Třída V je skutečný prémiový všeuměl, který najde uplatnění v celé řadě rolí. Ostatně poslední testovaný kousek by mohl šlapat na paty i vrcholné třídě S.
Prostě s tímhle autem můžeš jezdit skoro všude, pokud neparkuješ někde v uličkách města. Na dovču nejlepší, na cestování nejlepší a nemusíš přemýšlet jestli můžeš koupit tu velkou věc v Hornbachu v akci. Dobře, ta cena je ujetá.
Tak jasně, ale jen v rámci téhle pro mě nesmyslné konfigurace.
Moje ideální Véčko do rodiny, kde šoupnu + spací paket na nějakej delší bussines trip a jiné nečekáné výlety, nějakou tu komfortní výbavu, světla, nezávislé topení atp. je cena hluboko pod základním Sclass :-)
VW slabý nebo benzinový motor, Stelantis ujede na elektriku 150km v dálničním tempu, Trafic není kvůli emisím, Ford se na dálnici třepe na listech vzadu. Takže Proace, ta má motor, převodovku i komfort na vysoké úrovni i když palubka je fakt jen plast. Jedině Staria se trochu vyrovná.
Staria má nesrovnatelně horší interier. Neřídil jsem ji, mám to jen jako pasažér a byl jsem zklamán. Na obrázku to vypadá, ale ta levnota a humpolec z toho trčí. Jinak odhlučnení ok, ale drncá stejně jak Traveller.