Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Mustang se prý představí se starými motory. A bez hybridu

Ondřej Mára
Diskuze (17)

Sedmá generace populárního amerického sporťáku se představí již v příštím roce, po uvedení se však očekává zatím jen dobře známá technika. Tedy přinejmenším dočasně.

Představení sedmé generace Fordu Mustang se očekává až v příštím roce, přesto se již nyní dostávají na veřejnost zajímavé informace o jeho designu a technice. Kromě různých náznaků od představitelů automobilky přitom zajímavé zprávy přicházejí také od zámořských kolegů.

Před časem se tak na veřejnost dostaly například první snímky přídě nového Fordu Mustang, jehož design by měl projít zřejmě jen elegantní evolucí. První špionážní snímky interiéru pak naznačují další digitalizaci kabiny a ústup klasických tlačítek. Tedy žádná velká překvapení.

Video se připravuje ...

Velká očekávání však panují kolem pohonných jednotek a přenosu výkonu na silnice. Mustang, dosud pouze tradiční zadokolka, by se totiž v nové generaci mohl představit také s pohonem všech kol. Tradiční čistě spalovací motory by pak zřejmě poprvé měl doplnit určitý způsob elektrifikace. Jenže to nejspíš nebude hned.

Podle exkluzivních informací zámořských kolegů z Ford Authority by totiž nový Ford Mustang měl být na trh uveden se stejnými motory, které nabízí současná generace. V zámoří tedy půjde jak o 2,3litrový čtyřválec EcoBoost, tak o 5,0litrový vidlicový osmiválec Coyote, který je v současnosti jedinou evropskou volbou.

Minimálně na začátku prodejů tak nejspíš nebudou k dispozici žádné modernější elektrifikované pohonné jednotky, dřív nebo později se jim však ani Mustang nevyhne. Ostatně i Ford potřebuje plnit emisní požadavky. Zajímavé pak bude sledovat, kdy (a jestli vůbec) dorazí Mustang s často probíraným pohonem všech kol, který by mohl být právě elektrický.

Zatím také není zřejmé, zda stávající motory pod kapotou nového Mustangu nabídnou stejný výkon, nebo zda automobilka provede nějaké změny v jejich ladění. Na odpovědi si však budeme muset ještě chvíli počkat.

Výroba sedmé generace Fordu Mustang by měla být zahájen v závodu Ford Flat Rock v průběhu příštího roku a poběží osm let, jak již bylo dříve potvrzeno. Nicméně s ohledem na setrvávající logistické obtíže automobilového průmyslu nemusí být nic zas tak jisté.

Ondřej Mára
Diskuze (17)

Doporučujeme

5. 5. 2022 07:55
Re: Spíš žádné zprávy :)
Jakmile něco málo najezdím, tak napíšu. Hned první týden jsem s tím jel na 4 denní výlet s dětmi na chlapskou chatu a hodil se i ten velký kufr. :-O :yes:

U toho termínu výměny jsem byl překvapen.....to stejné u oleje mototu, ale naopak..12-15 tis. měří si to samo, kdy je potřeba měnit olej.
Samozřejmě při častější závodní jízdě 8-10 tis.
Při vyložené jízdě po okruhu, tak po 4 hodinách ostré jízdy je potřeba vyměnit za nový. (ikdyž 4 hodiny na okruhu už je mazec)
5. 5. 2022 07:51
Re: Spíš žádné zprávy :)
Nu pokud mám auto v záruce jako nové, tak na něj určitě šahat nebudu. Ale holt každý at si koupí dle své chuti ;)
Avatar - speedfred
4. 5. 2022 22:28
Re: Spíš žádné zprávy :)
Ten istý problém AT vs MT je aj u Giulii QV. Automatová verzia je perfektná, kdežto manuál aj keď nie zlý tak je mimo a podľa mňa ho aj preto zarezali. Prevody sú moc dlhé a v niektorých situáciách je to nepríjemné.
Avatar - Ozzman
4. 5. 2022 19:56
Re: Spíš žádné zprávy :)
Musíš napsat recenzi na MACZ ! :D

Díky za poskytnuté info, já jsem si skoro jist, že na denní jízdu je automat mnohem vhodnější (sám už auto s manualem nemam), ale to teda koukám na ten servisní interval, protože ty 8st měniče u Fordu mají tuším 60-80 tisíc na olej, takže to musí být totálně jiná skříň...

no hlavně at slouží :yes: :yes: :yes:
4. 5. 2022 18:41
Re: Spíš žádné zprávy :)
Poslední 2 odstavce určitě chápu, ovšem příliš dlouhé zpřevodování evropské manuální verze je velmi jednoduše řešitelné montáží kratšího stálého převodu v rozvodovce. :-)
Jinak :yes: za skvělou volbu! :-)