Testy
Tak nějak, to auto je malý.
Alternativa je novější Chevrolet HHR (taktéž retro design) nebo nástupce Dodge Caliber (ale ten už retro není a automat je tam výhradně CVT)
Alternativa je novější Chevrolet HHR (taktéž retro design) nebo nástupce Dodge Caliber (ale ten už retro není a automat je tam výhradně CVT)
S automatem doporučuji jen verzi s motorem 2,4.
2,0 je líná a musí se točit.
Jinak jiný automat než hydroměnič tam nebyl. Je to 4st. převodovka Chrysler, tedy vlastní konstrukce.
2,0 je líná a musí se točit.
Jinak jiný automat než hydroměnič tam nebyl. Je to 4st. převodovka Chrysler, tedy vlastní konstrukce.
S délkou fabie? To asi ne. Ale jinak mně se PTčko vždycky líbilo, je prostě zvláštní. Ovšem je pravda, že mně se líbí i Pacer a předfaceliftová 90ková Multipla...
Dříve či později budu potřebovat auto s automatem - a tady verze s hydromenicem existovala.
Škoda jen nic moc mechanické pověsti.
Škoda jen nic moc mechanické pověsti.
Po ke nam tu jazdi jeden fialovy plymouth prowler ... to je ina divocina.... asi pred tyzdnom som ho videl ( po zhruba polroku pauzy ) ..... tie zadne kolesa su neskutocne.... hotovy hot rod ....
Pronto byl prototyp a mezi náma nic úžasného na tom nevidím
https😐/www.allpar.com/…ew-brand.236477/#…