evropské manuální verze je velmi jednoduše řešitelné montáží kratšího stálého převodu v rozvodovce. :-)
Jinak :yes: za skvělou volbu! :-)
5. 5. 2022 07:51
Re: Spíš žádné zprávy :)
Nu pokud mám auto v záruce jako nové, tak na něj určitě šahat nebudu. Ale holt každý at si koupí dle své chuti ;)
Avatar - Ozzman
4. 5. 2022 19:56
Re: Spíš žádné zprávy :)
Musíš napsat recenzi na MACZ ! :D

Díky za poskytnuté info, já jsem si skoro jist, že na denní jízdu je automat mnohem vhodnější (sám už auto s manualem nemam), ale to teda koukám na ten servisní interval, protože ty 8st měniče u Fordu mají tuším 60-80 tisíc na olej, takže to musí být totálně jiná skříň...

no hlavně at slouží :yes: :yes: :yes:
5. 5. 2022 07:55
Re: Spíš žádné zprávy :)
Jakmile něco málo najezdím, tak napíšu. Hned první týden jsem s tím jel na 4 denní výlet s dětmi na chlapskou chatu a hodil se i ten velký kufr. :-O :yes:

U toho termínu výměny jsem byl překvapen.....to stejné u oleje mototu, ale naopak..12-15 tis. měří si to samo, kdy je potřeba měnit olej.
Samozřejmě při častější závodní jízdě 8-10 tis.
Při vyložené jízdě po okruhu, tak po 4 hodinách ostré jízdy je potřeba vyměnit za nový. (ikdyž 4 hodiny na okruhu už je mazec)
Avatar - speedfred
4. 5. 2022 22:28
Re: Spíš žádné zprávy :)
Ten istý problém AT vs MT je aj u Giulii QV. Automatová verzia je perfektná, kdežto manuál aj keď nie zlý tak je mimo a podľa mňa ho aj preto zarezali. Prevody sú moc dlhé a v niektorých situáciách je to nepríjemné.